Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Miten olisi jos turvallisuus osion "yleistä keskustelua.." jaettaisiin kahtia. Olisi edelleen tuo yleistä keskustelua osio, mutta lisäksi tulisi osio jossa käsitellään onnettomuuksia, omia kaatoja, läheltä piti tapauksia jne. Itse lueskelen enempi noita kaato/läheltäpiti juttuja ja koetan ottaa opiksi.
    Näin olisi erillään "ota opiksi" osio ja yleinen pähkäily sekä mielipiteiden jakaminen.
    Puolesta & vastaan on varmaan yhtäpaljon pointteja.
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  2. #2
    Joo, ja vouhottaminen pois etusivulta. Toisten turvallisuudesta huolestuneet voisivat suljetussa piirissä huolestua (ja ohjeistaa) lisää toisten turvallisuutta.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  3. #3
    Kyllähän siellä voisi olla useampikin osio. Nykyään taitaa olla keskustelu pääosin kolaripornoa, ylinopeuslööppejä, poliiseja ja huomioliivejä lähinnä, en tiedä. Eipä sinne mitään asiaa.

    Mutta myös perusmotoristeja kiinnostaa turvallisuus, vähän normaalimmasta vinkkelistä vaan: vaikkapa tien pintojen vaurioilmoitukset, äkkitilanteiden toimintatavat, uusien liikennesääntöjen erittely, jarrutustapojen vertailu, erilaiset tavat käyttää työntöohjausta, matkustajan oikea toiminta, tavaroiden sijoittelu turvallisesti, hirvivaaran vähentämistavat, liukkauden havainnointikeinot, pimeässä ajon erityisongelmat, ajovalotutkimukset, pikipaikkatiedotteet, rengastestit, ajovarusteiden suojien törmäystestit, irtosoravaroitukset jne jne... loputon lista. * * *

    Jos sinne saisi vaikka 2 osiota: a) asiallinen ajamisen liittyvä turvakeskustelu ja b) jeesustelu/politiikka/moralisointi/turvatyynykaahotus (mikä osion nimi nyt sitten olisikaan).

    -hh-
  4. #4
    Hear, hear...
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

    Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
  5. #5
    Lainaa (harmaahukka @ Syys. 04 2009,09:44) kirjoitti
    Kyllähän siellä voisi olla useampikin osio. Nykyään taitaa olla keskustelu pääosin kolaripornoa, ylinopeuslööppejä, poliiseja ja huomioliivejä lähinnä, en tiedä. Eipä sinne mitään asiaa.

    Mutta myös perusmotoristeja kiinnostaa turvallisuus, vähän normaalimmasta vinkkelistä vaan: vaikkapa tien pintojen vaurioilmoitukset, äkkitilanteiden toimintatavat, uusien liikennesääntöjen erittely, jarrutustapojen vertailu, erilaiset tavat käyttää työntöohjausta, matkustajan oikea toiminta, tavaroiden sijoittelu turvallisesti, hirvivaaran vähentämistavat, liukkauden havainnointikeinot, pimeässä ajon erityisongelmat, ajovalotutkimukset, pikipaikkatiedotteet, rengastestit, ajovarusteiden suojien törmäystestit, irtosoravaroitukset jne jne... loputon lista. * * *

    Jos sinne saisi vaikka 2 osiota: a) asiallinen ajamisen liittyvä turvakeskustelu ja b) jeesustelu/politiikka/moralisointi/turvatyynykaahotus (mikä osion nimi nyt sitten olisikaan).

    -hh-
    jeesusteluille ja lööpeille on jo oma paikkansa - paskanjauhannassa. on täysin ylläpidon varassa ohjata aiheet vääriltä palstoilta oikeisiin, koska keskustelijat eivät siihen tunnu kykenevän.

    muut aiheet joita listasit kuuluvat turvallisuuteen, myös liivit, turvatyynyt, jne - pidit sinä siitä tai et.

    huomaa, että moni voi pitää esim ajovarusteiden vertailua täysin turhana jeesusteluna.

    tämä siis vain minun mielipiteeni



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  6. #6
    Lainaa (SamiN @ Syys. 05 2009,02:30) kirjoitti
    Lainaa (harmaahukka @ Syys. 04 2009,09:44) kirjoitti
    Kyllähän siellä voisi olla useampikin osio. Nykyään taitaa olla keskustelu pääosin kolaripornoa, ylinopeuslööppejä, poliiseja ja huomioliivejä lähinnä, en tiedä. Eipä sinne mitään asiaa.

    Mutta myös perusmotoristeja kiinnostaa turvallisuus, vähän normaalimmasta vinkkelistä vaan: vaikkapa tien pintojen vaurioilmoitukset, äkkitilanteiden toimintatavat, uusien liikennesääntöjen erittely, jarrutustapojen vertailu, erilaiset tavat käyttää työntöohjausta, matkustajan oikea toiminta, tavaroiden sijoittelu turvallisesti, hirvivaaran vähentämistavat, liukkauden havainnointikeinot, pimeässä ajon erityisongelmat, ajovalotutkimukset, pikipaikkatiedotteet, rengastestit, ajovarusteiden suojien törmäystestit, irtosoravaroitukset jne jne... loputon lista. * * *

    Jos sinne saisi vaikka 2 osiota: a) asiallinen ajamisen liittyvä turvakeskustelu ja b) jeesustelu/politiikka/moralisointi/turvatyynykaahotus (mikä osion nimi nyt sitten olisikaan).

    -hh-
    jeesusteluille ja lööpeille on jo oma paikkansa - paskanjauhannassa. on täysin ylläpidon varassa ohjata aiheet vääriltä palstoilta oikeisiin, koska keskustelijat eivät siihen tunnu kykenevän.

    muut aiheet joita listasit kuuluvat turvallisuuteen, myös liivit, turvatyynyt, jne - pidit sinä siitä tai et.

    huomaa, että moni voi pitää esim ajovarusteiden vertailua täysin turhana jeesusteluna.

    tämä siis vain minun mielipiteeni

    Moottoripyora.Orgin foorumi » Yleistä keskustelua » MP - varusteet
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  7.  
  8. #7
    Mitenkä sitä suhtaudutaan noin negatiivisesti ihan hyvään asiaan? Kyllä tuommoselle vinkkimittarille luulisi käyttöä ole-
    van ja jos vielä se sellaisena pysyisi ilman ikä- ja muita ristiriitoja. Paskanjauhannan lukeminen on taasen ihan oma tai-
    tolajinsa.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT