Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Eli oon miettinyt 00-malliini olevaan mopoon sliparin laittoa. Kannattaako tilata osat erikseen netistä?(edullisempaa?) Ja jos tilaan, niin mistäs tiedän millanen sen suutinsarjan pitää olla?

Ja sitten vielä se, että kannattaako koko projekti yleisesti ottaen, vai pitäiskö pitää rahat pankissa oottamassa pyörän vaihtoa..
    dynojetillä on suutin sarjassa erikokoisia suuttimia älä ihmettele sivuilla olevat pytyt käyvät viileempinä kuin keskimmäiset keskimmäisiin hieman isommat suuttimet. kannattaa vaihtaa myös ilmanputsari paremmin hengittämään malliin. jos rivinelonen
    mr minä
    "DYNOJET ST-1 CBR600 99-
    Suutinsarja CBR600 F4 vuosimalleihin 99-00"

Onko tuo ok kaveri sliparille?
    Säästä fyrkat seuraavan pyörän ostoon..
    eipä noi suuttimet mitään ihmeitä tee. Säästä seuraavaan
    mr minä
    jaa..ettäkö hyöty?

no eipä oikein ole järellä perusteltavia pointteja koko hommaan niinku ei koko pyörätouhussa.

ehkä suurin etu vois olla et mopoon tulis moottoripyörän äänet.

mutta jos..suunittelet jo vaihtoa niin jätä hanke sikseen...ja laita seuraavaan, koska meinaa olla tuo tuunaus homma sellaista kaivoon heitettyä rahaa. ei ne hipekkeet hyvityshinnas näy..valitettavasti.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Tuppervaari @ Syys. 06 2009,22:01) kirjoitti
    jaa..ettäkö hyöty?
    tuunaus homma sellaista kaivoon heitettyä rahaa. ei ne hipekkeet hyvityshinnas näy..valitettavasti.
    Aina kanttaa tuunata *
    Siitä saa hyvän mielen kun tulee vähän kivemmat äänet eikä ole ihan originellipyörä. Suuttimia en ehkä lähtisi vaihtelemaan ennen kokeilemista. Jos ei pauku paljon putkessa niin homma ok.

Ei noilta markkinoilta löydy kumminkaan semmoista pyörää jota ei tarvitsisi jotenkin muuttaa. Valitettavasti seuraava omistaja tykkää taas eri asioista ja joutuu ruuvaamaan nuo asennukset pois ja virittelemään ihan omat

Meitä on niin erilaisia; toiset ajaa vakiovehkeillä ja teettää öljynvaihdotkin liikkeessä ja toisen tykkää ruuvaamisesta melkein enemmän *kuin ajamisesta * .

Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  9.  
    Tais ollakin aika vanha viesti. Sorry .
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.