Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
  2. #2
    Jos itsekseen kaatuu pyörällä niin onko se jo törkeää liikenteen
    vaarantamista??
    Näin poliisit kuitenkin tutkivat.Tutkisi joku mielummin onko tie siinä
    kunnossa mitä kansalta veroeuroina kerätty summa edellyttää.
  3. #3
    Lainaa (polip @ Elo. 18 2009,17:55) kirjoitti
    Jos itsekseen kaatuu pyörällä niin onko se jo törkeää liikenteen
    vaarantamista??
    Näin poliisit kuitenkin tutkivat.Tutkisi joku mielummin onko tie siinä
    kunnossa mitä kansalta veroeuroina kerätty summa edellyttää.
    Jos ajat itseksesi metsään mopolla tai vaikka autolla, kyseessä on liikenteen vaarantaminen, siis lakipykälien mukaan. Epäilty ylinopeus tässä tapauksessa tekee siitä törkeän liikenteen vaarantamisen. Näin se vaan taitaa mennä...
  4. #4
    Onkohan toi jo Suomen ennätys sekä ojanpohjalla ajamisessa että pyörimisessä ? ja hengissä selviämisessä moisesta tempusta.Paranemisia kuskille

    >Kyllä nää uutisoinnit on aika huvittavia kaikesta raadollisuudesta huolimatta.*Poliisi arvioi että nopeutta on ollut enemmän kuin 80 km/t* no huh huh.No ehkä ihminen pyörii sen 90 m siitäkin vauhdista.
    >Korjaus, siis se mopo RYYSTI tienpiennarta 140 m.Sai toi sana*Ryystäminen* aivan uuden merkityksen.



    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
  5. #5
    Hirveä väistäessä on kai yritettävä hieman hipaista sitä kapista elikkoa, että jäisi katteisiin edes joitain jälkiä. Tosin metsästysseuralaiselta saattaa löytyä pakastimesta kappaleita, joilla pyörää voi pyyhkäistä hudin tullessa...
  6. #6
    Ei tainnut paljon jäädä valonnopeudesta vauhti tuossa. Muutoin en kyllä usko että kukaan pyörisi 90m ojan pohjaa paitsi piruuttaan. Pyörän "päällä" (roikkuen mukana) ehkä, mutta että pyörä menisi toista sataa metriä ja ukko 90?

    Paitsi jos savossa on silosemmat ojanpohjat....

  7. #7
    Lainaa (airfax @ Elo. 18 2009,18:18) kirjoitti
    Ei tainnut paljon jäädä valonnopeudesta vauhti tuossa. Muutoin en kyllä usko että kukaan pyörisi 90m ojan pohjaa paitsi piruuttaan. Pyörän "päällä" (roikkuen mukana) ehkä, mutta että pyörä menisi toista sataa metriä ja ukko 90?
    Sen verta tullut itsekkin konttailtua mopolla niin ojassa kuin asfaltilla että en sulata tuota kyllä itsekkään... Tosin jos se tiistainen aamu josta puhutaan on ollut talvella sopivassa paikkaa niin sitten ehkä mut muuten...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  8. #8
    Lainaa (airfax @ Elo. 18 2009,18:18) kirjoitti
    Ei tainnut paljon jäädä valonnopeudesta vauhti tuossa. Muutoin en kyllä usko että kukaan pyörisi 90m ojan pohjaa paitsi piruuttaan.
    Aijaa?
    Lainaa kirjoitti
    Valon nopeus ilmassa on 300 000 000 m/s
    636 -> 998
  9. #9
    Olisko kellään kuvia???

    Mä en oikein voi ymmärtää ilman niitä, mitä on tapahtunut...
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  10. #10
    Lainaa (Anatooli @ Elo. 18 2009,18:52) kirjoitti
    Olisko kellään kuvia???

    Mä en oikein voi ymmärtää ilman niitä, mitä on tapahtunut...
    Eikös sun pitäs olla pakkaamassa sinne ulkomaille muuttamista varten eikä täällä huudella?
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  11. #11
    Lainaa (Eki- @ Elo. 18 2009,18:39) kirjoitti
    Aijaa?
    Lainaa kirjoitti
    Valon nopeus ilmassa on 300 000 000 m/s
    Juu, tiesin kyllä valonnopeuden noin numeraaleina jo entuudestään.

    Lähinnä kai epäilen ettei ojassa voi pyöriä 90m metriä saaden "vain"
    ei-vakavia vammoja. Paitsi vasiten. Mutta silloin ei poliisit epäile ylinopeudesta....
  12. #12
    Lainaa (Vonikka @ Elo. 18 2009,18:57) kirjoitti
    Lainaa (Anatooli @ Elo. 18 2009,18:52) kirjoitti
    Olisko kellään kuvia???

    Mä en oikein voi ymmärtää ilman niitä, mitä on tapahtunut...
    Eikös sun pitäs olla pakkaamassa sinne ulkomaille muuttamista varten eikä täällä huudella?
    *reps*
    Litranen sisävessa
  13. #13
    Se on suunniteltuna ja menestyneenä projektina pidempi kuin tyttömäisesti hätäillen tehty kassien pakkaus. Sitäpaitsi, täytyy "ansaita" mun sakkorahat takaisin.

    Mut laittakaa nyt kuvia, että mä ymmärrän mitä siellä on oikein tapahtunut...

    Ps. Toi 90 metrin ojassa pyöriminen ei tunnu oikein uskottavalta. Paljonkohan siinä on Sawon lisää? Ei onnistuisi helposti edes multa, vaikka olenkin aika lihava ja pyöreä mies.



    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  14. #14
    Lainaa (Anatooli @ Elo. 18 2009,19:13) kirjoitti
    Ps. Toi 90 metrin ojassa pyöriminen ei tunnu oikein uskottavalta. Paljonkohan siinä on Sawon lisää? Ei onnistuisi helposti edes multa, vaikka olenkin aika lihava ja pyöreä mies.
    Miten niin? Koitapa jostain 150 nopeudesta kipata isoon, suoraan ja märän paksun heinän peittämään ojaan niin ei taida 90m riittääkään. Vai edelleenkö tämäkin vetomies ajoi vaan sen 80... (ja väisti hirveä...)?
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  15. #15
    Vehmersalmentiellä nopeudet tuppaa hieman kasvamaan, on sen verran mukava pätkä.

    Itekin meinasin vetää lipat pari viikkoa sitten, kun olivat hiekoittaneet pidemmän matkaa asfalttia heti lossin jälkeen. Hiekkaa oli useampi sentti asfaltin päällä *
  16. #16
    Sitä vain ihmettelen, että mistä ne posliinit osasivat tulla paikalle, vai menikö sama tonttu soittamaan ihan itse keskukseen.
    Tuo on kieltämättä erikoinen piirre suomalaisessa rangaistuskulttuurissa. Jos jamppa joutuisi maksamaan kaiken omasta pussistaan eli vakuutusyhtiö kieltäytyisi maksamasta itse aiheutetusta tapaturmasta mitään, niin eikö siinä olisi jo rangaistusta + opetusta tarpeeksi?
    Eittämättä on rohkeata poliisin puolelta heittää oletus, onko ollut ylinopeutta vaiko ei, mutta heidän pitää se asia näyttää myös toteen teknisesti.

    Tässä asiassa löytyy menettelyhelmi usasta: ilman kypärää saa ajaa tietyssä/tietyissä osavaltioissa, mutta silloin ei vakuutusyhtiöt ole velvollisia korvaamaan yhtään mitään kenellekkään (tämä hyväksytään vakuutusehdoissa allekirjoituksella), kaikki menee omalla vastuulla olit sitten uhri tai tekijä liikenneonnettomuudessa.
  17. #17
    Lainaa (bombertore @ Elo. 18 2009,18:07) kirjoitti
    Onkohan toi jo Suomen ennätys sekä ojanpohjalla ajamisessa että pyörimisessä ? ja hengissä selviämisessä moisesta tempusta.Paranemisia kuskille
    Ei ole Suomen ennätys. Kerran lähietäisyydeltä todistin kun kaveri liukui n.150 metriä. Ekat 30-40 metriä meni asfaltilla, sitten ojanpenkalla ja lopuksi pellolla. Ylitti se yhden ojankin siinä liukuessa. Solisluuta ja rikkinäistä pyörää lukuunottamatta ei vaurioita jos mustelmia ja ruhjeita ei lasketa. Vähistä vaurioista saa varmaan kiittää kunnon nahkapukua ja tuuria, puhelintolppa tuli näet ohitettua noin 1,5 metrin päästä. Poliisitkin kävivät paikalla ja kun kuulivat kaverin väistäneen hirveä niin totesivat: niinpä niin, mitä lie menninkäistä väistit - ei sakkoja.
    -Timo
  18.  
  19. #18
    Lainaa (Anatooli @ Elo. 18 2009,19:13) kirjoitti
    Se on suunniteltuna ja menestyneenä projektina pidempi kuin tyttömäisesti hätäillen tehty kassien pakkaus. Sitäpaitsi, täytyy "ansaita" mun sakkorahat takaisin.

    Mut laittakaa nyt kuvia, että mä ymmärrän mitä siellä on oikein tapahtunut...

    Ps. Toi 90 metrin ojassa pyöriminen ei tunnu oikein uskottavalta. Paljonkohan siinä on Sawon lisää? Ei onnistuisi helposti edes multa, vaikka olenkin aika lihava ja pyöreä mies.
    Muovikortin, passin ja hammasharjan pakkaamiseen menee noin kaksi sekuntia.

    Asiasta, mutta tarkemmin tietämättä asiasta: Parissa sekunnissa ehtii moottoripyörällä ihan helposti 90 metrin päähän. Ehtii jopa ilman moottoripyörää, jos vaan on alkuvauhtia tarpeeksi eli esimerkiksi semmoiset 160 km/h. Tuosta vauhdista ei meno toppaa ihan ensimmäiseen hidasteeseen vaan matka jatkuu. Ei se välttämättä kirjaimellisesti ole pyörinyt, onpahan vain päätynyt sinne 90 metrin päähän. Ei se moottoripyöräkään varmaan kirjaimellisesti ryystänyt eli slurpannut, vaikka uutisessa nyt niin seisookin. Oikeastaan parempi näin. Kovasta vauhdista on turvallisempi päätyä kauas ilman äkkipysäystä. Äkkipysäyksen, vaikkapa puun, sattuessa kohdalle, sattuu niskaan, selkään ja sisäelimiin. Oikeastaan en edes ymmärrä mikä numero tuosta nyt on tehty, että kaveri päätyi pikkaisen kauas?

    Toivotaan kuitenkin parasta kaverille. Sattuuhan näitä tahattomia lentoharjoituksia silloin tällöin.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950