Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 48:een 48:sta
  1. #31
    Minä tein aikoinaan omaan gessuuni tällaisen virranulosoton http://www.r1200gs.info/howto/relay.html

    --Kari
    BMW R1250GS
    ex R1200GSA, XT1200Z, FJR1300, GS1200, GS850, ST-2, XJ600, CX500C, GSX750ES, GR650XF
  2. #32
    Miksi et käyttänyt tuota valmiina etupäässä olevaa liitintä? Tarvitsetko yli 5A virtaa vai miten?

    Tänään pitäisi nyt vihdoin alkaan näpertämään tuo plugi paikalle, osat tuli viimeiset eilen ja tänään kun saa pyörän tonnin huollosta niin kaikki on valmiina.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  3. #33
    Lainaa (veppi @ Elo. 28 2009,08:39) kirjoitti
    Minä tein aikoinaan omaan gessuuni tällaisen virranulosoton http://www.r1200gs.info/howto/relay.html

    --Kari
    Tuossa oli kuvassa kyllä karun näköinen sokeripalakytkentä penkin alla - toivottavasti ei tule ongelmia kosteuden/tärinän/yms. kanssa. Itse käyttäisin puristettuja tai juotettuja ja liimapintaisella kutistesukalla suojattuja liitoksia.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  4. #34
    Lainaa (iaj @ Elo. 28 2009,08:41) kirjoitti
    Miksi et käyttänyt tuota valmiina etupäässä olevaa liitintä? Tarvitsetko yli 5A virtaa vai miten?

    Tänään pitäisi nyt vihdoin alkaan näpertämään tuo plugi paikalle, osat tuli viimeiset eilen ja tänään kun saa pyörän tonnin huollosta niin kaikki on valmiina.
    Vanhemmissa gessuissa toi GPS tökkeli oli jemmattu jonnekkin tankin alle, oli varmaan helpompaa/nopeampaa rakentaa tuo hässäkkä kuin purkaa pyörää.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  5. #35
    Hyvin lähti pelittämään virta tomppaan tuosta töpselistä, ainoa haaste vaan näyttää olevan tompan oma teline joka ei tuossa höykytyksessä oikein pysy mukana vaan pätkii virtaa... Pitää varmaan miettiä jotain muuta kiinnityspaikkaa tuolle...

    Töpselissä näyttää pysyvän jopa virta jonkin aikaa koneen sammutuksen jälkeen, ei vielä jaksanut odottaa kauan, mutta ei ainakaan heti virrat häviä.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  6. #36
    Lainaa (iaj @ Elo. 29 2009,17:57) kirjoitti
    Hyvin lähti pelittämään virta tomppaan tuosta töpselistä, ainoa haaste vaan näyttää olevan tompan oma teline joka ei tuossa höykytyksessä oikein pysy mukana vaan pätkii virtaa... Pitää varmaan miettiä jotain muuta kiinnityspaikkaa tuolle...

    Töpselissä näyttää pysyvän jopa virta jonkin aikaa koneen sammutuksen jälkeen, ei vielä jaksanut odottaa kauan, mutta ei ainakaan heti virrat häviä.
    Mielenkiinnolla odotan tietoa että saatko virtaa sieltä enemmän kuin muutaman minuutin.
    F800GSA
  7. #37
    Noh, viiden tunnin lenkki tehty ja tomppa sai kyllä virtaa että jaksoi vielä näyttöään käyttää eli voisi väittää että sieltä virtaa tulee. Kertaakaan ei tullut näyttöön merkkiä akun loppumisesta.

    Autokooma on kytkettynä siihen penkin alla olevaan plugiin ja siitäkin virtaa näyttää sille riittävän.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  8. #38
    Jokos on varaperä hankittuna GeSuun.
    <p>2002-2014</p>
  9. #39
    Jaa-a, pitää ensin päättää kummalla lähdetään ensi kesänä Eurooppaa kiertämään. LT:hen moinen on hyllyssä ja valmiiksi paketoituna työkalujen ja öljyjen kera, GS:ään pitää sitten hankkia jos tuolla lähtee kiertämään.

    Ainakin ensimmäiset 1200 km on kestänyt ihan hyvin... tästä on hyvä jatkaa...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  10. #40
    Lainaa (iaj @ Elo. 30 2009,17:28) kirjoitti
    Noh, viiden tunnin lenkki tehty ja tomppa sai kyllä virtaa että jaksoi vielä näyttöään käyttää eli voisi väittää että sieltä virtaa tulee. Kertaakaan ei tullut näyttöön merkkiä akun loppumisesta.

    Autokooma on kytkettynä siihen penkin alla olevaan plugiin ja siitäkin virtaa näyttää sille riittävän.
    Niin niin, mutta kuinka kauan saat virtaa pistokkeesta sen jälkeen kun käännät avaimesta virrat pois?
    F800GSA
  11. #41
    Jaa - kyllä se tuossa kotvan on ollut. Ei heti katkea, mutta ei kai se montaa minuuttia päällä ole. Eipä ole tullut vielä niin pitkään ihmeteltyä. Mitäs sen nyt sen jälkeen pitäisi päällä olla?
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  12. #42
    Noh esim. kun kypäräpuhelimen akku on mennyt tyhjäksi ja haluaisit ladata sitä sillä aikaa kun pystytät leiriä yöksi ja mukana ei ole verkkovirtalaturia eikä seinäsähköä mailla eikä halmeilla. Tai, muuten vaan haluais ladata puhelinta muutenkin kuin pitämällä sitä latauksessa ajon aikana (taskussa tai nyssäköiden välissä tarakalla). Ei viitsis aina ottaa riskiä että se tippuu tai muuten vaan ei lataudu. Toi Nokialaisen pistoke kun on niin saamarin pieni eikä kestä yhtään liikuttelua latauksen aikana. Tai noh, kukas sitä nyt kerkiää vehkeitä latailla varsinkin kun on IB kesken
    Onnea suorituksista



    F800GSA
  13. #43
    Jaa, näitä hommia varten käytän aina piuhallista kypäräpuhelinta - ei lopu virta kesken - ja kännykän lataamisen hommasin tuollaisen tankkilaukun johon tulee virta sisään -> ei pelkoa että känny saatikka laturi pääsisi häviämään. Samalla tuolla saadaan virroitettua myös mp3 soitin ja radio, jotka on yhdistetty bluetoothilla autokoomaan ja josta siis piuhalla ääni kypärään sisään.

    Helppoa ja toimivaa!
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  14. #44
    Say no more.
    F800GSA
  15. #45
    Lainaa (iaj @ Elo. 30 2009,17:28) kirjoitti
    Autokooma on kytkettynä siihen penkin alla olevaan plugiin ja siitäkin virtaa näyttää sille riittävän.
    Itsellä on autocomin asennus edessä. Millasella ratkasulla otat virtaa penkin alla olevasta plugista?
    StuG III Ausf. G
  16. #46
    Lainaa (Kojiro @ Kesä. 29 2011,12:00) kirjoitti
    Lainaa (iaj @ Elo. 30 2009,17:28) kirjoitti
    Autokooma on kytkettynä siihen penkin alla olevaan plugiin ja siitäkin virtaa näyttää sille riittävän.
    Itsellä on autocomin asennus edessä. Millasella ratkasulla otat virtaa penkin alla olevasta plugista?
    Tommonen pistoke kun Motonetin tuotenumero 48-2095 sopii aika hyvin siihen "plugiin". Hinta 2,90 €.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  17. #47
    Lainaa kirjoitti
    Miksi et käyttänyt tuota valmiina etupäässä olevaa liitintä? Tarvitsetko yli 5A virtaa vai miten?
    Eli vielä varmistukseksi, sieltä coolerin vieressä olevasta "GPS-töpselistä" tulee 5V vai 12V jännite? Pitäisi saada normaaliin Garminiin RAM-telineessä virtapiuha, input 5V. Tupakansytkäripistokkeesta sellainen tulee mutta jos saisi viritettyä ilman tupakansytkäriä?
  18.  
  19. #48
    Lainaa (S.Telvio @ Kesä. 29 2011,21:48) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Miksi et käyttänyt tuota valmiina etupäässä olevaa liitintä? Tarvitsetko yli 5A virtaa vai miten?
    Eli vielä varmistukseksi, sieltä coolerin vieressä olevasta "GPS-töpselistä" tulee 5V vai 12V jännite?
    12 V on pyörässä kaikissa töpseleissä ja liittimissä.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12