Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 184:sta
  1. #61
    Jees! Joku oli viiltänyt suojapeiton auki ja ruhjonut virtalukon mukaansa. Tankolukko oli kuitenkin jäänyt kiinni ja suojapeiton alta paljastunut levyjarrulukko oli kait vienyt halut jäädä paikan päälle pidemmäksi aikaa.

    Tankolukko kiinni + virtalukko puuttuu = en pysty siirtämään pyörää mihinkään ennen kuin hinausfirma hakee sen (maanantaina kai). On kyllä hieno päätös kaudelle, luojan kiitos pyörää ei oltu hajotettu mitenkään muuten, varmaan siksi että haluttiin liueta paikalta ja/tai yrittää uudestaan esim ensi yönä.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  2. #62
    Mitkähän renkaat laittais kesäksi vai onko sillä mitään väliä? Kun nyt max. vauhti tulee olemaan 160km/h niin noista 270km/h hypersporttirenkaista menee tavallaan ominaisuudet hukkaan, mutta ei näille pyörille taida olla mitään "omia" renkaita? Mulla oli tuossa 636:ssa aikanaan Bridgestonen BT016:t ja ne tuntui mun mielestä tosi hyviltä ajaa, joten mietin jos laittaisi nyt nuo uudet BT S20:t. Ymmärsin että ne olis 016:n evoluutioversio eli ei vielä liian pehmeät ratarenkaat.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  3. #63
    Lainaa sunshine kirjoitti Katso viesti
    Mitkähän renkaat laittais kesäksi vai onko sillä mitään väliä? Kun nyt max. vauhti tulee olemaan 160km/h niin noista 270km/h hypersporttirenkaista menee tavallaan ominaisuudet hukkaan, mutta ei näille pyörille taida olla mitään "omia" renkaita? Mulla oli tuossa 636:ssa aikanaan Bridgestonen BT016:t ja ne tuntui mun mielestä tosi hyviltä ajaa, joten mietin jos laittaisi nyt nuo uudet BT S20:t. Ymmärsin että ne olis 016:n evoluutioversio eli ei vielä liian pehmeät ratarenkaat.
    Eikai nuita kukaan osta huippunopeuden mukaan? Sportsmart Dunlopilta on loistava renkula.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  4. #64
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Eikai nuita kukaan osta huippunopeuden mukaan? Sportsmart Dunlopilta on loistava renkula.
    Heh juu mietin sitä että jos renkaan seos ja rakenne on tehty niin että se on parhaimmillaan 180km/h mutkissa (kyykyllä) niin toimiiko se sitten huonommin 80-100km/h mutkissa (dukella). Mutta toisaalta vois ajatella että nää nykyiset renkaat on niin hyviä että ne toimii missä vaan.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  5. #65
    Lainaa sunshine kirjoitti Katso viesti
    Mitkähän renkaat laittais kesäksi vai onko sillä mitään väliä? Kun nyt max. vauhti tulee olemaan 160km/h niin noista 270km/h hypersporttirenkaista menee tavallaan ominaisuudet hukkaan, mutta ei näille pyörille taida olla mitään "omia" renkaita? Mulla oli tuossa 636:ssa aikanaan Bridgestonen BT016:t ja ne tuntui mun mielestä tosi hyviltä ajaa, joten mietin jos laittaisi nyt nuo uudet BT S20:t. Ymmärsin että ne olis 016:n evoluutioversio eli ei vielä liian pehmeät ratarenkaat.
    Itel pitäs kans vaihtaa heti alkuunsa uudet kummit. Varasin tost yhdestä paikasta jo itselleni Michelinin pilot powerit. Luulen et nykyistä takakumia ennnen siel paikoillaan oli tollanen. Se oli hyvä ja levee. Tykkään siit leviämmäst profiilist sekä ulkonäöllisesti, että ajomukavuudeltaa. Esim. Pirellin diablo on sellanen aika kapeenmallinen, sitä välttäisin itse.

    Loppuviikosta aattelin päästä ajelemaan. Hyvää vauhtii sulaa lumet tuol. Aurinko paistaa ja +5,5'C.
    <p>KTM Duke 2009 - Myyty</p>
  6. #66
    Lainaa Winski kirjoitti Katso viesti
    Itel pitäs kans vaihtaa heti alkuunsa uudet kummit. Varasin tost yhdestä paikasta jo itselleni Michelinin pilot powerit. Luulen et nykyistä takakumia ennnen siel paikoillaan oli tollanen. Se oli hyvä ja levee. Tykkään siit leviämmäst profiilist sekä ulkonäöllisesti, että ajomukavuudeltaa. Esim. Pirellin diablo on sellanen aika kapeenmallinen, sitä välttäisin itse.
    Just ajattelin että pitäiskö kokeilla Pirelliä Täytyy nyt sitten kattoa. Michelineissä on ainakin kuulemma "kolmio"-profiilin eturengas joka nopeuttaa ohjausta, ja se on tässä pyörässä mun mielestä ihan hyvä. Nuo vakiorenkaat on Pilot Powerit mutta ei 2CT:t. Michelinin imagossa on vaan se vika, että ne ei oo missään hipospeks-kilpasarjassa mukana kuten Bridgestone, Dunlop ja Pirelli

    Vaihtoehdot joista arvon jonkun on nyt Bridgestone S20, Dunlop Sportmax Q2, Pirelli Diablo Rosso Corsa ja Michelin Power Pure.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  7. #67
    Pakko huudella vaikka ei itellä dukea olekaan, vaan velipoika 690 sm. Ajattelin kans seuraaviksi hankkia puhtaasti asfaltille tarkoitetut renkaat, ja ajatuksena olisi noi continentalin road attack 2:set. Onkos niistä kenelläkään kokemuksia, vai eivätkö sovellu laisinkaan?
  8. #68
    Lainaa vaughan kirjoitti Katso viesti
    Pakko huudella vaikka ei itellä dukea olekaan, vaan velipoika 690 sm. Ajattelin kans seuraaviksi hankkia puhtaasti asfaltille tarkoitetut renkaat, ja ajatuksena olisi noi continentalin road attack 2:set. Onkos niistä kenelläkään kokemuksia, vai eivätkö sovellu laisinkaan?
    Nuo Road Attackit on näemmä "sport touring" -renkaat. Heitän hatusta että "sport"-renkaisiin verrattuna niissä on varmaan kovempi/kestävämpi seos eli vähemmän max. pitoa, ja mahdollisesti vähemmän jyrkkä profiili eli ohjaa hitaammin mutta rauhallisemmin. Tässä nyt vaan nousee tietty se kysymys jota jo tuossa mietin, että vaatiiko nuo "sport"-renkaat paljonkin kovempaa kuormitusta että ne lämpenee kunnolla? Jolloin "sport touring" -rengas olisi loppupeleissä parempi kevyen pyörän mutkatieajoon.

    Näyttäisi lisäksi siltä että Continental käyttää renkaissaan enemmän hiilimustaa (carbon black) kun taas muut enemmän piidioksidia (silica). Tässä on kait kaksi eri tapaa saavuttaa parempi märkäpito, mutta mitä eroa niillä on, ei aavistustakaan Lisäsin kuitenkin Contin SportAttackin vielä omaan listaani (road attackista pykälä sportin suuntaan).
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  9. #69
    Lainaa sunshine kirjoitti Katso viesti
    Nuo Road Attackit on näemmä "sport touring" -renkaat. Heitän hatusta että "sport"-renkaisiin verrattuna niissä on varmaan kovempi/kestävämpi seos eli vähemmän max. pitoa, ja mahdollisesti vähemmän jyrkkä profiili eli ohjaa hitaammin mutta rauhallisemmin. Tässä nyt vaan nousee tietty se kysymys jota jo tuossa mietin, että vaatiiko nuo "sport"-renkaat paljonkin kovempaa kuormitusta että ne lämpenee kunnolla? Jolloin "sport touring" -rengas olisi loppupeleissä parempi kevyen pyörän mutkatieajoon.

    Näyttäisi lisäksi siltä että Continental käyttää renkaissaan enemmän hiilimustaa (carbon black) kun taas muut enemmän piidioksidia (silica). Tässä on kait kaksi eri tapaa saavuttaa parempi märkäpito, mutta mitä eroa niillä on, ei aavistustakaan Lisäsin kuitenkin Contin SportAttackin vielä omaan listaani (road attackista pykälä sportin suuntaan).
    Vielä kertaalleen, Dunlop SportSmart Kestää todella pitkään ja pitoa riittää todella vauhdikkaaseen ajoon.. taisi olla palkittu parhaana renkaanakin pariin otteeseen.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  10. #70
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Vielä kertaalleen, Dunlop SportSmart Kestää todella pitkään ja pitoa riittää todella vauhdikkaaseen ajoon.. taisi olla palkittu parhaana renkaanakin pariin otteeseen.
    OK... vähän hämärää kun tällä Dunlopin nettisivuilla mitä aluksi katsoin koko mallia ei edes tunneta, kun taas tältä dunlopmotorcycle.eu-sivulta se löytyy.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  11. #71
    Lainaa sunshine kirjoitti Katso viesti
    OK... vähän hämärää kun tällä Dunlopin nettisivuilla mitä aluksi katsoin koko mallia ei edes tunneta, kun taas tältä dunlopmotorcycle.eu-sivulta se löytyy.
    Eri nimellä jenkeissä tuo renkula
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  12. #72
    Mitä on tullu kuminvaihdolle hintaa? Ja itse kumille? Missä ootta vaihtanu? Vaiko ite?
    <p>KTM Duke 2009 - Myyty</p>
  13. #73
    Tuli sitten Duken keulasta ölpät pihalle. En tiedä oliko talvisäilytyksellä jokin osuus asiaan mutta tässä on siis kyseessä 6500km ajettu 2011 uutena ostettu pyörä. KTM Nordic suostui pistämään keulahuollon takuuseen ja pakettiin kuuluu myös uudet jarrupalat öljyisten tilalle.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  14. #74
    Paljonkohan määräaikaishuollon Km-määrä saa mennä yli, että pysytään edelleen KTM-takuun edellyttämässä "määrätyt huollot on suoritettu oikeaan aikaan" -vaatimuksessa?
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  15. #75
    Soita vaikka bikeworldin huoltoon ja kysy.
    Buell xb12Ss
  16. #76
    Lainaa vaughan kirjoitti Katso viesti
    Soita vaikka bikeworldin huoltoon ja kysy.
    Bikeworldiin jos soittaa niin puolen tunnin jonotuksen jälkeen sieltä joku sihteeri vastaa että huollossa on nyt tosi kova kiire.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  17. #77
    Löytyis yhdet ylimääräset kaatumaraudat 690 dukeen. privalla lisäinfoa
  18. #78
    Mp-tuki jäsen.MotORG.jäsen Aamies:n avatar
    Liittyi Jan 2011
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Onkos tässä 690 Duke 2012/2013 mallissa jotain mitä pitää tietää ennen ostoa?
    125 Dukessa ollut hiukan onkelmia... tässä mitään vastaavaa?
    Ketjussa raportoitu yksi keulan stefojen pettäminen. Onko enemmän? Yms.
    Osto päätös työn alla ennen 15.02.2013.
    Kiitos kommenteista jo näin etukäteen.
    T: Tämä vai joku tylsä.
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    =pysyisi pystyssä koko 2012 kauden.Pysyin!
    Myös 2013. Hitaasti mutta pystyssä.
    2014. Ajoa vain yksi tankkaus :( Ei hitto!
    Ja uusi yritys 2015.
  19. #79
    Lainaa Aamies kirjoitti Katso viesti
    Onkos tässä 690 Duke 2012/2013 mallissa jotain mitä pitää tietää ennen ostoa?
    125 Dukessa ollut hiukan onkelmia... tässä mitään vastaavaa?
    Ketjussa raportoitu yksi keulan stefojen pettäminen. Onko enemmän? Yms.
    Osto päätös työn alla ennen 15.02.2013.
    Kiitos kommenteista jo näin etukäteen.
    T: Tämä vai joku tylsä.
    Tuosta keulasta voin ainakin sanoa, että 2011 R:ssä oli säädettävä WP:n keula kun taas 2012/2013 perusmallissa ei, eli ainakin osittain eri palikka kyseessä. Voihan niissä tietty olla samat stefat.

    Eikös tuo 125 Duke rakenneta Intiassa? Kyllä nää Itävallan KTM:t on mun mielestä laadukkaasti rakennettuja ja kestäviä vehkeitä.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  20. #80
    Lainaa kanuuna12 kirjoitti Katso viesti
    Itse olen räpeltänyt lähes kaiken helpon mitä dukeen voi tehdä.

    -Änkkäristä lähti katti ja samalla tuli kiiloitettua pönttö

    - ilmanputsarissa lisää reikiä , vakio filsua on turha vaihtaa *
    "vapariin".

    -akran mappi toi löylyä huomattavasti lisää , vääntö lähtee 1-1,5k alempaa. *( 1-2 vaihteen rajoitin poistuu mapilla)


    Lainataas tätä...

    Onks kellään tietoa/ohjeita katin poistoon -08 Duke3:n vakioputkesta??

    SuperDukesta lähti 5kg painoa ja tehoa tuli tilalle kun kaveri repi katin pois pyörästään eli olis varmaan ihan hyödyllinen juttu...
    Honda CB600F Hornet -09
  21. #81
    Duke vai Duke.
    Harkinnassa on KTM kesäpöristelyyn, mutta köyhän on aloitettava ns edullisista laitteista.
    Syy on se että saa liikenteen bonareita kasaa (aloitus 20% ei kauheesti auta 1200€ laskusta vielä), kunnes on kohtuullisella tasolla ne ja voi päivittää esim RC8.n.

    Vaihtoehtoina pyörii 390 Duke tai 690 Duke. Toinen on edullinen ja toinen vielä edullisempi.
    Onko kenelläkään kokemuksia tuosta ns "intian" laitteesta.
    Uutena tietenkin kun sellaisen hankkii, niin takuu auttaa joissakin asioissa.
    Mutta siihen siitä ei ole apua jos tekniikan pettämisen takia rukki seisoo kesät pajalla ja talvet kotona.. edelleen mentäsiin polkrattaalla.
    390:n "teho" luulisi riittävän pariksi kesäksi, jolloin saa taas silmän ja kropan toimimaa yhteispeliä kohtuudella sen verran mitä nämä laitteet vaatii kun kurvaillaan mutkateitä.
    Voiman kasvaessa laittessa on suunnitelmissa ratapäivien kurvailut. No miksei sinne "mopollaki" voi mennä, ohi pääsee aina..
  22. #82
    Renkaista jutusteleville.
    Jos ajelee reippaasti ja riehuu mutkissa ja käy joskus radalla.
    Supercorsa Pro tai Conti Attack SM loistavia Dukeen.
    Siitä vähän rauhallisempaan sporttiseen menoon uusi Pilot Power 3.
    Perus Pilot Power hyvä katugummi halpa.
    Jos hakee pelkkää kulutuskestävyyttä ja mutkapito ei oo nii tärkeää -
    Menee hyvä huligaanimopo hukkaan =)



    Conti Attak SM



    Pilot Power

    Supercorsa Pro

    (Supercorsat o mun isommassa fillarissa RC8 kiinni mutta varmaan toimii Dukessakin ratavauhdeissa)
    Sateella aivan paskat ajaa - btw.
    Conti Attack SM toimii sateellakin ihan hyvin kuhan ei yritä polvi maassa mutkaan vetää.
    Viimeksi muokannut: Wiwwee; 03.09.2014 klo 01:30.
  23. #83
    Tietääkö kukaan minkä kokoinen 690 dukessa on etujarrupääsylinterin mäntä? Jotain se lienee 13-16mm väliltä... Tai pystyykö kukaan mittaamaan sitä omasta? Googlellakaan ei tunnu tätä tietoa löytyvän, jarrusatulat ovat kuitenkin dukessa ja smc:ssä samat, mutta yläpuristin on eri (dukessa radiaali ja smc:ssä perinteinen).
  24. #84
    Vuosimallin 2012 - 2013 Duke 690 mallien eroavaisuudet ?

    Vuosimallissa 2013 näyttää olevan kahden mallista vannetta; 5-puolaista tai 10 puolaista.
    Onko kyseessä vain ylivuotinen 2012 malli (5-puolainen) ja tuliko 2013 malliin muita eroavaisuuksia kuin noiden vanteiden malli ?

    A.D
    Viimeksi muokannut: AppleDrill; 10.04.2014 klo 18:18.
  25. #85
    Juu se on ylivuotinen eli 2012 mallia se 5 pulolanen.
    Vanteiden lisäks aninakin katalysaattori on hiukan erillainen uudemmassa mutta ei niissä suurta eroa oo.

    Osta R-malli.
    Enemmän sisältöä rahalle.
    Jarrut, jousitus, kaikki powerpartsit erityisesti sliderit ja kaatumaraudat...
    pari muutakin pientä yksityiskojtaa R:ssä esim. Vilkut, seisontatuki, maavara ...

    Ei ollu R mallia 2012 kun omani ostin ja noi kaikki samat Power Partsit tuli kuitenkin ostettua.
    Aina mutkia matkassa.
  26. #86
    Lainaa suomto kirjoitti Katso viesti
    Tietääkö kukaan minkä kokoinen 690 dukessa on etujarrupääsylinterin mäntä? Jotain se lienee 13-16mm väliltä... Tai pystyykö kukaan mittaamaan sitä omasta? Googlellakaan ei tunnu tätä tietoa löytyvän, jarrusatulat ovat kuitenkin dukessa ja smc:ssä samat, mutta yläpuristin on eri (dukessa radiaali ja smc:ssä perinteinen).
    Minkä vuosimallin vehje ja R vai ei ?
    Aina mutkia matkassa.
  27. #87
    Vuosimalli -08 ja siitä uudemmat ja vielä ne mallit joissa on radiaali yläpuristin. Vastaus tosin on selvinnyt jo, 15mm on halkaisija.
  28. #88
    Duke 690 tai Duke 690R olisi hankintalistalla seuraavana. Tulee nurkkapyöräksi/työmatka-ajoon 20km/sivu sekä satunnaiseen hupiajeluun mutkateille. Onko näillä (vakio) moottoreilla 654 vs. 690 suurta käytännön eroa keskenään normaalissa käytössä (kierrosherkkyys, värinät, moottorijarru, vääntöalue, kaasuunvastavuus tms) ?
    Onko 690 moottori "valmiimpi" ilman mitään lisämodauksia, vai onko 654 ihan yhtä hyvä ?

    Käytettävissä oleva rahamäärä rajoittaa hankinnan 690R vanhempaan malliin vuoteen 2011 asti.
    Normiduken saisi hankittua 2012 - 2013 mallisena samaisella 690 koneella.
    654 moottorinen 690 Duke olisi hinnaltaan edullisempi vaihtoehto, mikäli se on muuten samalla viivalla.

    Kommentteja, please !

    A.D
  29. #89
    Hei palstalaiset!

    Nyt on sit ensimmäinen prätkä ja tottakai KTM Duke R 690 vm.2011 hankittu, tämä ollu unelmana vuosia tai oikeastaan SD 990, mutta koska ajo on pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulla ja vakuutuksien hintojen takia päädyin sitten pikkudukeen ja muutamien sadepäivä ajojen perusteella voin kyllä todeta, että eiköhän tää pikkunen tule riittämään alkuunsa ja on just semmone pieni ja pippurinen lelu mitä pyörältä odottikin. Nyt vaan kun tuuli loppuis ja vähä ois kivempi sää.... On tää suomen kesäsää ihana

    Noniin muuta, onko jotai perus asioita mitä nyt pitäisi tietää ja osata? Huoltovälit taitaa olla sen 7500km? Vai pitääkö ne 1000km huollot kans käydä tekemässä?

    Ootteko käyny penkittämässä omianne dukeja, löysin salkusta paperin missä luki tuloksena 65.3hp, joka sai minut vähä ihmettelemään, koska eikö duke ärrässä pitäisi olla lähes 70hp. Vai voikohan tämä olla penkitettym ennen uutta putkistoa...

    EDIT: Onko ominaisuus vai vika, koneenlämpenemisen jälkeen tai sanotaanko kun on ajanu vähän matkaa, niin alkaa kuuluu semmonen "sähköinen surina". Paikalleen pysähdyttyä, niin sitä ei enää kuulu. Onko tämä ECU/ elektriset bensapumput vai mikä elektroninen bensanohjausjärjestelmä näissä onkaan joka surisee? Pahoitteluni huonoista termeistä tai tietämksestä, ei ole vielä ihan kaikkea sanastoa ym. oppinu!




    T:Miki
    -M
  30.  
  31. #90
    Onkos täälä kukaan vaihdellu tuota handlebaria, eli tankoa? Renthalin tankoja näköjää saa aika suorilteen kottaraiseen ja ainaki superdukeen noita vissii paljon vaihdellaan, entäs pikku dukeen? Saako siitä suoranaista hyötyä/ajomukavuutta?
    -M
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen