Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Tuli hommattua gsx-r 1000 2001. Pyörä on tax-free ja huoltokirjasta ei tietoakaan, saati edellisistä omistajista Belgiassa. Kaikki muutkin paprut on tällä hetkellä Tullissa. Pyörä on aivan mahtava, kolmessa päivässä tullut ajettua jo 1000km. Nyt ois aika ruveta tutustuun vähän tekniikkaan. Muutama pyörä on ollut ennestään, mutta vain Hondaa tai jammua, joten nyt pitäis saada gixxeristä vähän hoito-ohjeita.

    Elikkäs:
    1.Huolto ohjelma 15000km:stä eteenpäin?
    2.Normaali joka vuotiseen huoltoon riittää öljyn ja suodattimen vaihto?
    3.Kuinka usein tulpat ja putsari(onko pestävä vai vaihdettava).
    4.Tampereelta hyvä Suzuki huolto.
    5.Montakohan hevosta tossa K1 mallissa on?(tuntuu että lähtee vähä v..usti.)
    Sekä muita hyviä neuvoja tyhmälle otetaan vastaan.

    Iso kiitos ja kumarrus kaikille jotka viitsii vastata, vaikka vidduillakseen!

    PS. Kun käynnistin ekan kerran pyörän kylmänä, niin meinas tulla paskat housuun. Onko normaalia? Pitääkö muilla Suzuki kylmänä erikoista ääntä?
    Pesäpallo on perseestä.

    Gixxer 1000k1

    CBR 900rr -92
  2. #2
    aha että näin..laitoin ko. pyörän huolto-taulukon kuvan joka hävisi sit bittiavaruuteen... no laitetaan manuaalisesti, tulpat 12000km ja ilm.putsari 18000km välein vaihtoon... venat tarkastus/säätö 24000km..jne.. ja se 160 pollea siinä pitäisi olla..



    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  3. #3
    Eikös melkein kaikissa vähänkin uudemmissa Susukeissa mene 6tkm - 12tkm - 18tkm - 24tkm jne huoltovälit ? 24 ja 48 jne isommat huollot.
    Tampereella Heino taitaa olla ihan hyvä huoltopaikka.

    Asiantuntijat vastaa muihin kysymyksiin...
    563+
  4. #4
    Loisto hankinta!

    -Tsekkaa etupumppujen stefat, vuotaminen kuulemma näissä malleissa aika yleistä, itsekin joutunut vaihtamaan

    -älä koskaan väännä öljysuodatinta liian kireälle, on tosi v*ttumaisessa paikassa ja vääntövaraa on mitättömästi

    -tsekkaa että flekti toimii, lähtee päälle +105C, ja saavuttaa ton lämmön melko helposti jos esim. ruuhkassa joudut matelemaan.

    Eipä toi taida lopulta vaatia kun kovaa ajoa niin pysyy kunnossa, ja tuntuu tosiaan että lähtee vähän helvetin kovaa jos käskee kunnolla
    Litranen sisävessa
  5. #5
    Niin ja tuolta huoltomanuaali jos ei tullu pyörän mukana:

    http://www.gofastvideo.com/video....-Manual
    Litranen sisävessa
  6. #6
    Kiitos kiitos faktoista, kirjaan ylös. Ei näköjään hirveesti eroa jammun ja Hondan hoidosta.
    Flekti lähtee 106 lämmössä ja pysyy siinä, eli sekin on ok.
    Pumppujen stefat ei tunnu vuotavan ja putketkin on viälä kullan väriset.
    On tää hirveetä kun yöllä ajelee kahteen asti ja jo neljältä(yöllä) herää miettimään pyörällä ajoa
    Entäpä se kylmänä käynti? Kaveri kyllä sano että pyörämerkeissä on isoja eroja moottorin äänissä, varsinkin kylmänä. Kyllähän sen itekkin jo järkeilee, mutta sattumoisin lähipyöräpiireissä ei ole yhtään Suzukia ei saa mielenrauhaa.
    Loppus jo toi sade, niin pääsis viettää aikaa lähimmäisensä kanssa, muijalta tuli .
    On muuten eka pyörä joka nosti puhtaasti, kaasua vääntämällä, nenää 1 ja 2 vaihteella. Vielä kun sen taidon oppis tekee jännittämättä, ois välillä hanskassakin se peli.
    Pesäpallo on perseestä.

    Gixxer 1000k1

    CBR 900rr -92
  7. #7
    Älä huolehdi tuosta Suizan hieman "karkeasta" äänestä kylmänä käynnistäessäsi. Melko yleistä tuollainen rouhea ääni kun konetta käyttää kylmänä, hippasen kun nostaa kylmänä hetkeksi kierroksia 2000-2500 rpm:ään niin kuulostaa (peittyy pakoääniin) nuo kylmäkäynnistyksen krouvit äänet pehmeämmiltä

    PS. Eikä se Suiza mikään "huopatossutehtaan Honda tai Jammu" ole, vaikkakin esim. myös Hondan Bläkkärissä kylmänä käyttäessä on uudestakin lähtien melko rouheat kytkin/vetopakkojen kilkatukset

    Ei muuta kun kovaa ajoa se kaipaa



    *******************
    zx10r
    *******************
  8. #8
    Ja huoltoon kannattaa viedä Kössille Ylöjärvelle.

    http://www.kossinhuolto.com/
    Norden 901
  9. #9
    Toi Kössi on hyvä, just semmonen pieni paikka jossa voi vähän kyselläkkin.
    Jäin nyt sitten ihan koukkuun tohon keulimiseen(kerrankin on pyörä joka keulii kaasussta). Ei vaan uskalla ihan hirveesti leikkiä tällä uudella, ettei kausi pääty liian aikasin. Joten otin pois myynnistä ton vanhan ceepran ja ajattelin vaihtaa siihen rattaat ja suoremman tangon. Opettelis keulii vähän hitaammissakin vauhdeissa.
    Ei tota(suzuki) voi kehua tarpeeksi. Tehoon jää koukkuun.
    Pesäpallo on perseestä.

    Gixxer 1000k1

    CBR 900rr -92
  10. #10
    www.gixxer.fi tuonne sitte kans
    Bussi ajoi metsään, kuusi loukkaantui..
  11. #11
    Kylmänä toi 06 kilogiksu kyl hetken ronksottaa, mutta aika pian tasaantuu. Sanoisin että aika normia joka laitteella.
    Mulla oli R6R 06 tota ennen, ja samanlainen se oli.

    Äänet alkaa parantua tosiaankin huomattavasti tossa 3-4000rpm paikkeilla. Sillon alkaa aina suu vääntyä hymyyn.
    Ja kyllä noissa voimaa on aikalailla liikaakin, kuten tuli tänään aamuna huolimattomasti kiihdytellessä itäväylällä huomattua.
    Kytki etupyörän ilmaan yllättäen, ja siitä sitten huolimattomasti alas. Munaskuut löin tankkiin, ja pikku woblausta huomattavissa.
    Ei pitäis unenpöpperössä tollain antaa löylyö, mut eihän sitä voinu antaa sen helvetin farkkukotteron "voittaa"
    Nyksä. Speed Triple 2013
    EX: GSX-R 1000 K6
    EX: R6R 06
  12. #12
    Elikkäs kylmänä voi pitää vähän kierroksia yllä. ok.
    Gixxeriin kirjauduttu ja saatu hyviä neuvoja. ok.
    Aika huoltoon tilattu.ok.
    Kiitos kaikille huolen pidosta
    Pesäpallo on perseestä.

    Gixxer 1000k1

    CBR 900rr -92
  13.  
  14. #13
    Lainaa (anselmi6 @ Elo. 19 2009,22:21) kirjoitti
    Ja huoltoon kannattaa viedä Kössille Ylöjärvelle.

    http://www.kossinhuolto.com/
    Ehdottomasti. Saat kerrankin käteesi huolletun pyörän, etkä vain laskua. Ja jos odottelet vieressä, saat myös vinkkejä, neuvoja, ohjeita ja ehkä muutaman hyvän tarinankin.
    Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
    Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010

    Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul