Tänään lopetti kirjautuminen tänne. Orggiin takkuamaan Tapatalkin kautta. Antaa virheeksi vain väärän käyttäjätunnuksen / salasanan. Aamulla toimi vielä hienosti.
Myös weppiliittymän kautta kirjautuminen kusee, sivu heittää "ei oikeuksia" -virhesivun kirjautumisen jälkeen, mutta onneksi itse kirjautuminen toimii kuitenkin.
Täällä toimii Tapatalk. Oletko päivittänyt sen viimeaikoina? Muistaakseni viimeksi kun omaani päivitin, oli alussa myös jotain ongelmia kirjautumisen kanssa.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Viimein lähti toimimaan kun kävin www-puolella vaihtamassa salasanan.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Miksi TapaTalkilla näkyy osa foorumeista ja osa ei? Yritin jo kysyä samaa tuolla paskanjauhannan puolella (se paskanjauhanta kun näkyy tapatalkilla, mutta tämä osasto ei). Esim pyörät, osiossa osa pyöräkohtaisista foorumeista näkyy, osa ei. Turvallisuusosio ei näy lainkaan. Mitään logiikkaa ei tunnu olevan siinä, mitä näkyy ja mitä ei, koska samassa osiossakin osa näkyy ja osa ei. Olen yrittänyt kirjautua ulos sekä tapatalkissa että selaimella, mutta ei auta. Softana puhelimessa on convo, jolla esim. Advrider ja Matkaendurot toimii hyvin.
Olinkin hätäinen toisessa ketjussa kehumaan Tapatalkin toimivuuden parantumista.
Edelleen vaivaa samat ongelmat:
- Uudet viestit näkyvät, mutta uusien viestien määrä "tuntuu" vähäiseltä.
- Kun uudet viestit ovat selattu listalla, seuraavien viestien lataaminen tahmaa. Tapatalk lataa vain kaksi viestiä kerrallaan (muilla forumeilla toiminto ei ole näin)
- Selattaessa forumia otsikkotasot ja niiden näyttäminen luettuna/ei luettuna ei toimi. Jotkin osiot näyttävät luetuilta vaikkakin osioiden alla on lukemattomia viestejä.
<p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>