Tuli piipahdettua ylihuomisen kunniaksi Ahveniston fanisivuilla. Niiltäpä löytyi mainion näköisiä viimetalvisia havainnepiirroksia. Onko tuosta kuulunut mitään enempää sen jälkeen? Vai onkohan kehitysidea hautautunut koko radan olemassaolosta käytävän väännön taakse?
-hh-
Minuakin kiinnostaisi noiden kehityssuunnitelmien eteneminen.(harmaahukka @ Syys. 17 2009,14:23) kirjoitti
Edit. Pois harhaluulo ympäristöluvasta.
Superbike #7
Mitä? Onko asia jo ratkaistu?
Viimeksi, kun asiasta loppukesällä kuulin, luvantarkistuksesta oli juuri pantu valitus vireille Vaasaan. Uhosta päätellen mennään vielä KHO:eenkin.
Ei kai siellä mitään tapahdu ennen uusien lupaehtojen lainvoimaiseksi tuloa.
Ai...olin jostain syystä siinä uskossa, että ympäristölupa-asiat oli jo Apparan osalta kunnossa. Olin ilmeisesti väärässä.(hra1150 @ Syys. 17 2009,14:58) kirjoitti
Superbike #7
Et ollut väärässä, kyllä lupa-asiat on kunnossa.
Sille ei voi mitään, että muutama pölvästi on luvista valittanut.
Juuri näin. Kurki-Suonion kanssa aiheesta kesällä turisin ja jos en ihan väärin muista niin hän sanoi, että koska uudesta luvasta on valitettu, niin vanha lupa ehtoineen on voimassa. Eli melut, aukioloajat yms saisivat olla vanhan luvan mukaiset, mutta he itse päättivät kuitenkin noudattaa uuden luvan mukaisia ehtoja. Eli eivät tuollakaan turhanpäiten kiusaa/provosoi vastapuolta.(hra1150 @ Syys. 17 2009,20:59) kirjoitti
Br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Hieno juttu, käsittääkseni kaikki ympäristöluvan vaatimat osa-alueet on täytetty ja todistettu, joten joku älypää saa työllistettyä muutaman lakimiehen noilla valituksilla, mutta käytännön vaikutusta sillä tuskin on.(mikko2 @ Syys. 17 2009,21:29) kirjoitti
Superbike #7
Onkos projektilla rahoitus kunnossa?
Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA