Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 59:sta
  1. #1
  2. #2
    Tämä oli varmaan yksi niistä, jotka tietävät tarkasti koska on turvallista keulia..

    Onneksi sai vielä uuden mahdollisuuden tarkistaa tietonsa.
    * Arctic Ranger *
  3. #3
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  4. #4
    Ja tollasten helevetin reikäpäiden takia kaikki maksaa joka vuosi korkeampia vakuutusmaksuja ja kohta varmaan tulee muutakin raippaa valtiovallan taholta! Hyvä tietysti ettei henki mennyt, mutta toivottavasti tuli paskat kunnolla housuun, otti opikseen ja kortti pysyy pitkään pois! Keulimalla rekasta ohi, just niin.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  5. #5
    Ainakin on nahka ruvella
    XV 1100
  6. #6
    En todellakaan puolustele mitä kaveri teki, mut olisko voinut olla kyseessä et nuorella pojalla liian tehokas pyörä ajokokemukseen nähden ja lähti mopo lapasesta?
    Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
  7. #7
    Lainaa (Askemux @ Elo. 27 2009,17:43) kirjoitti
    En todellakaan puolustele mitä kaveri teki, mut olisko voinut olla kyseessä et nuorella pojalla liian tehokas pyörä ajokokemukseen nähden ja lähti mopo lapasesta?
    ...eiköhän meillä aika monella ole liian tehokas pyörä ajokokemukseen nähen? Jonninverran onneksi voi ite vaikuttaa tehojen välittymishen tiehen. Tämän tiennee kuitenki meistä kaikki?
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  8. #8
    Lainaa (Utah @ Elo. 27 2009,17:31) kirjoitti
    Ja tollasten helevetin reikäpäiden takia kaikki maksaa joka vuosi korkeampia vakuutusmaksuja ja kohta varmaan tulee muutakin raippaa valtiovallan taholta! Hyvä tietysti ettei henki mennyt, mutta toivottavasti tuli paskat kunnolla housuun, otti opikseen ja kortti pysyy pitkään pois! Keulimalla rekasta ohi, just niin.
    Kyllä ne vakuutukset nousee eniten yhtälöstä,painava homosohva laukkuineen ja katteineen,ja kuskin tunnistaa tyylistä, selkä jäykkänä turvaliivi lepattaen,pyörä vaeltelee kaistalla ja avattavan kypärän leukaosa ylhäällä.
    God hates us all

    By SLAYER

    Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
  9. #9
    Lainaa (bandit @ Elo. 27 2009,17:48) kirjoitti
    Kyllä ne vakuutukset nousee eniten yhtälöstä,painava homosohva laukkuineen ja katteineen,ja kuskin tunnistaa tyylistä, selkä jäykkänä turvaliivi lepattaen,pyörä vaeltelee kaistalla ja avattavan kypärän leukaosa ylhäällä.
    No en nyt bandiittia sanoisi painavaksi homosohvaksi.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  10. #10
    jeesustelemaan! jeesustelemaan!

    Harmi, että kanssaveljelemme kävi noin. Teoriassa teonhan ei tarvitse olla edes tahallinen. Kaveri on voinut esimerkiksi:

    a. Vaihtaa vahingossa 2 pykälää pienempää (liian voimakas poljento).
    b. Kolmosen sijasta ykköstä, (ajatusvirhe).
    c. Luiskauttanut kytkintä vahingossa jotenkin huonosti (aste-ero).
    d. Virhe kaasun annostelussa (aste-ero).
    e. Unohti pikakaasun olemassaolon (puutteellinen muisti lisävarusteista).
    f. Väisti jänistä ja yritti keulia sen yli (hyvä asennoituminen eläintesuojeluun).
    g. Sama kissasta (kissanomistaja).
    h. Kaasu hirtti kiinni (mekaaninen häiriö).

    Heppuna lähtisin ajamaan asiaani ehkä vaihtoehdolla f, moni kukkamekko täti tulisi ilmaiseksi apuun. Voisi ehkä saada joltain nuoremmalta uistinnaamalta pipariakin...

    Pitää olla varsin negatiivinen, kun heti uskotaan tekoa tahalliseksi JA ollaan vahingoniloisia. Minun mielestäni oli hienoa, ettei menettänyt henkeään. Toivottavasti saa kortin takaisin pikaisti.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  11. #11
    Lainaa (bandit @ Elo. 27 2009,17:48) kirjoitti
    Lainaa (Utah @ Elo. 27 2009,17:31) kirjoitti
    Ja tollasten helevetin reikäpäiden takia kaikki maksaa joka vuosi korkeampia vakuutusmaksuja ja kohta varmaan tulee muutakin raippaa valtiovallan taholta! Hyvä tietysti ettei henki mennyt, mutta toivottavasti tuli paskat kunnolla housuun, otti opikseen ja kortti pysyy pitkään pois! Keulimalla rekasta ohi, just niin.
    Kyllä ne vakuutukset nousee eniten yhtälöstä,painava homosohva laukkuineen ja katteineen,ja kuskin tunnistaa tyylistä, selkä jäykkänä turvaliivi lepattaen,pyörä vaeltelee kaistalla ja avattavan kypärän leukaosa ylhäällä.
    Kumma, että autoilijat tekevät sun kohdalla noin paljon virheitä, että kaksi pyörää on lunastettu sen takia.

    Sun "bomber"-ajotyylillä ei liene osuutta asiaan? Sen "puusilmän" pitää osata tietää, että herra "bomber" tulee tuplanopeudella mutkan takaa tms.

    Ei, en aja turvaliivi päällä, selkä on ehkä muuten vaan jäykkä. Enkä omista avattavaa kypärää..

    Olisi mukava tietää, onko sun tieto siitä, että "homosohvailijat" tulevat vakuutusyhtiöille kalliimmiksi kuin teikäläiset "vetomiehet".
    Mä laitan sen kyllä joskus...

    XX -04
  12. #12
    Eiköhän tuo tiennyt mitä teki vaan ei osannut. Kannattaa siis
    aina keulia kun on vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja varsinkin
    liikenteen seassa. Tosi mies.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  13. #13
    Lainaa (rico @ Elo. 27 2009,17:08) kirjoitti
    Tämä oli varmaan yksi niistä, jotka tietävät tarkasti koska on turvallista keulia.. * * *

    Onneksi sai vielä uuden mahdollisuuden tarkistaa tietonsa.
    Nyt ei kyllä tiennyt ja varmaan tarkistuttaa tietonsa tämän jälkeen, jos nyt ei ihan latva laho ole

    Aina löytyy porukkaa, jotka eivät sitä paikkaa/aikaa älyä katsoa.
  14. #14
    Lainaa (bandit @ Elo. 27 2009,17:48) kirjoitti
    Lainaa (Utah @ Elo. 27 2009,17:31) kirjoitti
    Ja tollasten helevetin reikäpäiden takia kaikki maksaa joka vuosi korkeampia vakuutusmaksuja ja kohta varmaan tulee muutakin raippaa valtiovallan taholta! Hyvä tietysti ettei henki mennyt, mutta toivottavasti tuli paskat kunnolla housuun, otti opikseen ja kortti pysyy pitkään pois! Keulimalla rekasta ohi, just niin.
    Kyllä ne vakuutukset nousee eniten yhtälöstä,painava homosohva laukkuineen ja katteineen,ja kuskin tunnistaa tyylistä, selkä jäykkänä turvaliivi lepattaen,pyörä vaeltelee kaistalla ja avattavan kypärän leukaosa ylhäällä.
    Käypäs vilkasemassa AVK:n pyörälistaa, montas "homosohvaa" löydät? Kyllä ne etupäässä kyykkyjä ja satapiikkejä on. Tyypillinen kuski niissä ollu takuulla alle 30v. Rykkösiäkin läjäpäin... mutta se lienee totta että kuskin tunnistaa tyylistä, keula pystyssä vaikka rekasta ohi...
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  15. #15
    Pitäiskö pistää kukkahattuhymiö tähän ? Melkoisen väritetysti ainakin tapahtumasta kirjoitetaan.

    Kuskilla ei myöskään ollut kunnollisia ajovarusteita, joten "tosimotoristista" tuskin on kyse...?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  16. #16
    Ja taas heti kauhea itku/parku/valitus/yms. jonkun muun tekemisistä...
    ZX-6R -06
    -----------

    Musiikkia:
    Hatetrend
    False Arrival
  17. #17
    Uutisointi on taas ihan pepusta, rekka jarrutti...no höh, kukaan ei kehu taitavaa kuljettajaa, joka siis jarrutti...mut onneksi sentää sanotaa et alkoholil ei ollu osuutta asiaan, ettei ny aina luulla et ne rekkakuskit ain kännis ajaa...

    Mut kyl tääki oikeesti ois kuulunu sinne "ei omaa topikkia ansaitseviin"...



  18. #18
    Taas näitä lukiessa tulee mieleen, mitä näissä turvallisuusjutuissa saisi kirjoittaa. Pitäiskö näitä tyhmyyttään ja itse tahallaan aiheutettuja ns. onnettomuuksia jotenkin hyssytellä?
    Toivotaan, että tuollekin pojalle oppi meni nytten kantapään kautta sisään, koska mitä ilmeisimmin muu liikenneoppi oli juuttunut johonkin välille.
    On se niiiin väärin!
  19. #19
    Lainaa kirjoitti
    Kyllä ne vakuutukset nousee eniten yhtälöstä,painava homosohva laukkuineen ja katteineen,ja kuskin tunnistaa tyylistä, selkä jäykkänä turvaliivi lepattaen,pyörä vaeltelee kaistalla ja avattavan kypärän leukaosa ylhäällä.
    No niinpä. Juuri sitä vartenhan keski-ikäisten kuskien ja homosohvien vakuutusmaksut nousevat jatkuvasti... *

    Tarkista nyt poika "faktasi"....



    <p>2002-2014</p>
  20. #20
    Lainaa (Puimurimies @ Elo. 27 2009,19:09) kirjoitti
    Taas näitä lukiessa tulee mieleen, mitä näissä turvallisuusjutuissa saisi kirjoittaa. Pitäiskö näitä tyhmyyttään ja itse tahallaan aiheutettuja ns. onnettomuuksia jotenkin hyssytellä?
    Jos koet kuuluvasi tämän onnettomuuden riskiryhmään, niin jatka ihmeessä pohdiskelua siitä, kuinka voisit pienentää riskitasoasi.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  21. #21
    Ihmetyttää minuakin nämä jeesustelemisesta jeesustelevat...

    Kyllä se tonniärrällä tms tykillä voi tahattomasti hiukan etunen nousta, mutta en usko, että on ihan vahingossa keuliteltu yli, ja jos näin on, niin sitten kausi tai pari kevarin puikoissa tekisi ihan eetvarttia. Eturenkaan ilmaan noususta on sentään vielä aika paljon matkaa pyörän ympäri kippaamiseen.

    Niin se vaan Alvaro Bautistakin keuli viime kisassa cooldown-kierroksella 250cc ratapyöränsä ympäri ja aivan tuhannen paskaksi (varmaan silitettiin päätä varikolla). Ne on tietysti tehoalueensa puolesta vähän haastavampia keulitella, mutta kyseessä on sentään MM-sarjaa työkseen kiertävä ammattilainen, joka saattaa olla oppinut ajamaan pyörää ennen kuin oppi kävelemään.

    Jos näilläkin kavereilla voi sattua tapaturmia tällaisten manoovereitten aikana, niin on se ihme ja kumma, kun ei tällaista sallita tavallisille tallaajille liikenteen seassa, eikö vaan olekin. Mitä siinä vaarannetaan, no tässäpä on melko oiva esimerkki.

    ps. en muuten ole tästä tippaakaan vahingoniloinen, kylmät väreet tuli kun luin nuo uutisjutut. Ja artisti saa tosiaankin kiittää tähtimerkkejään, että on vielä elävien kirjoissa.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  22. #22
    Eiköhän kaveri opi kantapään, -tai pikemminki koko kropan-, kautta, milloin ja missä kannattaa keulia ja onko homma hanskassa...

    Uskomaton säkä ja onneks rekkakuski on seurannu sitä ohitustilannetta.

    Mitenköhän muuten vakuutustouhut menee tuommooses itseaiheutetussa jutussa, jos tuomitaa törkeästä liikenteen vaarantamisesta? Kohdellaanko samoin ku rattijuoppoja, että joutuvat maksamaa takasin?

    On meinaan nuorta miestä odottamassa kallis lasku, jos joutuu itse maksumieheks. Poliklinikkamaksut, lääkkeet, pyörä, mahdollisesti rekan renkaat sekä liikennemerkit/mahdolliset opasteet, jos pyörä on niihin matkallaan osunu ja rikkonu.

    Toivottavasti kellää ei oo kokemusta, mutta olisko jotain vakuutus/lakiasiainfakiiria?

    Ja ei, en ole vahingoniloinen ja mieti mitä kukakin joutuu maksamaan, lähinnä surettaa jos tuollasen tilanteen jälkee joutuu vielä taloudellisii vaikeuksii. :-(
    Honda CBR1100XX Blackbird
  23. #23
    Lainaa (Köpi @ Elo. 27 2009,18:21) kirjoitti
    Uutisointi on taas ihan pepusta, rekka jarrutti...no höh, kukaan ei kehu taitavaa kuljettajaa, joka siis jarrutti...mut onneksi sentää sanotaa et alkoholil ei ollu osuutta asiaan, ettei ny aina luulla et ne rekkakuskit ain kännis ajaa...

    Mut kyl tääki oikeesti ois kuulunu sinne "ei omaa topikkia ansaitseviin"...
    Kyllä täältä ainakin tulee kehut rekkakuskille, näiden tietojen perusteella on onni että kyseisessä tilanteessa oli ammattikuski.
    Ei tarvii kynttilöitä sytytellä.
    Tilanteesta sen enempää tietämättä; kyseessä on pakko olla tuore kuski jolla pyörä lähtenyt lapasesta.
    Jos oikee vetomies keulii ohituksessa se varmaan keulii taivaanrannan taa näkymättömiin, kaatumatta rekan eteen ....tämä oli provonpoikanen joka myönnetään heti. Ei tarvii mennä hernepellolle

    Tilanne josta kuski selvisi tuurilla, ja rekkamiehen valppauden ansiosta . Edellä jo mainittu: toivottavasti ottaa opikseen.
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  24. #24
    Lainaa (pecha @ Elo. 27 2009,19:39) kirjoitti
    Ihmetyttää minuakin nämä jeesustelemisesta jeesustelevat... *

    Kyllä se tonniärrällä tms tykillä voi tahattomasti hiukan etunen nousta, mutta en usko, että on ihan vahingossa keuliteltu yli, ja jos näin on, niin sitten kausi tai pari kevarin puikoissa tekisi ihan eetvarttia. Eturenkaan ilmaan noususta on sentään vielä aika paljon matkaa pyörän ympäri kippaamiseen.

    Niin se vaan Alvaro Bautistakin keuli viime kisassa cooldown-kierroksella 250cc ratapyöränsä ympäri ja aivan tuhannen paskaksi (varmaan silitettiin päätä varikolla). Ne on tietysti tehoalueensa puolesta vähän haastavampia keulitella, mutta kyseessä on sentään MM-sarjaa työkseen kiertävä ammattilainen, joka saattaa olla oppinut ajamaan pyörää ennen kuin oppi kävelemään.

    Jos näilläkin kavereilla voi sattua tapaturmia tällaisten manoovereitten aikana, niin on se ihme ja kumma, kun ei tällaista sallita tavallisille tallaajille liikenteen seassa, eikö vaan olekin. Mitä siinä vaarannetaan, no tässäpä on melko oiva esimerkki.

    ps. en muuten ole tästä tippaakaan vahingoniloinen, kylmät väreet tuli kun luin nuo uutisjutut. Ja artisti saa tosiaankin kiittää tähtimerkkejään, että on vielä elävien kirjoissa.
    Saattaahan se lipsahtaa kätösestä vaikka olisi taitavakin kuski puikoissa. Pikku töyssy tiessä voi riittää jos kunnolla pystyssä pudotteli. Ehkäpä tulevaisuudessa malttaa keulia hieman kauempana rekoista tai yleensäkin autoista. No, helppohan tuo on ymmärtää ettei aina ole malttia olla kahvaamatta kun ohittaa. Nykyisessä ilmapiirissä varsinkaan jos ohitettava on ns. sohva+keltaliivikuski... *

    Ps. Kyynel jokaiselle vääryden kokemalle vakuutuksien maksajalle...
    Roolinne on kieltämättä raskas. Käykää ihmeessä joskus vinguttamassa koko rahan edestä jossain kairassa, kun maksumiehenä tälle hauskuudelle kuitenkin toimitte.
    Supermoto
  25. #25
    Kyllä nuo järjettömimmät vedot ovat jokaisen nuoren miehen hommia * .
    Itse olen 40 ja kyllä lapsettaa vieläkin sen verran,että tulee vedettyä ohi tai kiihdytettyä "järjettömän" kovaa...
    Tilanteet ja paikat ovat vain iänmyötä tulleet entistä enemmän oman varovaisen tarkkailun alle,kun itsesuojeluvaisto lisääntyy ja korttin pitäminen on tärkeää.

    Näitä tuuri pelastautumisia ja kuolemia tulee tapahtumaan maailman tappiin asti,oli vuosikymmen tai väline mikä tahansa. Junnut vetää kulkimet tappiin saakka,oli se sitten mopo,moottoripyörä,auto tai mannerten välinen ohjus *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  26. #26
    keuliko se muka ympäri?

    voi helposti lähtä lapasesta myös jos rysäyttää etupään takaisin asvalttiin huolimattomasti. en ole itse kokeillut, mutta nähnyt tuubista monen monta esimerkkiä.

    niin ja toipumisia kaikesta huolimatta. tuuria on ollut matkassa toden totta.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  27. #27
    Lainaa (roskakuski @ Elo. 27 2009,20:27) kirjoitti
    Näitä tuuri pelastautumisia ja kuolemia tulee tapahtumaan maailman tappiin asti,oli vuosikymmen tai väline mikä tahansa. Junnut vetää kulkimet tappiin saakka,oli se sitten mopo,moottoripyörä,auto tai mannerten välinen ohjus *
    Aamen.

    Jokainen joka ei tätä voi ymmärtää on täten virallisesti tullut jo liian vanhaksi, tai on muuten vaan syyntakeeton. *
    Supermoto
  28. #28
    Lainaa (roskakuski @ Elo. 27 2009,20:27) kirjoitti
    Itse olen 40 ja kyllä lapsettaa vieläkin sen verran,että tulee vedettyä ohi tai kiihdytettyä "järjettömän" kovaa...
    Tilanteet ja paikat ovat vain iänmyötä tulleet entistä enemmän oman varovaisen tarkkailun alle,kun itsesuojeluvaisto lisääntyy ja korttin pitäminen on tärkeää.
    Eiköhän se ole niin, että jollakin tavalla pitää lapsettaa, että ylipäätään ajaa moottoripyörällä. Täysin järjetön kapine nykypäivänä noin liikkumista ja asioiden hoitamista ajatellen. Autot on niin halpojakin, että ei ole enää rahalla perusteltavissa.

    Paitsi tietysti ei tarvi käkkiä Länsiväylän jonossa puolta tuntia, jos menee julkisilla...tai sitten moottoripyörällä jonojen välistä. Ei se tietenkään ole turvallisin mahdollinen tapa päästä kotiin tai töihin, mutta rutosti hauskempi kuin autossa kiroilu ja otsasuonen kasvattaminen.

    Huono paikka kaatua oli tuolla kaverilla, mutta tuuri oli oikein hyvä. Jos ei taidolla, niin sitten tuurilla.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  29. #29
    Lainaa (Anatooli @ Elo. 27 2009,17:55) kirjoitti
    jeesustelemaan! jeesustelemaan!

    Harmi, että kanssaveljelemme kävi noin. Teoriassa teonhan ei tarvitse olla edes tahallinen. Kaveri on voinut esimerkiksi:

    a. Vaihtaa vahingossa 2 pykälää pienempää (liian voimakas poljento).
    b. Kolmosen sijasta ykköstä, (ajatusvirhe).
    c. Luiskauttanut kytkintä vahingossa jotenkin huonosti (aste-ero).
    d. Virhe kaasun annostelussa (aste-ero).
    e. Unohti pikakaasun olemassaolon (puutteellinen muisti lisävarusteista).
    f. Väisti jänistä ja yritti keulia sen yli (hyvä asennoituminen eläintesuojeluun).
    g. Sama kissasta (kissanomistaja).
    h. Kaasu hirtti kiinni (mekaaninen häiriö).

    Heppuna lähtisin ajamaan asiaani ehkä vaihtoehdolla f, moni kukkamekko täti tulisi ilmaiseksi apuun. Voisi ehkä saada joltain nuoremmalta uistinnaamalta pipariakin...

    Pitää olla varsin negatiivinen, kun heti uskotaan tekoa tahalliseksi JA ollaan vahingoniloisia. Minun mielestäni oli hienoa, ettei menettänyt henkeään. Toivottavasti saa kortin takaisin pikaisti.
    Asiasta täysin tietämättömänä, kun ohittelen rekat etupyörä maahan kytkettynä, käy kuitenkin mielessä, että olisin joskun tuntenut kevyen tuulen henkäyksen tuossa etukulman kohdalla. Varsinkin sopivalla sivutuulella.
  30.  
  31. #30
    Olisikohan syynä ollut esim. rekan aiheuttama ilmavirtaus joka olisi aiheuttanut pientä epävarmuutta suorituksessa?Joku joka on kokeillut ehkä tietää sen.. Kaverilla on kyllä tuskaiset viikot edessä jos joutuu osallistumaan ihonsiirtoprojektiin.Siinä on rangaistusta kyllin yhdelle miehelle.

    edit tk 100 olikin nopeampi...



Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen