Minkälaisia navigaattoritelineitä ootte käyttäneet/löytäneet K1200Ssään? Esim. joku yleismallin jalka, johon voi kiinnittää merkkikohtaisen telineen. Tankkilaukku voi tulla hieman tielle, joissain tapauksissa.
Oon käyttäny edellisessä pyörässä Nokian N95sta.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Mä modasin vaan tällaisen
yleismallin telineen.
Irroitin ton tankoon tulevan renkulan alaosan, porasin pari reikää ja oikeelle puolelle alumiinista tankoa pulteilla kiinni.
Siihen Tompan autonavi ja virrat suoraan akulta.
Edit:Tässä virallisempi versio navin kiinnityksestä.
Ztechnikin versio aiheesta
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
RAM-pallokiinnikkeiden kanssa toimisi näppärästi nuo:
Onjaustangon päähän:
Tai BMW-lätkän tilalle keskelle ohjauskolmiota:
Saa TÄÄLTÄ
Dixi et animam levavi
Käyppä Irati Oy sivuilla sielä mainioita telineitä oisko ollut malli 2007 joka käy just tohon vasempaan tai oikeaan kahvaan ,kahvan pulteilla(pakkauksessa pitemmät) kiinni, mulla zumo 660 siinä, vasen kahva ja peittyy vain kierrosluku mittarin alapää,modauksena taisin porata pari reikää lisää 660 takia et sain haluamaani paikkaa. Ja on tukeva kun kiristelee huolella kakki nivelet.
Putiikki on Espoossa ja edustaa myäs baehr tuotteet tai tuo ne maahan.
Mikäli sulla on K1200S:n alkuperäinen tankkilaukku niin kannattaa ehkä käyttää sitä suutarilla, joka tekee siihen kiinikkeet Bags connectionin navitelineelle ja siihen sopivalle kotilolle. Tosi toimiva systeemi, tosin joudut käyttämään tankkilaukkua navigoidessasi, mutta eiköhän silloin yleensä olla reissussa.Ainoa huono puoli ko. virityksessä on se ettei navikotelossa ole aurinkosuojaa. Plussana se, että voit käyttää huoletta autonavigaattoria (joustaa sen verran, ettei navi tärise pashaksi).
R1250GS
Mullon itse asiassa Bags Connectionin tankkilaukku, joka tuli hommattua jo edellisen pyörän aikana. Ehkä sen telineen vois siihen hommata kans. En muistanu, että siihen saa tosiaan sen telineen (- en vaan oo varma tuleeko se liian lähelle).
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Meilläpä on tossa takana ihan live nagilaattori joskus.
Vaimo komentaa eiku tonne !
Siinä ei tarvii äänestystä, mut hyvin on toiminut![]()
Pörinäputkilla voi tehokkaasti kompensoida kotinavigaattorin vääriä ajo-ohjeita![]()