Kohta tulee taas kymmeniä vuosia täyteen ja varmaan siitä johtuen on hd-kuume pahentunut entisestään. Muoviluodit ja nakut on nähty, joten enää on vain yksi suunta eli hd. Ulkonäöllisesti minun makuuni parhaiten sopiva malli on dyna wide glide. Budjetin (max. 14t€) sanelemana joudun todennäköisesti tyytymään -00-02 malleihin. Onko noiden ensimmäisten tc-moottorilla varustettujen ostaminen järkevää vai pitäisikö suosiolla venyttää budjettia -04-> malleihin joissa on ruiskukone ja uudempi runko?
Toinen kysymys, ei kenelläkään olisi Raahen tai Oulun seudulla antaa lyhyeen koeajoon tc koneista dynaa?
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
Satsaa huoletta vaan niihin ekoihin TC-Dyniin! Sekä ruutta, että kaassarikoneet toimivat yhtäläisesti, eli helevetin hyvin! Kaassarikoneissa vähempi elektroniikkaa, jota jotkut(monet) pitävät ihan positiivisena asiana...
Ja jos et löydä juur itselle sopivaa Wide Glidea, niin ainahan voit sellasen itsellesi kyhätä. Eihän noissa ole muuta eroa "tavalliseen" Dynaan, kuin takaloksu, etuhaarukan kulma ja isompi etuvanne. Noin mäkin tein. Pelkästään takalokarin vaihto ja uus maali sai Bobin erottumaan aika paljon muista samanlaisista.
Jos täällä päin asuisit, niin antaisin mielihyvin kojarit omallani!
edit. Uus parempi runko tuli vasta 2006. Samalla tuli tukevampi takahaarukka ja 49mm etuhaarukka. Mucho bueno! On yllättänyt monet erinomaisella ajettavuudellaan tuo uus Dyna! Saattaisin jopa myydä omani, mutta mun pyörästä pyydän kyllä pikkasen enemmän kuin tuo sun max. hinta on...
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Alkupään twin cameissä oli ongelmia nokkien laakerointien kanssa mutta muistaakseni nuo vaihdettiin aika pian parempiin, olisko ollut jo 2001 => kannattanee sijoittaa niin uuteen kuin varat antaa periksi. Itse ehkä katselisin myös lopun aikojen evolaa, siellä voisi olla enemmän valinnanvaraa ja evo-kone on mun silmissäni plussaa. (Mulla on ollut 2 twin camiä mutta loppujen lopuksi omalla kohdallani evola veti pisemmän korren).
Kiitoksia näistä tiedoista. Jonkun sortin tekniikkafriikki kun olen, niin tuoreempi tekniikka kiinnostaa aina, siksi en ole vakavasti evolaa harkinnut. Kuinka iso tuo nokkaongelma on noissa ensimmäisissä twin cameissa?
Harrikoiden hinnoittelu on kieltämättä erittäin outoa, mutta eiköhän se yksi juuri itselle mieluinen löydy jossakin vaiheessa. Positiivinen puoli on, ettei minulla ole kiire. Nettimotossa hd-sunrisella myynnissä oleva valkea wide glide olisi ollut juuri oikeanlainen, mutta se oli ehtinyt jo mennä.
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
Noo, jokainen tyylillään, mulle oikea nokkien lukumäärä on joko 1 tai 4 *(Tctic @ Elo. 24 2009,09:14) kirjoitti
Täältä löytyy juttua nokkalaakeriongelmasta: http://rmhfaq.com/TC88cambearing.htm
Ongelman laajuudesta ei ole tietoa, mutta jos itse olisin ostamassa 2000-mallia, niin tiedustelisin onko laakeri jo poikinut ja fiksattu. Tässä vielä tuo tehtaan tuoreempi serviiziobulletiini aiheesta: http://www.geocities.com/technobob1964/M1100.pdf
EDIT: myös vanhempi bulletin: http://harley.wolfcrews.com/bulleti....tin.pdf
Harrikoiden hinnoittelu voi tosiaan olla vähän erilaista kuin muiden pyörien, h-d -maailmassa kun se viimeiseksi tehtaalta tullut ei välttämättä ole kaikkien mielestä paras...