Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Tietääkö kukaan onko jossain gps laitteissa ominaisuutta, missä pystyisi tallentamaan ajetun reitin.
    Eli en siis tarkoita sitä, että suunnittelen reitin ja tallennan sen laitteeseen vaan jos lähden ajelemaan ilman esisuunnittelua alueelle, missä en ole aikaisemmin käynyt, niin voisin kesken ajon laittaa "äänityksen" päälle ja tutkia sitten ajamaani reittiä kun pääsen kotiin.

Kevyen vaikeesti taas selitetty, mutta toivottavasti joku tosta saa tolkkua.
    Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08
    Lainaa (kawa-artsi @ Syys. 09 2009,17:15) kirjoitti
    Tietääkö kukaan onko jossain gps laitteissa ominaisuutta, missä pystyisi tallentamaan ajetun reitin.
    Eli en siis tarkoita sitä, että suunnittelen reitin ja tallennan sen laitteeseen vaan jos lähden ajelemaan ilman esisuunnittelua alueelle, missä en ole aikaisemmin käynyt, niin voisin kesken ajon laittaa "äänityksen" päälle ja tutkia sitten ajamaani reittiä kun pääsen kotiin.

Kevyen vaikeesti taas selitetty, mutta toivottavasti joku tosta saa tolkkua.
    igotyoultä löytyy mokkula moiseen tarkoitukseen, maksaa jonkun kympin. Vastaavia mokkuloita löytyy muiltakin.
    Mokkula

Atrip-ohjelman saa tungettua joihinkin GPS-kännyköihin ja on ilmainen Atrip
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    Zumo 550 tallentaa ajettua latua aina kun on päällä - ei tarvii mitään tallennusmodea erikseen käynnistää.

3 viikkoa 8h+ päivittäistä ajoa taitaa olla pisin siivu mitä olen tuolta kaivanut. Ei oo muistikuvaa tähän hätään onko rajana mikään muu kuin muistissa vapaana oleva tila.
    Joissain Garminin vehkeissä taitaa olla, ainakin myös Mobile XT tallentaa jos laittaa tallennuksen päälle.

KTM 690SM
    E71 (tai jokin muu S60 alustainen GPS ominaisuudella) ja siihen netistä RaceChrono (ilmainen). Samalla ohjelmalla voi mitata pyörän suorituskykyä.

Elämä on vaarallista, siihen kuolee
    Lainaa (Thunderpants @ Syys. 09 2009,19:36) kirjoitti
    E71 (tai jokin muu S60 alustainen GPS ominaisuudella) ja siihen netistä RaceChrono (ilmainen). Samalla ohjelmalla voi mitata pyörän suorituskykyä.
    Sport trackerilla onnistuu kans reitin taltiointi:
    http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do
    ZH2 2020
    Kiitoksia vastauksista. Taidan tohon N81:n hankkia gps mokkulan ja siihen sitten jonkun noista softista.
    Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08
    59 € maksaa tällainen
    http://www.mylogger.fi/
    S u z u k i *G S X *1 4 0 0 *K 6
    Bemarin garminissa ainakin on. Se on tallentanut KAIKKI mun ajelut. Palat on n. joidenkin satojen metrien pätkiä. Niistä näkyy palan nopeus, korkeus ja tietty paikka kartalla. PC ohjelma piirtelee ajetusta reitistä (tai osasta) vaikka korkeuskäyrät. Ihan mielenkiintoista tietoa tilastonikkareille...
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
    Tomtomiin löytyy Event Logger, muuten se ei talleta mitään muistiinsa. Taitaa löytyä joku muukin, tätä vain itse tullut käytettyä.

Joskus tuli kokeiltua myös tuota Sportstrackeriä, mutta sen käyttö on enemmänkin ajateltu tuollaisiin tunnin parin sessioihin. Pidemmillä matkoilla (=päivän ajo) se vain yksinkertaisesti tallettaa liikaa dataa ja menee solmuun kun sille yrittää tehdä mitään - ja samalla korruptoi sen. Puhumattakaan siitä että kännystä loppuu virta jos se ei sitä jatkuvasti ulkoisesta virtalähteestä saa... Nokian känny kun jostain syystä syö tuo päällä ihan järjettömästi akkua...
    https://www.juvander.me/ilpo

AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
    Garmin on ilmeisesti ns. kaikilla herkuilla. Tuntuu, että kun keksii jonkun ominaisuuden, minkä tahtoisi naviin, niin garministahan se löytyy.
    Taidan tuohon puhelin naviin tyytyä, niin on vähemmän kytkettävää tuohon midlandiin. Tiedä sitten pystyykö liittämään puhelimen bt:llä gps mokkulaan ja midlandiin.

Mulla on tomtomin one newedition tms. Toimiskohan toi event logger siinäkin, jäi vähän epäselväks tuolta linkistä luettuna.

Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08
    Helpoin laite on pelkkä gps-mokkula mikä tallettaa logia.
    Ei siis tarvitse edes puhelinta roudata mukana

Itsellä käytössä hyväksi todettu tälläinen värkki. Tai siis tuon edeltäjä, ilman AGPS:ää

Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Lainaa (jyk4 @ Syys. 09 2009,23:13) kirjoitti

Itsellä käytössä hyväksi todettu tälläinen värkki. Tai siis tuon edeltäjä, ilman AGPS:ää
    Saman härvelin hommasin alkukesästä ja olen ollut tyytyväinen. Koskaan ei ole vielä tullut muistin rajat vastaan vaikka useammankin päivän pitkät reissut on taltioituna. Akkukeston rajoja ei ole myöskään tarvinnut vielä kokea kun ei ole kertaakaan päässyt tyhjäksi (latautuu samalla kun purkaa tietoja koneelle).
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

- Turvaton karkulainen -
  14.  
    Lainaa (jyk4 @ Syys. 09 2009,23:13) kirjoitti

Tuohan vaikuttaa pätevältä, kun loggeri on mokkulassa ja toimii vielä normi gps antennina, jos joskus tarvitsee opastusta. Minähän en eksy koskaan, tiet eivät vaan aina kulje sinne minne olen menossa * .
    Aihetta hieman sivuten, kumpihan olisi järkevämpää?
    Hankkia tuohon noksun karttasoftaan lisenssi vai hankkia joku erillinen gps ohjelmisto. Noksun softassa käsittääkseni lisenssin voimassa olo aikana aina päivitetyt kartat, lisessi vaan "määräaikainen". Muissa softissa etuna taas kertamaksu, jollei halua päivittää karttoja.
    Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08