Niin, tarkotus ois ostaa commander vitonen tohon omaan kymppiin. Jos jollain ois hyviä vinkkejä, mistä kyseisen kapistuksen saisi edulisimmin?
Edullisimmasta en tiedä, mutta olisko tästä iloa? KLIKS
1300 Gessu
<a href="http://cgi.ebay.co.uk/DYNOJET-POWER-COMMANDER-PC-V-FOR-KAWASAKI-NEW_W0QQitemZ260471295377QQcmdZViewItemQQptZUK_M
otorcycle_Parts?hash=item3ca54c8d91&_trksid=p3286. c0.m14#ht_1975wt_922" target="_blank">Ebay</a>
Taitaa halvimmalla saada ulkomailta.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
285$ tähän asti halvin, mitä olen löytänyt.
http://www.indysuperbike.com/custome....&page=1
Huonolla tuurilla jää tulliin kun rapakon takaa tilaa. Englannista tilatessa ei ole tätä ongelmaa...
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Täältä olen ostanut oman PC3:ni, mutta 10R:n PC V ei taida vielä olla valikoimissa.
http://www.power-commander-shop.de
Täällä se on tarjolla mutta minulla ei ole kokemusta kaupasta.
http://www.micronsystems.de
CBR600RR
H-D XL883R
ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
Joo, mutta toi 285$ on aika tasan 200€, eikä niihin tulleihin viittäkymppiä enempää mene? Eli 250€:oon kun jostain EU-maasta ku sais, nii sit kandeis jenkkikauppa hyljätä.(-JuhaK- @ Syys. 06 2009,15:09) kirjoitti
Laitteen hinta jenkkilästä 285$, päälle DHL:n tai UPS:in kulut 100$, yhteensä 385$. Yleensä nuo verkkokaupat eivät käytä postilaitosta joka olisi vain n. 40$.(raikkonen @ Syys. 06 2009,16:31) kirjoitti
Tullit päälle markkina-arvosta, eli hinta ja toimituskulut mukaan lukien. ALV+mopo-osien tulli n. 28%. Hinnaksi suomeen tulee
385$ * 1.28 = 492$ = 343€.
En ota vastuuta väärinlaskennasta, joten oikaiskaa jos menee jossain metsään.
CBR600RR
H-D XL883R
Joo saattaa noin joissain tapauksissa mennäkkin. Mulla taas veli asuu jenkeissä, ja ainakin viime keväänä kun lähetti sliparin mulle tänne suomeen niin postikulut oli 40$. Commanderissa lienee hitusen vähemmän.(Mulleteer @ Syys. 07 2009,12:37) kirjoitti
Eli uskon edelleen, että saan sen tuolta n.250e:een suomeen, ainakin aika lähelle.
Mutta jos tosiaan jostain EU-maasta sais ees liki 250€, nii voisin harkita.
Kokeilepa tuolta
Pitäisi olla kilpailukykyinen hinta.
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Jees, tualta ei saa PCV:sta 08-malliin(TeroT @ Syys. 07 2009,13:11) kirjoitti
, 09:iin löytyy, mutta hinta pitkälle päälle kolmensadan....
Itse tilasin tuolta indyltä Shoei X-Spirit kypärän ja tilausta tehdessä postikulut näytti 100$. Sähköpostilla kyselyä liikkeeseen ja postikulut putosi n.40 dollariin. Eli kannattaa pistää mailia ennen varsinaista tilausta. Luotettava firma, suosittelen...(Mulleteer @ Syys. 07 2009,12:37) kirjoitti
Null
Commanderi tulossa siis jenkeistä pikapuoliin. Yks asia vaan mietityttää, valmistajan sivuilla lukee näin: "Note: Currently the Power Commander does NOT override the closed loop area on European Models"
Eli mitä tuo lause tarkoittaa käytännössä?
Linkki vielä sivuille: http://www.powercommander.com/powerco....yr=2009
Closed-loop alueella ECU käyttää Lambda-antureiden arvoja seoksen säätöön ja yrittää pitää sen mahdollisimman lähellä optimia päästöjen kannalta.(raikkonen @ Syys. 12 2009,17:19) kirjoitti
Moottori on closed-loop tilassa 95% ajasta, eli normaalissa ajossa. Open-loop tilassa taas mennään tyypillisesti kun kone on vielä kylmä, kiihdytyksissä ja raskaalla kuormalla.
Käytännössä tuo tarkoittaa varmaan sitä että kone käy normaalissa tasaisessa ajossa kuin PC:tä ei olisi ollenkaan asennettu.
CBR600RR
H-D XL883R
^ Sori nyt kun tulee kyseltyä tyhmiä, mutta aiheutuuko tuosta jutusta ongelmia, kun oon laittamassa akran putkistoa? Putkistossa kyllä paikat molemmille lambdoille.
Powercommanderin supportti vastas kysymykseen:" What is closed loop area in european models?"
Näin:"This is roughly under 40% throttle.
Let me know if you have any further questions.
Regards,
Chris Kelly
Dynojet Research
2191 Mendenhall Dr. Suite 105
North Las Vegas, NV 89081
1-800-992-4993
Tähän saisi vastata joku paremmin PC:tä ja 10R:n moottorin sielunelämää tunteva mutta..(raikkonen @ Syys. 12 2009,18:05) kirjoitti
.. en usko että tulee ongelmia, ECU:n pitäisi korjata Lambdojen avulla seokset kohdilleen myös avarampien putkien kanssa. Jotain spekulointeja olen lukenut ECU:n säätörajoista joiden yli mentäessä vikavalo syttyisi varoittamaan.
Omaan Harlikkaani tarkoitetun PC3:n mukana tuli lambda-killerit, en osaa sanoa miksi niitä ei voida toimittaa PCV:n mukana? Tietysti jos lambdat poistaa niin PC:n kartta pitäisi olla kunnossa, riskinä on että mennään liian laihalle.
CBR600RR
H-D XL883R
Lamda säätää seoksia vain alakierroksilla. Olisko jotain alle 4000 rpm:n.(Mulleteer @ Syys. 15 2009,19:59) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
tulli käytti perusteena sähköinen säädinyksikkö tai jotain..muistaakseni tulli oli 4 prossaa.(Mulleteer @ Syys. 07 2009,12:37) kirjoitti
Karkeasti aika tarkka sata ekee rahti,tulli ja alvi yhteensä.
Fuel-moto.niin.usa.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Jos uskallusta löytyy, niin käytettyä ebaystä. En tiedä miten tuohon uudempaan kylläkään löytyy.
Itse myös commanderia metsästämässä ja käytettyjen hinnat ovat menneet sen mitä seuraillut, tuonne 100-150€ väliin käytettyjen kohdalla. Pätee siis vaan vanhempiin, mutta kannattanee myös uudempiin tsekata, meneehän niitäkin romuksi silloin tällöin
- P