Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Löytyykö vinkkiä miten etukatteen kirkkaasta muovipleksistä saa ikävät pläntit pois? Luulen, että johtuvat bensaroiskeista tms. Oon koittanu lasinpesuaineella ja hyönteisten irrotusaineella. Jäljet eivät vaikuta syöpymiltä, mutta kuitenkin erottuvat pleksistä ikävästi.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Mää oon käyttänyt tämmöstä. Tosin mulla ei ole ollut bensaroiskeita tms, mutta muu lika on kyllä lähtenyt. Ainoa haittapuoli on vaan hinta
    Aikansa kutakin...
    Lainaa (ttdriver @ Elo. 25 2009,17:32) kirjoitti
    Mää oon käyttänyt tämmöstä. Tosin mulla ei ole ollut bensaroiskeita tms, mutta muu lika on kyllä lähtenyt. Ainoa haittapuoli on vaan hinta *
    No huh-huh, jopas on litrahintaa aineella. Olisi kiva tietää mitä ihmeaineita sisältää. Mutta jos tulos on toivottu eikä muuten onnistu, niin...

-hh-
    Voiskai tuota kokeilla, ku tulee jossain kaupassa vastaan.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Uskallan suositella Plexus'ta. Litrahinta voi olla kova, mutta yhdellä pullolla on nyt jo pari vuotta tullut pidettyä LT:n pleksi puhtaana ja kiiltävänä... Eli riittoisuuskin on kohdallaan...
    <p>2002-2014</p>
  6.  
    Lainaa (mp71 @ Elo. 25 2009,17:11) kirjoitti
    Löytyykö vinkkiä miten etukatteen kirkkaasta muovipleksistä saa ikävät pläntit pois? Luulen, että johtuvat bensaroiskeista tms. Oon koittanu lasinpesuaineella ja hyönteisten irrotusaineella. Jäljet eivät vaikuta syöpymiltä, mutta kuitenkin erottuvat pleksistä ikävästi.
    Jarruneste-hommissa tuo plexin tuhriminen on ehkä lähempänä kuin koskaan..
    Ainakin näissä, missä säiliö on sarvet huoltoasennossa lähes kiinni plexissä..

Itse jätin pysyvät tahrat kaverin plexiin, kun nesteitä vaihtaessa nostin valuvan säiliönkannen oikeaoppisesti suoraan plexin yli. neste teki välittömästi harmaan vanan plexiin, sitä pitkin valuessaan.. Vaikka välittömästi suihkutin siihen lasinpesunestettä, kun oli pöydällä käsillä, niin mitään ei ollut tehtävissä..

Onneksi kyseessä oli kawan kulunut orggis ruutu, joka oli jokatapauksessa lähdössä menemään..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100