Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Missähän se vika piilee kun rätkä on ruvennu nykimään tasasella kaasulla ajettaessa. Joskus nykii myös nopeassa kiihdytyksessä.
    Kaasarit synkattu 15000 km sitten ja silloin myös tulpat vaihdettu.
    Oilit vaihdettu normisti. Nykimisen huomasin ekan kerran pari viikkoo sitten. Vastauksia olisi hyvä saada, jos joku on moiseen vikaan törmänny. Arvailutkin ovat hyviä. Peli on 03 käyttöön otettu. Ai niin, ketjut rupee oleen loppu suoralla, mutta eipä kait se niistä johdukkaan.
    Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
  2. #2
    Tässä muutama
    -Hyppy kipinä tulpanhattu ei ihan pohjassa joissain tulpassa.
    -Tasakaasulla ajaessa nykimistä jos seokset jostain syystä menee liian laihalle.
    -Akku ei ota enään kunnolla latausta vastaa virrat ei riitä joka vehkeeseen ninkun pitäs.
    noi nyt tuli äkkiseltään mieleen.
    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  3. #3
    Lainaa (Miro @ Elo. 24 2009,21:59) kirjoitti
    Ai niin, ketjut rupee oleen loppu suoralla, mutta eipä kait se niistä johdukkaan.
    Saattaa johtua, luultavasti vika kuitenkin muualla
  4. #4
    Lainaa (jr66 @ Elo. 24 2009,23:59) kirjoitti
    Lainaa (Miro @ Elo. 24 2009,21:59) kirjoitti
    Ai niin, ketjut rupee oleen loppu suoralla, mutta eipä kait se niistä johdukkaan.
    Saattaa johtua, luultavasti vika kuitenkin muualla *
    Äkkiseltään veikkaisin tätä syyksi, jos kaikki muut perusasiat on kunnossa... Joku lenkki jumissa tms?
    Tein itse ja YRITIN säästää.

  5. #5
    Omia kokemuksia vastaavilla oireilla on vain vääristä seoksista ja pakoputkivuodosta. Jälkimmäiseen kyllä liittyy yleensä poksuttelu hidastaessa eikä myöskään oireillut kiihdytyksissä.

    Arvauksia:

    - Ilmansuodatin tukossa
    - Vuoto imupuolella
    - Vuoto vakuumiputkissa
    - Pakoputkivuoto sylinterin päästä
    - Bensapumppu tai paineregulaattori menossa
    - Bensansuodattimessa tukosta
    - Kampiakselin asennon tunnistin menossa
    CBR600RR
    H-D XL883R
    ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
  6. #6
    Lainaa (Miro @ Elo. 24 2009,21:59) kirjoitti
    Missähän se vika piilee kun rätkä on ruvennu nykimään tasasella kaasulla ajettaessa. Joskus nykii myös nopeassa kiihdytyksessä.
    Kaasarit synkattu 15000 km sitten ja silloin myös tulpat vaihdettu.
    Oilit vaihdettu normisti. Nykimisen huomasin ekan kerran pari viikkoo sitten. Vastauksia olisi hyvä saada, jos joku on moiseen vikaan törmänny. Arvailutkin ovat hyviä. Peli on 03 käyttöön otettu. Ai niin, ketjut rupee oleen loppu suoralla, mutta eipä kait se niistä johdukkaan.
    Niin uskomattomalta kun se kuulostaakin, niin melko varmasti toi nykiminen johtuu noista lopussa olevista ketjuista+rattaista.

    Kaverilla oli täysin samat oireet ja vikaa etittiin ns.koko pyörä tarkistamalla, mutta syyksi paljastui sitten tuo kulunut ketju+rataspaketti.

    Niin, ja pyöränähän ko.tapauksessa oli Yamahan XJR 1200.
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
  7. #7
    Ja jos se vika ei löydy ketjuistakaan, niin sitten voi epäillä sitä kaasukahvan asentoanturia.

    Ainakin FZ6:ssa oli jossain vaiheessa moisia ongelmia.

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  8. #8
    Kokeile nyt ensin pistamalla jotain viinan sukulaista tankkiin. Muutaman kerran nahty kun joku purkaa puoli pyoraa bensiinin seassa olevan veden takia.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  9.  
  10. #9
    Onko kaasuvaijerit säädöissän/voideltu? Saattavat nuokin mokomat aiheuttaa nykimistä jossainmäärin.
    2004 bmw 1200 gs