Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Eli harmaita hiuksia aiheuttaa viimeaikaiset tapahtumat.
    Pyörä- 05 Sv 1000, tuotu Belgiasta. Teho pyörässä pitäisi olla se 89 kw, nyt sain postissa katsastustodistuksen, jonka mukaan teho 78 kw.

    Muistaisin että jonkun huhun mukaan Saksassa kai kikkailtiin tolla muistaakseni juurikin 78 kw luvulla vakuutusteknisistä syistä, pitääkö paikkaansa?

    Eli voisiko nyt olla niin että tuon Sv:n teho olisi oikeasti jollain keinolla rajoitettu vai mikähän tässä nyt on taustalla?
    - 01 YZF 1000R Thunderace
  2. #2
    Lainaa (kahvaaja @ Maalis. 10 2010,15:41) kirjoitti
    Eli harmaita hiuksia aiheuttaa viimeaikaiset tapahtumat.
    Pyörä- 05 Sv 1000, tuotu Belgiasta. Teho pyörässä pitäisi olla se 89 kw, nyt sain postissa katsastustodistuksen, jonka mukaan teho 78 kw.

    Muistaisin että jonkun huhun mukaan Saksassa kai kikkailtiin tolla muistaakseni juurikin 78 kw luvulla vakuutusteknisistä syistä, pitääkö paikkaansa?

    Eli voisiko nyt olla niin että tuon Sv:n teho olisi oikeasti jollain keinolla rajoitettu vai mikähän tässä nyt on taustalla?
    Kyllä, Belgiassa ja Ranskassa tavataan edelleen noita rajoitettuja malleja.

    Esim R6:n rajoutukset olivat ruiskuissa (jotkut helvatun mustat läpät ahdistamassa ilmavirtausta).

    Eli voi hyvinkin todennäköisesti olla, et sinulla nyt on kuristettu peli.

    Penkissä asia selviää., eli ei muuta kun putkea ja viriä + kuristusten poisto.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  3. #3
    ei juma... juu sliparit siihen oli vaihdettu, et kai tuo pitäis muutenkin oman mielenrahan takia penkittää. Onkos tietoa kuinka kovatöinen projekti noiden mahdollisten kuristusten poisto on?
    - 01 YZF 1000R Thunderace
  4. #4
    Lainaa (kahvaaja @ Maalis. 10 2010,15:54) kirjoitti
    ei juma... juu sliparit siihen oli vaihdettu, et kai tuo pitäis muutenkin oman mielenrahan takia penkittää. Onkos tietoa kuinka kovatöinen projekti *noiden mahdollisten kuristusten poisto on?

    78kw pyörät kun mahtuvat Belgiassa ja Saksassa siihen edulliseen vakuutusluokkaan ja joku veroasia oli myös syy tuhon kummajaiseen Ranskassa ja Belgiassa.
    Ja Ranskassa kaiken lisäksi vielä on tuo 78kw rajoitus moottoripyörissä *



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  5. #5
    Näyttäisi että 78kw kuristus on tehty seuraavanlaisesti







    Eli pinni25 piuha irti ECM moduulista (tai katkaisee sen jostain kohtaa jotta voi vielä myöhemmin ottaa sen käyttöön) *

    Muista irroittaa akku ennen töitä.



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  6.  
  7. #6
    Eli ylläoleva olisi SV 1000:n kuristus? Ja mitä tuo kyseinen piuha rajoittaa? No ei olis paha rasti jos kerran näin pienellä toimenpiteellä selviäisi, vaikkakaan kyseessä ei ole kuin muutama hevosvoima sinne tänne, mutta tehtaalla pyörä tehty toimimaan ilman tuota modausta niin sellaisena sen itse haluaisin myös

    . Ja iso kiitos sulle Matso vaivannäöstäsi!

    Edit: mistä Matso löysit ko. ohjeet?



    - 01 YZF 1000R Thunderace