Taitava Joudut tilanteisiin joista selviät vain taidoillasi
Viisas Et joudu tilanteisiin joista vain taitava selviää
Joo, ei niitä taitoja oikein kehumaan pääse, siis suht. varovasti ja
tuurilla.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Ajeltu on ja ehkä selvitty.
Hyvänä päivänä viisas kuski, huonona luulen olevani taitava kuski, mutta saatankin olla vain matkustaja.
Biologian opettaja sanoi tyhmäksi, veiston opettaja sanoi kädettömäksi, äiti jaksoi aina ilmoittaa komeaksi
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Joissain hommissa tuo on pelkästään eduksi... *(The Stick @ Elo. 22 2009,22:33) kirjoitti
tai siis niin nuo naiset joskus väittää
wanha, mutta...(Tympeysmies @ Elo. 23 2009,18:42) kirjoitti
kahen kilon siika
Edittiä... Niin siis taitava en ole, liekkö viisaskaan, mutta kun hissuksiin menee ja koittaa kattella ympärilleen niin jotenkin on vaan selvitty
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Vastasin viisas, mutta haluaisin olla taitava ja viisas.
------------------
Kawasaki Ninja250r -> Kawasaki Er6n -> Kawasaki ZX6R
Yritän ainakin olla viisas ja välttää pahoja tilanteita.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
taitooni nähden viisas...
En tosin pidä itseäni ihan taitamattomanakaan, kun olen selvinnyt tilanteistakin joihin en olisi halunnut joutua.
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät
Yritän kumpaakin.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Kerron sen sitten kun lopetan nää hommat....tai omaiset kertoo...
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Hippa
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
Sananl. 31:6
Kadeton puusilma. Se puuttui viela, seka koomalammas.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Tuurilla mennään![]()
Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Ei ollu vaihtoehtoa "viisas ja taitava"
Kyllä olen, riippuen päivästä kumpiko...
Tuskin kumpaakaan, mutta ajauduin tilanteeseen, josta en selvinnyt; oli pakko aloittaa mopoilu 20v:n tauon jälkeen uudelleen reilu vuosi sitten.
XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...
Joudun tilanteisiin joista ei välillä selviä.
Ei kykene siis tekemään valintaa annetuista.
Kaippa sitä haluu kuvitella olevansa fiksu kuski.. Ainaski oon vielä hengissä, eikä henki montaa kertaa viel oo ollu uhattunakaan (kypärä päässä)!!! *![]()
<p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
Eilen selvisin taitavasti vaikka aamulla olikin tolkuton kankkunen. Viina on viisasten juoma...
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Olen!
Tyyli ennen tarkoitusta.
Taitava en ole koskaan ollut ja murtunenesta kehräsluusta päätellen en vielä viisaskaan. Rohkeutta ja siihen läheisesti liittyvää tyhmyyttä on ollut takavuosina enemmänkin. Ynnä onnea kun ei ole mitään sen ihmeempää sattunut.
Kun oppisi riittävästi tunnistamaan riskitilanteet niin sekin riittäisi jo pitkälle.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45