Sivu: 6 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 218:sta
  1. #151
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Streethawk kirjoitti Katso viesti
    Mä en tiedä huolloista ja tekniikasta juuri mitään, mutta muutama vuotavan etustefan joutunut vaihdattaan keväisin bladeissa. Josta tulikin mieleen, että kannattaako niitä vaihtaa näin kaukana ajokaudesta, kun sitten taas käyttämättä, niin onko mahdollinen vuoto-ongelma keväällä? Kannattaako siis vaihtaa vasta lähempänä ajokauden alkua?
    Saattaahan se pari tippaa tihkuttaa alkuun, mutta vuodon kyllä pitäisi asettua kun mopon ottaa käyttöön. Tosin ei uuden stefan pitäisi parissa kuukaudessa ruveta tihkuttamaan, jos vaan keulan välykset on muuten kunnossa.
    Superbike #7
  2. #152
    Onko kukaan törmännyt missään sellaiseen pikakaasuun joka ei vaadi alkuperäisen kahvan vaihtoa?

    Ainakin Gixxeriin myytiin sellaista pelkkää palikkaa joka laitettiin orkkiskahvaan ja se kasvatti vain kehää jossa vaijeri on kahvan sisällä kiinni.
  3. #153
    Mistäs porukka on tottunu hankkimaan Hondan varaosia? Haetteko tiskiltä vai tilaatteko jostain netistä?

    Hukkasin polttoainesäiliön katteen toisen etummaisen "kumikiinnikepylpyrän". Siihen pitäis sellainen löytää nyt uusi tilalle. En taida olla ainoa jolla näin on käynyt, kun siitä on varoitus huoltomanuaalissakin..
  4. #154
    Lainaa Blade08 kirjoitti Katso viesti
    Mistäs porukka on tottunu hankkimaan Hondan varaosia? Haetteko tiskiltä vai tilaatteko jostain netistä?

    Hukkasin polttoainesäiliön katteen toisen etummaisen "kumikiinnikepylpyrän". Siihen pitäis sellainen löytää nyt uusi tilalle. En taida olla ainoa jolla näin on käynyt, kun siitä on varoitus huoltomanuaalissakin..
    Tässä pari paikkaa mistä hankkinut.
    http://www.ebay.co.uk
    http://www.lingshondaparts.com/
    xxx
  5. #155
    Kokemusta on:
    Honda of Bournemouth, http://www.hondaofbournemouth.co.uk/
    Pari-kolme vuotta sitten kun punnan hinta oli kohdillaan niin laatikollisen tilasin tuolta, virallinen Honda-diileri, toimitus ok. Mailiin tulee muutaman kerran vuodessa 10-15% alennuskoodeja.

    Kokemusta ei vielä mutta tilaus sisällä:
    Paul Styles
    Doble Motorcycles
    86-92 & 103 Brighton Road, Coulsdon,
    Surrey, CR5 2NG
    Call: 020 8668 8856
    Email: paul@doble.co.uk
    http://www.doble.co.uk
    e-bayn kautta tilasin tuolta HRC-pikakaasun, 128EUR toimituskuluineen. Katsotaan mitä tulee...valkkasin sen perusteella että e-bayssä oli 100% asiakastyytyväisyys.

    UPDATE: viime su tilasin ja tänään tortaina hain paketin postista. HRC:n pusseissa oleva kama näyttää siltä miltä pitikin joten uskaltaisinpa suositella Dobleakin. Kuten tuossa alla todettiin, postikulut ovat korkeat UK:sta (tulee jonakin ihmepakettina joka Suomessa 'kääntyy' postiennakoksi eli kuitattavaksi.

    Taitaa kevät lähestyä kun tännekin jaksaa taas kirjoitella
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  6. #156
    tässä myös yksi, kokemusta on. Hyvin toimii; nopea ja luotettava. Asiointi SP:llä.
    Postikulut melko kovat

    http://gordonbisson.com/
    T7
  7. #157
    www.coxhonda.co.uk ja Stuart Gillonin kanssa asioinut useasti. Nopeat toimitukset ja hinnat kohillaan ainakin 1000rr.co.uk jäsenille!
  8. #158
    Nostetaanpa tämä ketju ylös, ku tossa fireblade ketjussa käsitellään pyöriä 20 vuoden ajalta...
    Oon kuukauden ajellu -10 mallin bladella. Alku kiiman jälkeen ruvennut häiritsemään kytkimestä kuuluva sirinä. Ääni alkaa kun vedättää vähän kovemmin, eikä lopu ennen kun käyttää kytkintä. Ameriikan pojilla tullu kytkin recall näistä uudemmistaki, mut ei euroopassa. Onko kukaan törmännyt vastaavaan?
  9. #159
    Tuli ostettua 08 1000rr, siinä on powercommander 3 ja yosimuran koko putkisto.
    Pyörä antaa vikakoodin 23 eli lampda?
    Ostin siihen sen lampda huijarin mutta silti vilkuttaa koodia 23, olisko jollain vinkkiä millä sen koodin sais kuriin?

    Vai millä kikalla porukka on saanu sen valon sammuun putkiston vaihdon jälkeen?
  10. #160
    Saako tuota vakioputken läppävaijeria mitenkään kireemmälle. Tyhjäkäynnillä tuntuu pitävän mukavan oloista räminää tuo läppä putkessa.?
    Firelate
  11. #161
    Luulin jo, että tuo uusi Fireblade SP tulisi kalliiksi hinnaltaan. Ei onneksi tullut

    http://www.moto-seinajoki.fi/honda-c...-p-402608.html
  12. #162
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Luulin jo, että tuo uusi Fireblade SP tulisi kalliiksi hinnaltaan. Ei onneksi tullut

    http://www.moto-seinajoki.fi/honda-c...-p-402608.html
    Paljon tulee suomen hinnoilla maksaamaan kansityö, Öhlinsin keula, Öhlinsin takaiskari & Brembon monoblockit? Jos nuo täräyttää vaikka 09 käytettyyn Bleidiin, niin eikös se ole karkeasti siinä?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #163
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Paljon tulee suomen hinnoilla maksaamaan kansityö, Öhlinsin keula, Öhlinsin takaiskari & Brembon monoblockit? Jos nuo täräyttää vaikka 09 käytettyyn Bleidiin, niin eikös se ole karkeasti siinä?
    En tiedä hintoja Öhlinsin ja Brembon palikoille.

    Sen kuitenkin tiedän että SP- mallit eivät tule virtaamaan kauppiailta ulos ruuhkaksi saakka. Myynti- ennuste: max 10kpl tuolla hinnalla.
  14. #164
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Uus Bleidi on sen kaks kymppiä. Kansityö tonnin, takaiskari puoltoista ja keula kaks ja puol???

    Tekee 25000 €. Melko lähelle siis.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #165
    http://www.visordown.com/road-tests-...iew/24205.html

    Tuon artikkelin mukaan 09 moposta ei SP:tä tule perus Öhläreitä ja Bremboja vaihtamalla. Saattaahan se tietysti olla taitavaa markkinointiakin tuo komponenttien "hienosäätäminen", josta artikkelissa puhutaan? Kalliiksi nuo päivitykset ainakin tulisi. Ei tuo 27t mielestäni paljon ole perusversion hinta huomioiden vaikka onhan se toisaalta aika hitosti Hontasta.
    -
  16. #166
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Uus Bleidi on sen kaks kymppiä. Kansityö tonnin, takaiskari puoltoista ja keula kaks ja puol???

    Tekee 25000 €. Melko lähelle siis.
    Lähellä tai ei. SP on liian hintava tehdäkseen kauppiaat onnelliseksi kauppojen määrästä.
    Bemun HP4 aktiivijousituksella ja kaikenmaailman ajo avustein on lähes saman hintainen.

    http://www.rmheino.fi/product_info2....oducts_id=5793

    Ps. Näyttää hinta-eroa sittenkin olevan jonkin verran. Heinon sivuilla on kaksi eri hintaa, ja luulen että korkeampi on oikein. Tai sitten antavat alennusta jo nyt 2014 kaudelle

    Saksassa SP- mallin hinta mobilessa on 17500,- ja täälä härmässä veroton hinta karvan vajaa 21000,-. Autoveroa tuosta menee 6250,-.

    Kesän lopulla siis käytettyjä saa germaaniasta 12-14.000 ja siihen verot päälle, ja ollaan max 18.000hinnassa, kenties.
    Viimeksi muokannut: vma; 19.01.2014 klo 00:17.
  17. #167
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Paljon tulee suomen hinnoilla maksaamaan kansityö, Öhlinsin keula, Öhlinsin takaiskari & Brembon monoblockit? Jos nuo täräyttää vaikka 09 käytettyyn Bleidiin, niin eikös se ole karkeasti siinä?
    Öhlinsin alusta uutena maksaa 2500e suurinpiirtein. Teettämällä asiantuntijalla voi päästä halvemmalla ja saada paremman. Brembot saa viidellä sadalla, tosin pyörä ei niitä vaadi, eli toi toimii ihan perhanan hyvin vakioillakin. HRC-kilkettä löytyy maailmalta, joten en maksaisi tuota summaa. "vakio bladesta" muutamilla herkuilla.

    Ajatuksella rakennetusta ja ratakäyttöön tarkoitetusta uudesta pyörästä tuo olisi halpa hinta.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  18. #168
    Viime kesältä. Kävi kuten on monesti muillakin mp:llä käynyt, ei jaksanut lähteä käyntiin. No lykkäämpä tosta ns. "mäkistartin" niin taas mennään. Ei onnistunut sitten ollenkaan, LUISTOKYTKIN.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  19. #169
    Onko toi kilpitelineen vaihto miten iso homma? Latasin service manualin ja katselin hiukan purkuohjeita, pitäs sen mukaan purkaa puoli pyörää että saa sen käikäleen pois, onko näin? Pitäs purkaa perän lisäksi tankki, akku ja servot ym., ei kai se nyt ihan oikeesti näin ole? Jos on noin iso homma niin saa tuo kuokka jäädä taakse. Tarkennukseksi, mulla on 2010-malli, näyttäisi olevan ainakin tuo telineen varsi hiukan erinäköinen kuin 2008-mallissa.
  20. #170
    Ei se ole niin suuri homma. Vain sieltä takapäästä hiukan purat, ensin irroitat sen muoviosa takasatulan ympäriltä ja sitten takasatulan kiinnityksen ja niin edelleen. Kyllä se siitä onnistuu kun rauhallisesti etenee. Kokemuksia vain Taylor made typestä. Huolellisuutta ja maltillista taivuttelua.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  21. #171
    Tuossa videon pätkässä vähän ohjetta purkamiseen.

    http://www.youtube.com/watch?v=kvBFrYURYI0
  22. #172
    Tuo teline on siis yhtä puuta undertrayn kanssa. Mites olette uudet telineet kiinnittäneet, leikanneet vanhan varren poikki ja undertrayhin uusi ruuveilla vai miten?
  23. #173
    Helpointa tietysti ostaa valmis esim r&g tailtidy. Uutena satasen luokkaa. eBayssa välillä käytettyjä puoleen hintaan. Muuten menee askarteluksi mikä tietysti ei oo huono vaihtoehto sekään. Tuossa rg mallissa on se musta undertray mukana
  24. #174
    ^ Kirjoitin yllä k.telineeksi Taylor made muistista mutta todellisuudessa tietysti tarkoitin r&g:n telineitä. Asennus on sen ensimmäisen kerran jälkeen perin helppoa.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  25. #175
    Lainaa lippa kirjoitti Katso viesti
    Viime kesältä. Kävi kuten on monesti muillakin mp:llä käynyt, ei jaksanut lähteä käyntiin. No lykkäämpä tosta ns. "mäkistartin" niin taas mennään. Ei onnistunut sitten ollenkaan, LUISTOKYTKIN.
    Onkohan sulla se kytkimen säätö vähän turhan löysällä, mulla ainakin hienosti onnistuu käyntiin työntäminen
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  26. #176
    Säätöjen pitäisi olla luistokytkimen tehtaanarvojen mukaiset. Molempiin on vaihdettu takaisinkutsussa uudet tehtaan luistokytkin kytkinpaketit aikoinaan, mikä ei kyllä itse kytkimien toimintaan vaikuttanut millään lailla. Kakkonen ja kolmonen olivat suurimmat vaihteet joita kokeilin ja mäki oli varsin loiva. Siinä samassa paikassa esim. 1100zzr lähtee helposti koska kytkin ei luista vaan nappaa heti kiinni. Tulevana kesänä lähtee kyllä nuo hondatkin käyntiin.
    Tuon voisi tietysti tarkastaa ihan Japanista asti (ei tarvitse luottaa näihin Jap.-Engl.Suomi virheellisiin käännöksiin) mutta yksi asia voisi olla myös se assistentti siinä kytkimessä joka jättää kytkimen avaavammaksi. Jos esim. kakkosen painaisi siinä alamäkivauhdissa ilman kytkintä, tarttuvuus voisi olla eri. Tiedä häntä kun ei ole enempää haitannut. Muuten nuo kytkimet toimivat ajossa täydellisesti ja sen assisten toiminta ajossa ihan ihailtavan OK.
    Viimeksi muokannut: lippa; 16.02.2014 klo 20:42.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  27. #177
    ^ Kakkosella muuten ei onnistunu mäkistartti, ajattelin sen olevan liian pitkä. Ykkösellä sitten lähti. Mutta jotenkin ajattelisin, ettei luistokytkimen pitäisi olla lähelläkään luistoa niillä voimilla, joita mäkistartissa tulee. En tiedä sitten miten se vaikuttaa, että kone ei ole käynnissä tuolloin ja kierroksia on tyyliin 2/min :P
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  28. #178
    Mistä olette ottaneet virrat lämpökahvoille? Kestäisiköhän rosvota parkkien piuhoista vai paukkuuko sulakkeet? Silloinhan ei tarviis laittaa erillisiä releitä eikä kahvat tyhjentäisi akkua jos unohtuvat päälle, myös johtovedot jäisi lyhyeksi.
  29. #179
    Lainaa Pahus kirjoitti Katso viesti
    Mistä olette ottaneet virrat lämpökahvoille? Kestäisiköhän rosvota parkkien piuhoista vai paukkuuko sulakkeet? Silloinhan ei tarviis laittaa erillisiä releitä eikä kahvat tyhjentäisi akkua jos unohtuvat päälle, myös johtovedot jäisi lyhyeksi.
    Ite sattuneesta syystä oon purkanut koko mopon atomeiksi, niin huomasin sieltä löytyvän ns. ylimääräisiä virtapiuhoja. Selvitä jostain mikä niiden tarkoitus on ja miten niistä virtaa tulee, voihan olla että siellä on moisia lisävarusteita varten jo valmiiksi lähtö virralle.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  30.  
  31. #180
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Ite sattuneesta syystä oon purkanut koko mopon atomeiksi, niin huomasin sieltä löytyvän ns. ylimääräisiä virtapiuhoja. Selvitä jostain mikä niiden tarkoitus on ja miten niistä virtaa tulee, voihan olla että siellä on moisia lisävarusteita varten jo valmiiksi lähtö virralle.
    Mistä nuo johdot löytyi? Et satu värejä muistamaan? Eiköhän niiden toiminta selviäisi huoltomanuskasta, jonka imaisin 1000rr.netin sivuilta.
Sivu: 6 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ViimeinenViimeinen