Sivu: 7 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 218:sta
  1. #181
    Lainaa Pahus kirjoitti Katso viesti
    Mistä nuo johdot löytyi? Et satu värejä muistamaan? Eiköhän niiden toiminta selviäisi huoltomanuskasta, jonka imaisin 1000rr.netin sivuilta.
    Ne oli jossain siellä tankin takana/alla. Melkonen purkaminen kyllä sinne pääsyyn Pitää ihan iteki yrittää selvittää mitä ne piuhat on. Oli siis semmotti piuha ja siinä liittimen päässä oli vaan sellanen eristystatti. Pistäpä muuten linkki siihen huoltomanuaaliin, näemmä kovon päivítyksen yhteydessä oman hukannut johonkin...
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  2. #182
    Manuska tuolta: https://docs.google.com/uc?export=do...uthkey=COCj8n8

    Ettei liene se johto ollut vaihdenäyttöä varten? Ainakin edellisessä Kawassa oli samanlainen joutopiuha penkin alla, johon laitoin GiPron ohjeen mukaisesti kiinni. En tiedä liekö tuolla muutakin ajateltua käyttöä, mutta toimi ainakin siinä hyvin.
  3. #183
    Lainaa Pahus kirjoitti Katso viesti
    Manuska tuolta: https://docs.google.com/uc?export=do...uthkey=COCj8n8

    Ettei liene se johto ollut vaihdenäyttöä varten? Ainakin edellisessä Kawassa oli samanlainen joutopiuha penkin alla, johon laitoin GiPron ohjeen mukaisesti kiinni. En tiedä liekö tuolla muutakin ajateltua käyttöä, mutta toimi ainakin siinä hyvin.
    Tattis. Joo en tosiaan osaa ollenkaan sanoa mitä varten ne oli siellä. Manuaalissa on muute wiring diagrammissa 4 piuhaa ilman päättymistä ja ne on vaan nimetty "option".
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  4. #184
    milläs kieroksilla vakio pöntön läppä pitäs auekee?
    BMW R1200GS & RF 900 R projekti
  5. #185
    Lainaa koibe31 kirjoitti Katso viesti
    milläs kieroksilla vakio pöntön läppä pitäs auekee?
    Näppituntumalla 4-5000. Mut en tiä aukeeko välttämättä edes tuolloin ilman rasitusta.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  6. #186
    tuntus ettei edes aukee 7000-8000 rundeilla ,no nyt vaijeri irti servosta
    BMW R1200GS & RF 900 R projekti
  7. #187
    Lainaa koibe31 kirjoitti Katso viesti
    tuntus ettei edes aukee 7000-8000 rundeilla ,no nyt vaijeri irti servosta
    Nimenomaan siis meinasin sitä, että ei taida tosiaan aueta siis ilman rasitusta, eli jos paikallasi vapaalla nostat kierroksia, vaan tarttisi jarrupenkin tai vastaavan. Joku kellä tuo läppä on toiminnassa, voisi vahvistaa
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  8. #188
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Nimenomaan siis meinasin sitä, että ei taida tosiaan aueta siis ilman rasitusta, eli jos paikallasi vapaalla nostat kierroksia, vaan tarttisi jarrupenkin tai vastaavan. Joku kellä tuo läppä on toiminnassa, voisi vahvistaa

    veto päällä testailin , no täytyy laittaa mökä pönttö takas kun sain sen uudelleen villotettuu jo
    BMW R1200GS & RF 900 R projekti
  9. #189
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Nimenomaan siis meinasin sitä, että ei taida tosiaan aueta siis ilman rasitusta, eli jos paikallasi vapaalla nostat kierroksia, vaan tarttisi jarrupenkin tai vastaavan. Joku kellä tuo läppä on toiminnassa, voisi vahvistaa
    Aukee n. 5000:ssa ilman vastustakin jos kunnossa.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  10. #190
    Lainaa lippa kirjoitti Katso viesti
    Aukee n. 5000:ssa ilman vastustakin jos kunnossa.
    Ok, jossain ulkomaan foorumilla joskus moiseen väitteeseen törmäsin. Itsellä ei koko läppämoottoria löydy moposta
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  11. #191
    Itsellä aukee 10vm cbr 4000 kiekan kieppeillä.

    Vois melkein ton modin tehdä.
    Helppoa...

    http://m.youtube.com/watch?feature=y...&v=EYyaRUW-HBU
    Viimeksi muokannut: Leksa_; 06.06.2014 klo 06:38.
  12. #192
    Jostain manuaalista luin, että ainakin 05 vaatinee vaihteen että aukeaa, aukee ensin osittain ja suuremmilla kierroksilla kokonaan.

    edit:
    No muistin miten muistin, mutta tuossa ois service manualin maininta, tämä siis vanhasta -04-05 mallista, voihan tuo erota uudesta.
    Viimeksi muokannut: Calypso; 07.06.2014 klo 00:30.
    KTM 690SM
  13. #193
    Ainakin -08 ja -09:ssä se on kiinni-auki ja n.5000 kierroksilla aukee ajoi tai ei.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  14. #194
    Lainaa Leksa_ kirjoitti Katso viesti
    Itsellä aukee 10vm cbr 4000 kiekan kieppeillä.

    Vois melkein ton modin tehdä.
    Helppoa...

    http://m.youtube.com/watch?feature=y...&v=EYyaRUW-HBU
    Onko kukaan mitannut ääniä enne ja jälkeen läppämoden? Mahtaako mennä Apparan ja Motoparkin mittauksista läpi ilman läppää?
  15. #195
    Lainaa Pahus kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan mitannut ääniä enne ja jälkeen läppämoden? Mahtaako mennä Apparan ja Motoparkin mittauksista läpi ilman läppää?
    Meinasin jo tuohon aiempaan lisätä. Kun piti aavistuksen alle 5000 ettei läpät aukea Apparan melumittauksessa niin taisi olla molemmissa 94 db:ä. Molemmat olivat täysin vakiot. Joku voisi hyvin muistaa paremmin mitä ne antoivat läpät auki, olihan näitä tonnisia siellä joskus kasapäin ( -09 ).
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  16. #196
    Lainaa haasa kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan törmännyt missään sellaiseen pikakaasuun joka ei vaadi alkuperäisen kahvan vaihtoa?

    Ainakin Gixxeriin myytiin sellaista pelkkää palikkaa joka laitettiin orkkiskahvaan ja se kasvatti vain kehää jossa vaijeri on kahvan sisällä kiinni.
    http://www.1000rr.net/forums/modific...lots-pics.html

    Ilmoittele jos teet modin miten onnistuu.. Toi kyllä pitäisi tehdä, paska tuo orggis kaasu
  17. #197
    Lainaa Pahus kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan mitannut ääniä enne ja jälkeen läppämoden? Mahtaako mennä Apparan ja Motoparkin mittauksista läpi ilman läppää?
    Joo kertokaapas muutkin, itellä toi läppä on poissa ja tossa mittailtiin, ni miten tahansa mitattuna @5000rmp oli 98dB meteliä. Eli meneekö Ahveniston mittauksesta kaikki vakiot vm 2008 eteenpäin läpi?

    Mulla on toki mopossa kuitukatteet ja niissa ei mitään orkkiskatteissa olevia vaimennusmattoja ole, ja vakioputkella tuossa se kone taitaa sen pahimman metelin pitää.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  18. #198
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Joo kertokaapas muutkin, itellä toi läppä on poissa ja tossa mittailtiin, ni miten tahansa mitattuna @5000rmp oli 98dB meteliä. Eli meneekö Ahveniston mittauksesta kaikki vakiot vm 2008 eteenpäin läpi?

    Mulla on toki mopossa kuitukatteet ja niissa ei mitään orkkiskatteissa olevia vaimennusmattoja ole, ja vakioputkella tuossa se kone taitaa sen pahimman metelin pitää.
    Ihan vakiona ollut muistaakseni 93-95dB Ahveniston mittaukset. Eli aivan rajoilla menty.
    xxx
  19. #199
    Ite kävin ahvenistolla acran pöntöllä killerin kanssa rajat alittaen. Muuten vakio pyörä.
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200, xt1200
  20. #200
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Joo kertokaapas muutkin, itellä toi läppä on poissa ja tossa mittailtiin, ni miten tahansa mitattuna @5000rmp oli 98dB meteliä. Eli meneekö Ahveniston mittauksesta kaikki vakiot vm 2008 eteenpäin läpi?

    Mulla on toki mopossa kuitukatteet ja niissa ei mitään orkkiskatteissa olevia vaimennusmattoja ole, ja vakioputkella tuossa se kone taitaa sen pahimman metelin pitää.
    Kävin ahvenistolla ja meni mölyistä läpi läppämoden kanssa, sekä imu- että pakopuolen läpät siis poissa.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  21. #201
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Joo kertokaapas muutkin, itellä toi läppä on poissa ja tossa mittailtiin, ni miten tahansa mitattuna @5000rmp oli 98dB meteliä. Eli meneekö Ahveniston mittauksesta kaikki vakiot vm 2008 eteenpäin läpi?

    Mulla on toki mopossa kuitukatteet ja niissa ei mitään orkkiskatteissa olevia vaimennusmattoja ole, ja vakioputkella tuossa se kone taitaa sen pahimman metelin pitää.
    Vakioputki + läppämodit =94 - 95 dB Ahveniston mittarilla.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  22. #202
    Osaako joku sanoa käykö sc57 takavanne sc59?
  23. #203
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    En ole itse kokeillut, mutta saamani tietojen mukaan pitäis olla identtiset lukuunottamatta ABS kehän kiinnitystä sc59:n vanteeseen.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  24. #204
    Itsellä kaksi pyörää kiikarissa, toinen 08 musta ja toinen 09 HRC värityksessä.

    08 kytkin luistaa ja pitää pientä kolinaa?
    kytkin luistaminen ei ole niin iso juttu ja hinnastakin tultaisiin vastaan että voisin ostaa uuden kytkimen.

    09 en ole vielä nähnyt muuta kuin kuvista ja kuulopuheen kautta, mutta kuulin että saattaa olla sähkössä ongelmia
    kun starttaa niin mittariston valo häviää ja tulee takaisin.

    Ja kun täällä ei nyt oikein ole mitään hirveetä valinnan varaa niin noista joutuu valitsemaan.



    niin 08 mallisessa on kultaiset etuhaarukat ja 09 mustat, onko noissa mitään eroja vai onko tuo täysin kosmeettinen?
    Kayo K6 450 -2018
    MV Agusta Brutale 910S - 2008
    Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
    Kawasaki GPZ900 -1993
    Honda CBR1000r -2008 SOLD
    CFmoto 650NK -2012 SOLD
  25. #205
    Lainaa Wald0 kirjoitti Katso viesti
    Itsellä kaksi pyörää kiikarissa, toinen 08 musta ja toinen 09 HRC värityksessä.

    08 kytkin luistaa ja pitää pientä kolinaa?
    kytkin luistaminen ei ole niin iso juttu ja hinnastakin tultaisiin vastaan että voisin ostaa uuden kytkimen.

    09 en ole vielä nähnyt muuta kuin kuvista ja kuulopuheen kautta, mutta kuulin että saattaa olla sähkössä ongelmia
    kun starttaa niin mittariston valo häviää ja tulee takaisin.

    Ja kun täällä ei nyt oikein ole mitään hirveetä valinnan varaa niin noista joutuu valitsemaan.



    niin 08 mallisessa on kultaiset etuhaarukat ja 09 mustat, onko noissa mitään eroja vai onko tuo täysin kosmeettinen?
    2008 malliin on kytkimen suhteen kait recall tehty, eli se kannattaisi tarkistaa, että onko kytkintä vaihdettu ja suostuuko honda vielä vaihtamaan näin monen vuoden jälkeen sen ilmaiseksi. En sitten tiedä koskiko kaikkia 2008 pyöriä, vai vain tiettyä sarjaa.

    http://ocmoto.com/index.php?topic=39535.0

    Omaani ostaessa löytyi vielä infoa hondan omiltakin sivuilta tuosta, nyt en googlella äkkiseltään löytänyt.

    Ps. Hondan huolto pystyy kait ihan rekkarin perusteella tarkistamaan, onko huoltoa tehty vai ei, jos on Suomesta ostettu.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  26. #206
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Wald0 kirjoitti Katso viesti
    Itsellä kaksi pyörää kiikarissa, toinen 08 musta ja toinen 09 HRC värityksessä.

    08 kytkin luistaa ja pitää pientä kolinaa?
    kytkin luistaminen ei ole niin iso juttu ja hinnastakin tultaisiin vastaan että voisin ostaa uuden kytkimen.

    09 en ole vielä nähnyt muuta kuin kuvista ja kuulopuheen kautta, mutta kuulin että saattaa olla sähkössä ongelmia
    kun starttaa niin mittariston valo häviää ja tulee takaisin.

    Ja kun täällä ei nyt oikein ole mitään hirveetä valinnan varaa niin noista joutuu valitsemaan.



    niin 08 mallisessa on kultaiset etuhaarukat ja 09 mustat, onko noissa mitään eroja vai onko tuo täysin kosmeettinen?
    Jos kilinää ja kolinaa kuuluu, niin vikaa saattaa olla myös kytkimen asetelmassa. Tosin ne ei ihan mahdottomia maksa muutenkaan jos osaa itse tehdä. Toi recall on tehty jos pyörää on kertaakaan käytetty virallisessa huollossa.

    Oma blade teki tuota mittariston himmenemistä/sammumista kun akku alkoi antautumaan, eli siitä viasta selviää todennäköisesti uudella akulla ja liittimien kiristämisellä.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  27. #207
    Epäilen että suomen Honda ei paljon tietoja näe näistä Vietnamin pyöristä.. ;) ja ihan turha kysellä mistään recall hommista täältä mutta pitää katsella hieman lisää. tosin itse meinaan heittää katteet tonne "vintille" ja tehdä tuollaisen Ronald Sands mallisen nakun.
    Kayo K6 450 -2018
    MV Agusta Brutale 910S - 2008
    Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
    Kawasaki GPZ900 -1993
    Honda CBR1000r -2008 SOLD
    CFmoto 650NK -2012 SOLD
  28. #208
    Lainaa Wald0 kirjoitti Katso viesti
    Epäilen että suomen Honda ei paljon tietoja näe näistä Vietnamin pyöristä.. ;) ja ihan turha kysellä mistään recall hommista täältä mutta pitää katsella hieman lisää. tosin itse meinaan heittää katteet tonne "vintille" ja tehdä tuollaisen Ronald Sands mallisen nakun.
    Jaa Ehkä niillä Vietnamissakin on tietokoneita :P
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  29. #209
    Tietokoneita on mutta tuollaiset takuu hommat eivät niitä oikein kiinnosta.. edes hondaa itseään ;) eikä mikään Honda pulju näitä edes tuo saatika myy vielä. ja kummatkin olivatkin 08 malleja! mutta HRC oli kierot etulevyt ja etupumppujen puslat jo väljät puhumattakaan kaatojäljistä katteista! joten ostin sitten Mustan version.. huomenna kytkimen vaihtoon.. Ei kilise jos käynnistää mutta kun antaa kierroksia niin sitten jo helisee kytkin kopan takaa.
    Kayo K6 450 -2018
    MV Agusta Brutale 910S - 2008
    Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
    Kawasaki GPZ900 -1993
    Honda CBR1000r -2008 SOLD
    CFmoto 650NK -2012 SOLD
  30.  
  31. #210
    Mitkä on ajovalojen polttimoiden tyypit? Ei selviä manuskasta eikä huolto-ohjekirjasta, sanoo vain 12V 55W. Lyhyt lienee H7, mutta onko pitkä sama vai H9? Meinasin laittaa xenonit niin tietäis tilata oikeat polttimot. Yksi miniballasti ja H7 poltin löytyy, mutta pitkille pitäis vielä tilata. Hyvin sai ballasteille tilaa mittarin alle, kun nyppäsin ne ylimääräiset letkut ja alipainehärpäkkeet pois.
Sivu: 7 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen