Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Käytiin vaimon kanssa heittämässä reissu Euroopassa Ducatin monsterilla. Kiva reissu, mutta huomasin ettei monsteri ole oikein suunniteltu autobaanoja varten (yllätys, yllätys). Tuulen puuskat heittelee kevyttä pyörää vaikka onkin pieni etukate. Suurin osa ajeltiin pikkuteitä, joita oli kyllä kiva painella menemään.

Tuli mieleen kun Saksa oli noita bemarin bokstereita täynnä että näinköhän löytyisi sopiva kompromissi. En haluaisi täyskatettua matkajuhtaa, vaan matalan painopisteen pyörän jossa olisi yläkate ja vähän enemmän kantokykyä matkatavaroille (ja matkustajalle). 100 heppaa riittää mainiosti. Katselin R1200ST:ä, mutta etukatteen muotoilu näyttää oudolta ja onkohan tuo ajoasentokin hiukan liian kyykky(?). En ole tosin nähnyt pyörää "elävänä". R1200R olisi kiva, mutta siihen pitäisi löytää jostakin sopiva yläkate, kun tuo vakio on liian pieni siihen mitä olen hakemassa. Tietääkö kukaan onko sopivia miten markkinoilla? Näkyy olevan vähän korkeampaa pleksiä mutta ei oikein tuollaista ST:n kokoluokkaa. Sitten olisi tuo R1200RT, mutta vaikuttaa kovasti suurelta ja painavalta monsterin jälkeen. Ajatuksia?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
    Lainaa (Pekkavee @ Elo. 17 2009,15:49) kirjoitti
    Oliko siellä Saksassa paljon GS Bemareita?
    Saksalaiset ovat ymmärtäneet hyvän ja monipuolisen pyörän päälle.
    Siellä ei edes ole hiekkateitä, joilla voisi ajaa, mutta silti GS on ollut Saksan myydyin pyörä monta vuotta.
    Se sopii vaikka mihin.

Kokeile sitä!

Pekka
    Sopisi muuten, mutta en oikein ole ihastunut tuosta enduro lookista.
    Oliko siellä Saksassa paljon isoja GS Bemareita?
    Saksalaiset ovat ymmärtäneet hyvän ja monipuolisen pyörän päälle.
    Siellä ei edes ole hiekkateitä, joilla voisi ajaa, mutta silti GS on ollut Saksan myydyin pyörä monta vuotta.
    Se sopii vaikka mihin.

Lookki on vähän erikoinen, mutta pyörä on mahtava ajaa.
    Kokeile sitä!
    Eikö viime kädessä pyörä osteta itselle ajettavaksi eikä näyttelyesineeksi muille.

Pekka

PS. Ehdit väliin, kun vähän muokkasin tuota omaani.

Pekka
    GS kannattaa ehdottomasti käydä koeajamassa, siinä on vaan se vaara, että saattaa joutua sellaisen sitten ostamaan. *On se niin mukava peli, ajoasento on sellainen että siinä istuu päivän ihan huvikseen. Susiruma se kyllä on, se on niin ruma että on melkein kaunis.

Itse olin persjalkaisena vähän epäileväinen pelin korkeudesta ja painopisteestä. Satulaseppä sai matalasta satulaversiosta pari senttiä vielä pois ja hyvin pelittää.

Se R1200R on aikas vetoinen peli, naapuri hankki sellaisen, mutta ensimmäisen kunnon sadereissun jälkeen pihaan ilmestyi RT malli.

BF
    <p>R1200RT-2008</p>
    Lainaa kirjoitti
    R1200R olisi kiva, mutta siihen pitäisi löytää jostakin sopiva yläkate, kun tuo vakio on liian pieni siihen mitä olen hakemassa. Tietääkö kukaan onko sopivia miten markkinoilla?
    Täällä jotain keskustelua asiasta: *http://r1150r.org/board/viewtopic.php?f=20&t=18466

J
    Käy ihmeessä koeajolla ja vielä vaimon kanssa ja sellasella missä varusteena on ESA.Takanaistuja arvostaa mukavaa tilaa.

Kari
    Lainaa (Black Flag Rider @ Elo. 17 2009,16:05) kirjoitti
    Itse olin persjalkaisena vähän epäileväinen pelin korkeudesta ja painopisteestä. Satulaseppä sai matalasta satulaversiosta pari senttiä vielä pois ja hyvin pelittää.

BF
    Kerro mistä sellainen seppä löytyy, niin rupeen hieroon kauppoja.
    On meinaan sama ongelma meikäläiselläkin.
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

Voin lämpimästi suositella.

www.mhd.fi

BF
    <p>R1200RT-2008</p>
    Lainaa (jha @ Elo. 17 2009,19:00) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    R1200R olisi kiva, mutta siihen pitäisi löytää jostakin sopiva yläkate, kun tuo vakio on liian pieni siihen mitä olen hakemassa. Tietääkö kukaan onko sopivia miten markkinoilla?
    Täällä jotain keskustelua asiasta: *http://r1150r.org/board/viewtopic.php?f=20&t=18466

J
    Ihan kivannäköinenhän tuosta tulisi, jos laittaisi pikkukatteen.

Tutkailin vähän tuota R1200ST:ä. On sen verran harvinainen ettei tahdo montaa ainakaan täältäpäin löytyä. Bike lehden testissä 5/2005 kehuivat kovasti. Mitenköhän kyykky tuo olisi 182 cm pitkälle?

Aika kumman näköinen on tuo etuvalo/pleksi -viritys. Saisikohan sitä mitenkään nätimmäksi (R1200S:ssä on jo paljon nätimpi etupää)? Siitä saattaisi saada ehkä vähän muuttamalla kivan pyörän. Kate toimii varmaankin paremmin kuin R1200R:n jälkiasennuskate.

Jotenkin tuo GS:n lookki ei oikein sytytä vaikka on varmasti kiva ajella.

Mulla ois 1200 gessuun matala Touratech:in kuskin mustaharmaa Kahedo-satula jouten, se on pari senttiä matalampi kuin orkkis optiona hankittava matala satula, 06-vuonna moisen toimitusaika oli todella pitkä.

Jos pari sataa olet valmis sijoittamaan moiseen, ota privalla yhteyttä.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
    Juu, siis joutuin koeajamaan gessu. Käväiset sopivasti vielä pienen soratiepätkän vetäisemässä ja sitten nimeä kauppakirjaan
    Lainaa (mikan @ Elo. 17 2009,21:07) kirjoitti
    Mulla ois 1200 gessuun matala Touratech:in kuskin mustaharmaa Kahedo-satula jouten, se on pari senttiä matalampi kuin orkkis optiona hankittava matala satula, 06-vuonna moisen toimitusaika oli todella pitkä.

Jos pari sataa olet valmis sijoittamaan moiseen, ota privalla yhteyttä.
    Laittelin privaa, mut en tiedä tuleeko perille, kun eivät näy SENT ITEMS kansiossa lainkaan.
    Pistä mulle viesti pertti.vuokko ( at ) hotmail.com osoitteeseen, niin jatketaan...
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

13.  
    jos kunnon matkalehmää haluat niin vaihtoehtona on
    hondan F6C ....
    <p>kaksi pyörää ja moottori???...... ??.....?? ..... sehän on MOPO RD 125 &gt; GS 400 &gt; XJ 900 &gt; F6C</p>