Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  2. #2
    Huom. siis eniten recalleja USA:ssa. Takaisinkutsut siellä ja esim. Euroopassa ei mene käsi kädessä.

    Nuo ei ehkä muutenkaan anna eri merkkien luotettavuudesta kovin vertailukelpoista kuvaa, koska siinä on isoja eroja, miten eri valmistajat hoitaa havaittujen vikojen korjauttamisen, vai hoitavatko mitenkään. Suoraan ajoturvallisuuteen liittyvät ne toki joutuvat hoitamaan, muuten laitteita menee ajokieltoon - mutta merkittävä osa takaisinkutsuista on jotain ihan muita pikkujuttuja.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  3. #3
    Ja sana "recall/takaisinkutsu" voi liittyä myös esim, ECU päivitykseen, tai johonkin muuhun toimenpiteeseen mikä ei varsinaisesti vaikuta mitenkään turvallisuuteen tai luotettavuuteen.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  4. #4
    Ei yllätä yhtään tuo lista. Jenkit, italiaanot ja muut eurooppalaiset eivät edelleenkään pysty samaan laatuun kuin japsit. Niin se vain on, ikävä kyllä.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #5
    HD- täynnä ominaisuuksia kaikessa suhteessa
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  6. #6
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Huvikseni hieman tutustuin noihin recallien syihin; HD:n osalta syinä olivat esim se, että mikäli matkamallilla törmäsi niin lujaa että runko menetti muotonsa oli mahdollisena seurauksena tankin kiinnikkeitten aiheuttama vuoto bensatankissa ja tulipalon vaara.
    Dynissa sivujalka ei aina toiminut kuten piti ja joissain oli mahdollisesti kaksinkertaisen karkaisun aiheuttama murtumavaara takavanteessa.
    Springereissä jouduttu vaihtamaan jotain pultteja etujarrusatulan kiinnitysrautaan.

    Runkoja ei sentään ole katkeillut kuten joissain muissa pyörissä...
    Dirty Nasty Furriner
  7. #7
    Olkoon syyt mitä tahansa, niin ei tuo kyllä mairittelevaa mainetta puimurille ole. HD:llähän maine vaan kasvaa...

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  8. #8
    Eikös Bimmerissä ja Ducatissa ole vähän enemmän elektroniikka ja muuta vähän erikoisempaa verrattuna japskeihin. Se voi osaltaan vaikuttaa asiaan niiden osalla, mutta HD & Buell laadulla ei ole elektroniikan + muiden himmeleiden kanssa mitään tekoa
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  9. #9
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Ihan pakko kysyä näiltä HD-tuntijoilta että olettekos edes HD:tä ajaneet tai tarkemmin tutkineet?
    Meinaan että kymmenvuotiaissakin on jo itsekseen palauttavat vilkut, voi olla säädettävät hällärit & ajonestolaitteet ja taitaa niissä olla valomuistin lisäksi vilkutkin...

    Jotenkin kuullostaa aina siltä että pojat on istuneet esson baarin pöydässä hiukka liian usein puhumassa ajojuttuja
    Dirty Nasty Furriner
  10. #10
    Rehellisyyden ja tasapuolisuuden vuoksi kannattaa käydä vilkaisemassa nuo japanilaistenkin takaisinkutsut.

    Recallhan tarkoittaa vain sitä, että valmistajalla on joku roti vastata tuotannostaan.


    http://www.motorcyclistonline.com/mo...lls/index.html
  11. #11
    Lainaa kirjoitti
    Recall ID #43866 - FUEL SYSTEM, GASOLINEELIVERY:HOSES, LINES/PIPING, AND FITTINGS
    Recall Date NOV 01, 2005
    Component FUEL SYSTEM, GASOLINEELIVERY:HOSES, LINES/PIPING, AND FITTINGS
    Motorcycle Affected ETV MILLE CAPONORD
    Potential Motorcycles Affected 1310 Recall Details
    Recall Date
    NOV 01, 2005

    Motorcycle Affected
    2002 APRILIA ETV MILLE CAPONORD

    Summary
    ON CERTAIN MOTORCYCLES, THE FUEL LINE QUICK CONNECTORS MAY BREAK IF CARE IS NOT USED WHEN REMOVING THE FUEL TANK AT THE TIME OF SERVICE.

    Consequence
    THIS COULD RESULT IN FUEL LEAKAGE. FUEL LEAKAGE, IN THE PRESENCE OF AN IGNITION SOURCE, COULD RESULT IN A FIRE.

    Remedy
    DEALERS WILL REPLACE THE QUICK CONNECTORS ON ALL AFFECTED VEHICLES. THE RECALL BEGAN IN SEPTEMBER 2006. OWNERS WHO HAVE NOT HAD THEIR MOTORCYCLE REPAIRED WILL BE RENOTIFIED OF THIS RECALL DURING AUGUST/SEPTEMBER 2008. OWNERS MAY CONTACT APRILIA AT 770-592-2261.

    Potential Motorcycles Affected
    1310

    Notes
    APRILIA USA, INC.
    Tuo tieto olis viimetalvena jeesannu kun olis ollut uudet CPC:liittimet jo hyllyssä ;)
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  12. #12
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Tokkopa NHTSA:n tai Amerikan maahantuojien kampanjat paljoakaan kiinnostavat härmän vastaavia...
    Dirty Nasty Furriner
  13. #13
    http://www.ake.fi/ake/akerecall/Haku.aspx

    -HD: ei takaisinkutsuja 2009
    -Buell: ei takaisinkutsuja 2009
    -Suzuki: ei takaisinkutsuja 2009
    -BMW: ei takaisinkutsuja 2009
    -Kawa: yksi
    -Yamaha: kaksi
    -Honda: muutama
    "Mielipide on kuin p....reikä, jokaisella on yksi"
  14.  
  15. #14
    Joo, ei meikäläisiä todellakaan kiinnosta oli sitten auto tai mp ennenkuin pakon edessä. Tällä kertaa olisi autossa moottorityypin vaihdon mukanaan tuomia pikkuongelmia, kuten öljypohja ja lämppärin rakenne. Tiedossa ovat, mutta kun ei löydy niitä ohjeita.Mopon takaisinkutsuja taas on vain amerikoissa, Suomeen tulee pelkkää priimaa.



    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT