Niin, tarkotus ois ostaa commander vitonen tohon omaan kymppiin. Jos jollain ois hyviä vinkkejä, mistä kyseisen kapistuksen saisi edulisimmin?
Edullisimmasta en tiedä, mutta olisko tästä iloa? KLIKS
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
<a href="http://cgi.ebay.co.uk/DYNOJET-POWER-COMMANDER-PC-V-FOR-KAWASAKI-NEW_W0QQitemZ260471295377QQcmdZViewItemQQptZUK_M
otorcycle_Parts?hash=item3ca54c8d91&_trksid=p3286. c0.m14#ht_1975wt_922" target="_blank">Ebay</a>
Taitaa halvimmalla saada ulkomailta.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
285$ tähän asti halvin, mitä olen löytänyt.
http://www.indysuperbike.com/custome....&page=1
Huonolla tuurilla jää tulliin kun rapakon takaa tilaa. Englannista tilatessa ei ole tätä ongelmaa...
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Täältä olen ostanut oman PC3:ni, mutta 10R:n PC V ei taida vielä olla valikoimissa.
http://www.power-commander-shop.de
Täällä se on tarjolla mutta minulla ei ole kokemusta kaupasta.
http://www.micronsystems.de
CBR600RR
H-D XL883R
ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
Joo, mutta toi 285$ on aika tasan 200€, eikä niihin tulleihin viittäkymppiä enempää mene? Eli 250€:oon kun jostain EU-maasta ku sais, nii sit kandeis jenkkikauppa hyljätä.(-JuhaK- @ Syys. 06 2009,15:09) kirjoitti
Laitteen hinta jenkkilästä 285$, päälle DHL:n tai UPS:in kulut 100$, yhteensä 385$. Yleensä nuo verkkokaupat eivät käytä postilaitosta joka olisi vain n. 40$.(raikkonen @ Syys. 06 2009,16:31) kirjoitti
Tullit päälle markkina-arvosta, eli hinta ja toimituskulut mukaan lukien. ALV+mopo-osien tulli n. 28%. Hinnaksi suomeen tulee
385$ * 1.28 = 492$ = 343€.
En ota vastuuta väärinlaskennasta, joten oikaiskaa jos menee jossain metsään.
CBR600RR
H-D XL883R
ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
Joo saattaa noin joissain tapauksissa mennäkkin. Mulla taas veli asuu jenkeissä, ja ainakin viime keväänä kun lähetti sliparin mulle tänne suomeen niin postikulut oli 40$. Commanderissa lienee hitusen vähemmän.(Mulleteer @ Syys. 07 2009,12:37) kirjoitti
Eli uskon edelleen, että saan sen tuolta n.250e:een suomeen, ainakin aika lähelle.
Mutta jos tosiaan jostain EU-maasta sais ees liki 250€, nii voisin harkita.
Kokeilepa tuolta
Pitäisi olla kilpailukykyinen hinta.
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Jees, tualta ei saa PCV:sta 08-malliin(TeroT @ Syys. 07 2009,13:11) kirjoitti
, 09:iin löytyy, mutta hinta pitkälle päälle kolmensadan....
Itse tilasin tuolta indyltä Shoei X-Spirit kypärän ja tilausta tehdessä postikulut näytti 100$. Sähköpostilla kyselyä liikkeeseen ja postikulut putosi n.40 dollariin. Eli kannattaa pistää mailia ennen varsinaista tilausta. Luotettava firma, suosittelen...(Mulleteer @ Syys. 07 2009,12:37) kirjoitti
Null
Commanderi tulossa siis jenkeistä pikapuoliin. Yks asia vaan mietityttää, valmistajan sivuilla lukee näin: "Note: Currently the Power Commander does NOT override the closed loop area on European Models"
Eli mitä tuo lause tarkoittaa käytännössä?
Linkki vielä sivuille: http://www.powercommander.com/powerco....yr=2009
Closed-loop alueella ECU käyttää Lambda-antureiden arvoja seoksen säätöön ja yrittää pitää sen mahdollisimman lähellä optimia päästöjen kannalta.(raikkonen @ Syys. 12 2009,17:19) kirjoitti
Moottori on closed-loop tilassa 95% ajasta, eli normaalissa ajossa. Open-loop tilassa taas mennään tyypillisesti kun kone on vielä kylmä, kiihdytyksissä ja raskaalla kuormalla.
Käytännössä tuo tarkoittaa varmaan sitä että kone käy normaalissa tasaisessa ajossa kuin PC:tä ei olisi ollenkaan asennettu.
CBR600RR
H-D XL883R
ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
^ Sori nyt kun tulee kyseltyä tyhmiä, mutta aiheutuuko tuosta jutusta ongelmia, kun oon laittamassa akran putkistoa? Putkistossa kyllä paikat molemmille lambdoille.
Powercommanderin supportti vastas kysymykseen:" What is closed loop area in european models?"
Näin:"This is roughly under 40% throttle.
Let me know if you have any further questions.
Regards,
Chris Kelly
Dynojet Research
2191 Mendenhall Dr. Suite 105
North Las Vegas, NV 89081
1-800-992-4993
Tähän saisi vastata joku paremmin PC:tä ja 10R:n moottorin sielunelämää tunteva mutta..(raikkonen @ Syys. 12 2009,18:05) kirjoitti
.. en usko että tulee ongelmia, ECU:n pitäisi korjata Lambdojen avulla seokset kohdilleen myös avarampien putkien kanssa. Jotain spekulointeja olen lukenut ECU:n säätörajoista joiden yli mentäessä vikavalo syttyisi varoittamaan.
Omaan Harlikkaani tarkoitetun PC3:n mukana tuli lambda-killerit, en osaa sanoa miksi niitä ei voida toimittaa PCV:n mukana? Tietysti jos lambdat poistaa niin PC:n kartta pitäisi olla kunnossa, riskinä on että mennään liian laihalle.
CBR600RR
H-D XL883R
ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
Lamda säätää seoksia vain alakierroksilla. Olisko jotain alle 4000 rpm:n.(Mulleteer @ Syys. 15 2009,19:59) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
tulli käytti perusteena sähköinen säädinyksikkö tai jotain..muistaakseni tulli oli 4 prossaa.(Mulleteer @ Syys. 07 2009,12:37) kirjoitti
Karkeasti aika tarkka sata ekee rahti,tulli ja alvi yhteensä.
Fuel-moto.niin.usa.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Jos uskallusta löytyy, niin käytettyä ebaystä. En tiedä miten tuohon uudempaan kylläkään löytyy.
Itse myös commanderia metsästämässä ja käytettyjen hinnat ovat menneet sen mitä seuraillut, tuonne 100-150€ väliin käytettyjen kohdalla. Pätee siis vaan vanhempiin, mutta kannattanee myös uudempiin tsekata, meneehän niitäkin romuksi silloin tällöin
- P