Ajattelin vaihtaa suoran tangon tohon mun vanhaan ceepraan. Pyörä on -92 mallia jos se nyt mitään merkitsee. Siis jos joku on vastaavaa tehnyt, niin neuvoa voi laittaa tänne. Ite lähden ihan kokeile ja korjaa pohjalta rojektiin, joten ongelma kohdista ois hienoa tietää etukäteen.
Takaratas vaihtuu myös vähä isompaan ja etu(jos saan sen auki) pienempään. Jos riittää vanhojen ketjujen pituus, niin onko välttämätöntä ketjua vaihtaa?![]()
Pesäpallo on perseestä.
Gixxer 1000k1
CBR 900rr -92
Kyllä se ketju kannattaa vaihtaa, kulunut ketju syö uudet rattaat vauhdilla, ja sama myös toisinpäin.
Moto Guzzi V65 Lario
Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
Ite tilasin Stormilta ylä-t kappaleen ja siinä tuli mukana pitempi kytkinvaijeri ja pitemmät etu-jarruletkut. Nämä kaikki oli siis LSL:n tuotteita lisäksi LSL:N tanko, kaikki meni paikalleen tosi kätevästi ja kustansi n. 350 egee. Suurin ongelma oli tankoon porattavien reikien kanssa eli tarkkana kandee olla. Mut toisille nää on heinän tekoo.![]()
Eipä sitä lapsena tienny miten mukavaa aikuisena voi olla.
Jos sitä rupeis laiskaks ja teettäis sen huollossa, vaikka itelle joululahjaks.
Riittääkö vanha kaasuvaijeri, vai täytyykö sekin uusia?
Ei perkule kylä mä sen ite väsään, eipähän voi muita syyttää jos jää sarvet kouraan.
Pesäpallo on perseestä.
Gixxer 1000k1
CBR 900rr -92
Mulla oli medium korkuinen tanko ja nippa nappa kaasuvaijeri riittää, mut jos olis korkeempi tanko joutus myös kaasuvaijerin uusimaan.(STEVE75 @ Elo. 23 2009,19:06) kirjoitti
![]()
Eipä sitä lapsena tienny miten mukavaa aikuisena voi olla.