Tuommoinen alkoi kiinnostaa, jonkin verran. Oikeastaan säätöpleksi, radio ja kokeilunhalu vievät meikäläisen ajatuksia.
Mimmoinen peli se on? Onko se sähköpleksi oikeesti toimiva? Kokareille en ole vielä päässyt... Onko tekniikan suhteen ongelmia? Kiits jo etukäteen!
I was born with a plastic spoon in my mouth...
ST 1100
LT.stä yleensäkin on paaaljon tekstiä biimerin merkkikohtaisissa keskusteluissa. En ala tän enempää sinua opettamaan, parasta kun luet sieltä ja muodostat ihan oman mielipiteesi.![]()
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
Juuri tämä oli se vastaus, jota odotinkin(jorim @ Elo. 24 2009,17:12) kirjoitti
Varmaan lähes kaikista tämän palstan jutuista on joskus aiemminkin kirjoiteltu jotain, eli lopetetaan postailu ja haetaan vaan vanhoista, vai? K 1100 LT:stä kun ei niiiiiiiiiiiin hirveästi ole asiallisia tai muitakaan kertomuksia ole, K1200 LT:stä ja sen perästä on. Mut sori että häiritsin. Jos jonkin informatiivisen ketjun sitten vinkkaisit?
I was born with a plastic spoon in my mouth...
ST 1100
Hakusanalla "K1100LT" foorumi palauttaa pari sivullista erilaisia keskusteluja. Kuinka merkityksellisiä ja hakemiasi? En osaa sanoa...
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....ac;st=0
<p>2002-2014</p>
Se voipi olla niinkin, että täällä ei kauhean paljon noita vanhemman LT:n omistajia liiku. Koetas onneasi BMW-kerhon foorumilla: http://www.bmwmoottoripyorakerho.fi/foorumi/index.php
Siellä tiedän olevan kavereita, joilla on semmoisia just sisäänajettuja (200.000 km) tonnisata LT:itä. Meillä oli muutama hieno yksilö Himoksen BMWKLTIBMIJOF:issakin.
En tunne tuota vanhempaa versiota, mutta säätöpleksistä voin ainakin sanoa, että kun siihen kerran tottuu, niin pois ei enää antaisi. Eiköhän se vanhemmassakin ihan toimiva liennyt...
Radioissa ehkä kehitys meni mallivaihdoksen myötä ja senkin jälkeen eteenpäin. Pyörän kajareilla huudatettava radio on kyllä enempi vitsi IMHO, sen saundeilla ei ajossa kumminkaan pärjää paikallisille amiscorolloille, joten musat on parasta kuunnella joko kypäräkajareilla tai sitten korvatulppaversioilla (esim Finfonic). Tuo taas vaatii mieluusti jonkinsortin intercomia onnistuakseen.
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Itselläni oli K1100LT. Olin tosi tyytyväinen pyörään.
Pyörä on varmatoiminen.
Hyvä kate. Sähkösäätöinen kate on toimiva. K1100LT:n jälkeen
en ole enää innostunut kiinteästä katteesta.
Kevyempi kuin K1200LT.
Kun olin vaihtamassa K1100LT FJR:ään, niin vaimo sanoi,
että ei tule kauppoja, koska LT:ssä oli parempi takapenkki ja
suojaavapi kate, kuin FJR:ssä.
K1100LT on hyvä pysty ajoasento, vaikka ohjaustanko on aluksi
vähän ihmeellisen tuntuinen kun siinä on vaimennus.
(eli liikkuu ylös ja alaspäin muutaman sentin)
Mielestäni paras vanhemmista matkapyöristä.
Tehoja on riittävästi matkapyöräksi.
Huomioitava:
- tarkista etu iskunvaminetimet, etteivät vuoda.
- kun pyörä kaatuu, niin kate menee aina rikki (vrt K1200LT)
- pyörästä saattaa kuulua ihme vinkumista, joka johtuu bensatankissa
olevasta bensapumpusta. Ääni korostuu tankki tyhjänä.
- jos ABS versio, niin on tarkka akun jänniittestä, pitää olla 19A akku.
- pyörä savuttaa usein käynnistettäessä, erityisesti jos on sivuseisontatulella
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Hyvä peli matkalle. Mahtuu paljon tavaraa kyytiin ilman sovittelua ja vakaa kulkemaan. Ei ole paras mahdollinen valinta kaupunkipyöritykseen.(boomerang @ Elo. 24 2009,15:02) kirjoitti
Sähköpleksi on hyvä ja toimiva. Radio on melko turhake. Ei sitä ajossa oikein voi kuunnella, jos on tulpat korvissa, mutta onhan *se kiva sitten tauolla eväitä napostellessa.
Kyllä tuon selässä viihtyy sellasia pitempiäkin päiviä.
Tekniikka tuntuu olevan sellaista toimivaa laatua ja huollot on melko helppo tehdä itsekin, toisin kuin 1200LT:ssä, jossa sitä katteiden purkua ja kasaamista on ihan riittävästi.
Kaasuvaijerin jouduin viime talvena vaihtamaan, kun alko pakkasilla jumittumaan. Ei ole ollut muita murheita. Mukavia ajohetkiä sitäkin enemmän.
Tykkään kovasti. **kliks* ja *kliks*
Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.