Ne oli jossain siellä tankin takana/alla. Melkonen purkaminen kyllä sinne pääsyynPitää ihan iteki yrittää selvittää mitä ne piuhat on. Oli siis semmotti piuha ja siinä liittimen päässä oli vaan sellanen eristystatti. Pistäpä muuten linkki siihen huoltomanuaaliin, näemmä kovon päivítyksen yhteydessä oman hukannut johonkin...
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
Manuska tuolta: https://docs.google.com/uc?export=do...uthkey=COCj8n8
Ettei liene se johto ollut vaihdenäyttöä varten? Ainakin edellisessä Kawassa oli samanlainen joutopiuha penkin alla, johon laitoin GiPron ohjeen mukaisesti kiinni. En tiedä liekö tuolla muutakin ajateltua käyttöä, mutta toimi ainakin siinä hyvin.
milläs kieroksilla vakio pöntön läppä pitäs auekee?![]()
BMW R1200GS & RF 900 R projekti
tuntus ettei edes aukee 7000-8000 rundeilla ,no nyt vaijeri irti servosta
BMW R1200GS & RF 900 R projekti
Itsellä aukee 10vm cbr 4000 kiekan kieppeillä.
Vois melkein ton modin tehdä.
Helppoa...
http://m.youtube.com/watch?feature=y...&v=EYyaRUW-HBU
Viimeksi muokannut: Leksa_; 06.06.2014 klo 06:38.
Jostain manuaalista luin, että ainakin 05 vaatinee vaihteen että aukeaa, aukee ensin osittain ja suuremmilla kierroksilla kokonaan.
edit:
No muistin miten muistin, mutta tuossa ois service manualin maininta, tämä siis vanhasta -04-05 mallista, voihan tuo erota uudesta.
![]()
Viimeksi muokannut: Calypso; 07.06.2014 klo 00:30.
KTM 690SM
Ainakin -08 ja -09:ssä se on kiinni-auki ja n.5000 kierroksilla aukee ajoi tai ei.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Meinasin jo tuohon aiempaan lisätä. Kun piti aavistuksen alle 5000 ettei läpät aukea Apparan melumittauksessa niin taisi olla molemmissa 94 db:ä. Molemmat olivat täysin vakiot. Joku voisi hyvin muistaa paremmin mitä ne antoivat läpät auki, olihan näitä tonnisia siellä joskus kasapäin ( -09 ).
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
http://www.1000rr.net/forums/modific...lots-pics.html
Ilmoittele jos teet modin miten onnistuu.. Toi kyllä pitäisi tehdä, paska tuo orggis kaasu
Joo kertokaapas muutkin, itellä toi läppä on poissa ja tossa mittailtiin, ni miten tahansa mitattuna @5000rmp oli 98dB meteliä. Eli meneekö Ahveniston mittauksesta kaikki vakiot vm 2008 eteenpäin läpi?
Mulla on toki mopossa kuitukatteet ja niissa ei mitään orkkiskatteissa olevia vaimennusmattoja ole, ja vakioputkella tuossa se kone taitaa sen pahimman metelin pitää.
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
Ite kävin ahvenistolla acran pöntöllä killerin kanssa rajat alittaen. Muuten vakio pyörä.
Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
Xt 1200......vfr1200, xt1200
En ole itse kokeillut, mutta saamani tietojen mukaan pitäis olla identtiset lukuunottamatta ABS kehän kiinnitystä sc59:n vanteeseen.
... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?
Itsellä kaksi pyörää kiikarissa, toinen 08 musta ja toinen 09 HRC värityksessä.
08 kytkin luistaa ja pitää pientä kolinaa?
kytkin luistaminen ei ole niin iso juttu ja hinnastakin tultaisiin vastaan että voisin ostaa uuden kytkimen.
09 en ole vielä nähnyt muuta kuin kuvista ja kuulopuheen kautta, mutta kuulin että saattaa olla sähkössä ongelmia
kun starttaa niin mittariston valo häviää ja tulee takaisin.
Ja kun täällä ei nyt oikein ole mitään hirveetä valinnan varaa niin noista joutuu valitsemaan.
niin 08 mallisessa on kultaiset etuhaarukat ja 09 mustat, onko noissa mitään eroja vai onko tuo täysin kosmeettinen?
Kayo K6 450 -2018
MV Agusta Brutale 910S - 2008
Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
Kawasaki GPZ900 -1993
Honda CBR1000r -2008 SOLD
CFmoto 650NK -2012 SOLD
2008 malliin on kytkimen suhteen kait recall tehty, eli se kannattaisi tarkistaa, että onko kytkintä vaihdettu ja suostuuko honda vielä vaihtamaan näin monen vuoden jälkeen sen ilmaiseksi. En sitten tiedä koskiko kaikkia 2008 pyöriä, vai vain tiettyä sarjaa.
http://ocmoto.com/index.php?topic=39535.0
Omaani ostaessa löytyi vielä infoa hondan omiltakin sivuilta tuosta, nyt en googlella äkkiseltään löytänyt.
Ps. Hondan huolto pystyy kait ihan rekkarin perusteella tarkistamaan, onko huoltoa tehty vai ei, jos on Suomesta ostettu.
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
Jos kilinää ja kolinaa kuuluu, niin vikaa saattaa olla myös kytkimen asetelmassa. Tosin ne ei ihan mahdottomia maksa muutenkaan jos osaa itse tehdä. Toi recall on tehty jos pyörää on kertaakaan käytetty virallisessa huollossa.
Oma blade teki tuota mittariston himmenemistä/sammumista kun akku alkoi antautumaan, eli siitä viasta selviää todennäköisesti uudella akulla ja liittimien kiristämisellä.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Epäilen että suomen Honda ei paljon tietoja näe näistä Vietnamin pyöristä.. ;) ja ihan turha kysellä mistään recall hommista täältämutta pitää katsella hieman lisää. tosin itse meinaan heittää katteet tonne "vintille" ja tehdä tuollaisen Ronald Sands mallisen nakun.
Kayo K6 450 -2018
MV Agusta Brutale 910S - 2008
Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
Kawasaki GPZ900 -1993
Honda CBR1000r -2008 SOLD
CFmoto 650NK -2012 SOLD
Tietokoneita on mutta tuollaiset takuu hommat eivät niitä oikein kiinnosta.. edes hondaa itseään ;) eikä mikään Honda pulju näitä edes tuo saatika myy vielä. ja kummatkin olivatkin 08 malleja! mutta HRC oli kierot etulevyt ja etupumppujen puslat jo väljät puhumattakaan kaatojäljistä katteista! joten ostin sitten Mustan version.. huomenna kytkimen vaihtoon.. Ei kilise jos käynnistää mutta kun antaa kierroksia niin sitten jo helisee kytkin kopan takaa.
Kayo K6 450 -2018
MV Agusta Brutale 910S - 2008
Aprilia Shiver 750 -2008 SOLD
Kawasaki GPZ900 -1993
Honda CBR1000r -2008 SOLD
CFmoto 650NK -2012 SOLD
Mitkä on ajovalojen polttimoiden tyypit? Ei selviä manuskasta eikä huolto-ohjekirjasta, sanoo vain 12V 55W. Lyhyt lienee H7, mutta onko pitkä sama vai H9? Meinasin laittaa xenonit niin tietäis tilata oikeat polttimot. Yksi miniballasti ja H7 poltin löytyy, mutta pitkille pitäis vielä tilata. Hyvin sai ballasteille tilaa mittarin alle, kun nyppäsin ne ylimääräiset letkut ja alipainehärpäkkeet pois.