Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Sporan korjaamo keikka lahdessa harley korjaus/rakentelu liikkeessä..(luulin ammattitaitoiseksi väeksi)

Käytin keväällä -09 Sportsterin renkaiden vaihdossa, samalla piti vaihtaa
    uudet stefat etupumppuihin ja toisivedon stefa.

Etupumput jouduttiin vaihtamaan uusiksi koska niissä oli kuulema
    pieniä lommoja jolloin stefojen vaihto ei auta öljy vuotoon.

Kun menin hakemaan pyörän huollosta he olivat vielä laittamassa takarengasta uudelleen koska se ei ollut "lumpsahtanut" paikoilleen.

No he saivat renkaan viimeinkin paikalleen ja lähdin koti matkalle.

Huomasin että vaihdepoljin oli erillaisessa asennossa kuin aikasemmin
    ihmettelin sitä että miksi asentoa on vaihdettu, huomasin myös että vasemman puolen sivupeilissä oli jotain outoa.
    siihen oli vaihdettu uusi peli. reunat oli jollain ruuvimeisselillä
    kammettu auki ja ruman näköisesti laitettu takas..

Kotona katsoin vaihdepoljinta jolloin totesin että se on prkl menny poikki ja hitsattu uudelleen kiinni akseliin joka tulee booreille.

Katsoin pyörää tarkemmin ja totesin että uusi rekisterikilpi ( tuonti pyörä) oli kanssa saanut vasempaan reunaan kipeää. kilpeä kiertävä musta maalaus oli vasemmasta reunasta "korjattu" ohuella sähköteipillä ja osaa kohtaa oli tehty paikkamaalauksia. kilven ulkoreunassa oli myös naarmuja.

äänitorven krominen härpäke oli saanut lommoja kahteen kohtaan, huomaa kun hiukan peilaa.

Takalokasuoja oli maalattu uudelleen, pari vanhaa hankauma kohtaa oli poissa ja kahden hengen satulan kierrereikä takalokarissa oli täynnä maalia.

Renkaita ei ollut tasapainoitettu, vanhat painot ovat vieläkin aivan samoissa kohdissa.

Kaikki maksoi suunilleen 950€

Olin liikkeeseen yhteydessä asian tiimoilta jolloin he sanoivat että ei mitään ole siellä sattunut, vaikka mielestäni pyörä on vähintääkin kaadettu kyljelleen !

Et minkäs teet, ensi kerralla jos vien pyörän huoltoon otan siitä paljon valokuvia päivänlehden kanssa !

Ja tuohon liikkeeseen missä kävin en todellakkaan toista kertaa mene !
    Eivät ota teoistaan vastuuta..jos liikkeen nimi kiinnostaa niin laita viestiä..
    -jytinää sen olla pitää-
    Laita sen liikkeen nimi nyt heti tähän. Jumalauta mitä toimintaa. Vie asiaa eteenpäin, mutta tärkeintä yhteisen hyvän kannalta on se että kerrot sen liikkeen nimen.

Edit: Jumalauta mitä toimintaa liikkeeltä siis

GSX-R600 K6
    Funtsin vaan et en ilkeis liikkeen nimeä laittaa julkisesti, tiedä vaikka saisin kutsun oikeuteen liiketoiminnan haittaamisesta tai jotain..
    Sain muuten tietää että parilla muullakin asiakkaalla on ollut huonoja kokemuksia kyseistä "puljusta"..
    -jytinää sen olla pitää-
    Älä anna periksi! Prkl! Varsin kummallista, että fillari telotaan ja jätetään vielä kertomatta. Laita liikkeen nimi tulemaan vai pitääkö arvata?
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
    Liikkeen nimi postitettu anatoolille..
    -jytinää sen olla pitää-
    Juu se kuuluisahko tapaus mistä tuli mainituntapainen tuomio oli ihan erilaisesta kirjoittelusta. Ainut miten voisit teoriassa saada tuomion olisi se jos itse olisit telonut moposi ja sitten syyttäisit liikettä julkisesti, joten jos näin on asian laita niin en suosittele julkaisemaan liikkeen nimeä. Mikäli näin ei kuitenkaan ole, ja mitä ilmeisimmin ei, niin voit vapaasti sanoa liikkeen nimen. Pahinta mitä voi tapahtua on se että edesautat kuonan puhdistumista mp-kaupasta, ainakin omalta osaltasi.
    GSX-R600 K6
    Paikkakuntalaisena pakko tiedustella paikan nimee...
    GSX1300R ´07
    On mulla video klipsiä ja kuvaa pyörästä ennen "huoltoon" viemistä, niistä yritin katsoa että näkyykö selkeästi muutokset pyörässä huollon jälkeen. Hankala homma, kamerakännyn kuvat ei ole ihan superluokkaa.
    Siksi otankin huippukuvia ennen seuraavia huoltoja jotta samanlaisen ongelman ilmetessä on kunnollista todistusaineistoa.

Nimen saa privasti ja sitä kannattaakin kysyä minulta jos omistat motukan ja meinaat viedä sen "huoltoon" HD erikois liikkeeseen lahdessa !

Jos joku jolle olen sen privana antanut ja julkaisee sen tässä aiheessa niin sille en voi sitten mitään.
    -jytinää sen olla pitää-
    Onkos tää joku trolli ? Nyt kirjoitellaan kevään tapahtumista, vaikka näköjään heti oli huomattu "viat".
    Kyllä nyt jumalauta normaali ihminen, normaali järjellä varustettuna, olisi vaikka rikosilmoituksen tehny, valittanut kuluttajasuojaan ym.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Puhuin liikkeen omistajan kanssa ja hän sanoi että mitään ei ole tapahtunut...kun ei ole kunnon matskua pyörän kunnosta ennen huoltoa niin se on fifty fifty, minä vastaan myyjä ja jos siitä oikeuteen menee niin kalliiksi tulee..

Varoitanpahan muita mitä voi sattua, ottakaa siis pyörästä kunnon kuvia päivänlehden kanssa niin ei tuu sit ongelmia.

Itse olen päässyt yli tapahtumasta, pyörä käy ja kukkuu joten nou hätä vaikka silloin harmittikin kun huomasin muutokset.

Piti kirjottaa tääkin juttu jo ajat sit mut kaipa se on parempi myöhään ku ei milloinkaan
    -jytinää sen olla pitää-
    HD-Markkinat on näemmä niin erilaiset, että en ole edes koskaan kuullut em. liikkeestä. En siis tunne mainitsemasi liikkeen toimintaa, en myöskään tunne liikkeen omistajaa.

Olen saanut aina LOISTAVAA palvelua ja laatua (tietysti miten maallikko voi analysoida teknistä laatua) seuraavissa liikkeissä: BikePoint, RikuMotor ja MotoBross.

Ehdotan Bachelle seuraavaa menettelytapaa:
    1. Ota nyt Bache itseäsi niskasta kiinni.
    2. Ota fillaristasi kuvia.
    3. Ota huollosta työmääräimet ja laskut sivuun.
    4. Koita kuvata tapahtunut paperille lyhyesti.
    5. Kirjoita myös reklamaatiotoimenpiteesi ja liikkeen vastaukset niihin.
    (6. Kerro liikkeen omistajalle MITÄ AIOT TEHDÄ).
    7. Mene aluksi kunnalliseen kuluttajaneuvontaan.
    8. Jos ei auta, tee rikosilmoitus poliisille.

Tervejärkinen omistaja ryhtynee OIKEISIIN toimenpiteisiin kohdassa 6.

Mun on aina joskus kuluttajaaktiivina vaikea ymmärtää ihmisiä. Aika ei paranna haavoja, eikä edesauta aiheen selvittämistä. Jos olet oikealla asialla (ja ET vedättämässä tai maksamassa vanhoja kalavelkoja) olisin vahvasti sitä mieltä, että ihan hyvät mahdollisuudet hoitaa juttu.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
    Kiitos ohjeista anatooli!

Rikussa ja bikepointissa olen myös itsekkin asioinut eikä mitään valittamista ole ollut.

Huoltoon vein HD:ni tuohon liikkeeseen siksi koska se on erikoistunut rakentamaan ja korjaamaan harlikoita, ajattelin että saan ammattitaitoisen merkkihuollon pyörääni..

Muut merkki korjaamot ovat varmasti hyviä paikkoja, kerroin vain kokemuksiani tuosta yhdestä missä kävin.

Tarkoitus ei ole mustamaalata ketään, kirjoitin vain omia kokemuksiani.
    -jytinää sen olla pitää-
    Lainaa (bache @ Elo. 25 2009,16:18) kirjoitti
    Huoltoon vein HD:ni tuohon liikkeeseen siksi koska se on erikoistunut rakentamaan ja korjaamaan harlikoita, ajattelin että saan ammattitaitoisen merkkihuollon pyörääni..
    Mut eikös sitä nimenomaan nyt rakenneltu ja korjailtu? (sorry ei voinut vastustaa kiusausta)

Mut tosissaan noi on todella paskamaisia tilanteita ja niissä yleensä vain tahtoo jäädä toiseksi jos on sana sanaa vastaan...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  14.  
    Sanokaa vain paranoidiseksi, mutta itse otan digijärkkärillä kuvat pyörästä ennen huoltoon viemistä. Ei ainakaan tarvii sitten miettiä, että miten oli vai oliko jne. Kuvien napsiminen kestää pari minuuttia ja on digiaikaan käytännössä ilmaista, kuviin jää tarkka tieto ottoajasta.
    Retired