uskaltaako k 1200 s ostaa kun se kuulemma nyppii ja nykii, kaasu saattaa jäädä päälle ja mitä muuta vielä?
pasi vähä-ruona
Osta pois, selkeästi maailman toiseksi paras moottoripyörä.
Kyllä se siinä tyhjäkäynnin pinnassa nykii mutta kuka on niin urpo, että ajaa ilman kierroksia. Ps. Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon prseessä.
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Osta pois,jos hinta passaa.Onhan se kaasu vähän sellainen on/off siinä tyhjäkäynnin pinnassa,mutta kyllä sen kanssa oppii elään.Muutenhan ässä pelaa tosi hyvin.Pidemmillä matkoilla vallan mainio laite. **
![]()
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
Oon ny jotain 3 tonnia ajellu omalla -05:sella. Muutaman kerran oon nykimistä huomannu, mutta joka kerta on käsi liikahtanu kahvalla huolimattomasti eli katkasee joskus bensansyötön vähä karkeasti, muttei juurikaan kakistele minusta muuten. Kaasu ei ole muuten yhtä herkkä kuin esim. Ducatissa, mutta pikkukierroksilla sen bensnsyötön katkaisun tuntee selvemmin. En oo ainakaan tuosta häiriintyny - twineihin verrattuna käy minusta tasasesti pikkukierroksillakin. Rivineloseksi ehkä vähä räyhäkkä käynti pikkukierroksilla (omasta mielestä plussaa - ei liian Hondamainen).
Tyhjäkäynti jää joskus satunnaisesti vähäksi aikaa reiluun puoleentoista tuhanteen kierroksen, mutta ainakin toistaiseksi on palautunu reilun tonnin pintaan pienen viiveen jälkeen (muutaman sekunnin siis max. 5) - oisko ne kuvaamasi viat/ominaisuudet jotain tuommosta?
En oo erikoisemmin noista häiriintyny, vaikka tarkkana kaverina itteäni pidänki - huomannu toki olen nuo.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)