Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Tällainen pyörä on miellyttänyt silmää ja olen suunnitellut sellaisen ostoa ensimmäiseksi pyöräksi. Minulla ei kuitenkaan ole mitään kokemuksia moisesta pyörästä, eikä tällä foorumillakaan kukaan ole ko mallia juukikaan kommentoinut. Olisiko jollain kuitenkin jotain kokemuksia moisesta pyörästä? Ilmeisesti kyseessä on 4-syl 8-vent kone (vanhaa tekniikkaa?) Lykäänkö kädet pa*:n ?
    Onko pyörä niin harvinainen, että kellän ei ole kokoemuksia?
    Taitaa olla aika harvinainen, nähnyt olen kerran ja nettimotossakin on vain muutama myynnissä. Jos joku on nähnyt pyörän useammin osanee kertoa enemmän.
    Thunderbird -03
    Vuosimallista ei ollut puhe, mutta lienee 70/80 -luvun vaihteesta? Jos on niin kyseessä taitaa olla pienennetty versio CB750 -mallista ( 4-sylinterinen, 8 tai 16 -venttiilinen iästä riippuen ), jota ei ole tuotu koskaan Suomeen eli aikas harvinainen peli. Käyttöpyöränä varmaan ihan ok, ongelmia saattaa tulla varaosapuolella... Tuo SC mallimerkintä viittaa custom -versioon; korkeampi ohjaustanko ja pieni takapyörä?
    Omasta mielestäni harvinainen malli täytyy saada puoli-ilmaiseksi jos se ei tosiaan ole mikään harvinaisuus: jälleenmyynti joskus tulevaisuudessa tapahtuu helposti kilohinnalla. Jos taas pyörä on alkuperäiskuntoinen ja ikähaarukka jo lähellä museopyöräikää niin silloin homma tuntuisi "järkevämmältä" ( jos mp-asioissa tuota termiä voi edes käyttää * ).
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    vähän ot, mutta just tänään haettiin tutun vm -81 cb 650 customi jkl:n mp-messuilta, oli siellä näytillä. jonkin verran kyselyjä oli että onko se myynnissä, mutta ei se ilmeisesti ole halukas sitä myymään. taitaa ajellakkin sillä vain kauniina kesäpäivänä
    cbr600f2
  6.  
    Jep, pyörä on vanhempi vm.-82, alkuperäiskuntoinen hiukan 'custom'. Lieneekö nämä Hondan vanhat 8v koneet kovin ongelmallisia? Katselin Stormin paksua katalookia ja ainakin sieltä löytyi jotain kulutusosia.