Elikkäs onkos kukaan tilannut mitään kyseisestä liikkeestä?
http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/index.php
Ite tilasin putket ja maksoin visalla.
tilaus seuranta sanoo tämmöstä.
19/02/2010 Pending
19/02/2010 Processing
20/02/2010 Awaiting Stock Delivery
Thank you for your order.
We are currently awaiting delivery of this item which should be delivered in approximately 10 working days and apologise sincerely for any inconvenience this may cause. We will forward your order as soon as possible.
Eli tuleekohan putkia koskaan perille=(
No siinähän se lukee. Kymmenen arkipäivän kuluessa odottavat, että saavat valmistajalta röörit, jonka jälkeen laittavat ne sinulle.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
No kyllä mie englantia sen verran osaan, mut tuleekohan varmasti, kummiskin ilmottaa että ei oo ee tuu ei tilata, sori rahat jäi
Mitähän jos nyt kuitenkin odottelet sen reilun viikon verran, ei taida olla Oulussakaan vielä oikein ajokelit. Toihan on ihan hyvällä mallilla kun ilmoittivat että viivästyy, yleensä ei kuulu mitään ennen kuin itse kyselet.![]()
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
pistin itekin tuolta samana päivänä mökäpöntön tilauksen, sama vastaus tuli. odotellaan nyt ens viikko. ainaskin vastaavat maileihin nopiaan ja asiallisesti.
No jos noin paljon pelottaa, niin olisi varmaan kannattanut kävellä vaikka Stormille ja ostaa putki sieltä(nalletm @ Helmi. 24 2010,17:10) kirjoitti
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Pistäppä infoo heti ku saat omasta tilauksestasi tietoo =)(-Miklu- @ Helmi. 24 2010,18:32) kirjoitti
Älkääpä olko huolissanne, jos olette Visalla maksanut. Itse juuri alkuvuodesta tein reklamaation luottokunnalle, eräästä jenkkifirmasta ja niin tuli rahat mukisematta takaisin, kun oli näyttää että minä olin hoitanut oman osani kuten pitää, mutta heidän näyttönsä olikin sitten jotain muuta. Mun kaupassa oli vielä Paypalikin välissä. Luottokunta kyllä ilmoitti asiasta kiitettävän nopeasti Paypalillekkin, josta sitten olivat minuunkin yhteydessä.
Kuukausi maksimissaan kannattaa odotella ja sekin on aika selkeetä kusetusta jos ei saa esim. sähköposteihin minkäänlaista vastausta.
Ei ne kaikki ulkomaaneläjät tee kauppaa netissä kusettaakseen meitä peräpohjolan poikia/tyttöjä. *![]()
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
IXIL:n sliparit tilasin viime syksynä ko. firmasta ja maksu paypal:n kautta,tavara tuli kotiovelle 8 vrk tilauksesta ja sähköpostiin tracking code jolla voi seurata paketin liikkeitä...Eli ok. toimintaa ainakin tässä tapauksessa.
-Caelum igne tegam
-Defensor capitolii evp
-XX-03 blue one
-fjr 1300 -08
-xt 600 -94
No hyvä on kuulla et on toiminunna toimitukset, pakko kait tässä on odotella putkia saapuvaksi =)
Itse tilasin talvella 08-09 tuolta Ixilin sliparin. Hyvin tuli perille, ainut ongelma oli DHL:n toimituksen kanssa. Lopulta hain itse sen DHL:n terminaalista.
GSX-R 750 K5
tilasin ixilin putket tammikuussa 2 päivää tuli ilmoitus että ovat lähteneet tehtaalta heille ja siitä 3 päivää tuli ilmoitus että putket lähtenyt mulle ja 4päivää dhl toi kuistille kaikki ok ixilin pätkä pöntöt(nalletm @ Helmi. 24 2010,18:58) kirjoitti
No nyt näyttää siltä et putket saapuvat ensiviikolla minulle=) elikkä tavaraa ei pidetä varastossa vaan nekin tilaa tehtaalta
Niinhän noi UKn pojat ilmoittaa, että odottavat tavaraa itsekkin.kirjoitti
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
tänään tuli mailia että paketti lähtenyt matkaan, hyvällä tuurilla ens viikon lopulla perillä.
Seurantakoodin mukaan mulla tullut eilen suomeen. sää nähä kerkeekö postipoju tuoda sen koska =)(-Miklu- @ Maalis. 04 2010,15:56) kirjoitti