Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Noin 10tkm kestivät Roadtec Z6 Interactit; vahvistetut, etunen G ja takanen C.
    Ei ollut huonot, etunen kulunut enemmän samoin kävi Pilot Road 2 2CT:n (n. 10tkm) jotka olivat alla ennen näitä Interacteja. Molemmat yhtähuonoja ajella mutkapätkiä kuluneina mun mielestä, uusina molemmat OK.

Pitäs hankkia uudet rinkulat ja kyselen muiden rengaskokemuksia.
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
    Lainaa (räme @ Elo. 16 2009,17:04) kirjoitti
    Ei ollut huonot, etunen kulunut enemmän samoin kävi Pilot Road 2 2CT:n (n. 10tkm) jotka olivat alla ennen näitä Interacteja. Molemmat yhtähuonoja ajella mutkapätkiä kuluneina mun mielestä, uusina molemmat OK.

Hmm...mielenkiintoista, miten kestävyydet vaihtelee. Pilot Road 2:t mulla alla, molemmat vahvistettuina versioina. Eturenkaalla menty nyt yli 22 tkm ja kulumismerkit nyt vasta näkyvissä ja suht.tasaisesti kulunut.Takarenkaalla menty nyt n.15 tkm ja pintaa vielä hyvin jäljellä, pääsee vielä useita tuhansia kilometrejä.Rengaspaineet ohjekirjan mukaiset ja melkein joka reissulla kyytiläinen kyydissä.

Pilot Road 2:t olleet kokonaisuudessaan ylivoimaisesti parhaat renkaat (käsiteltävyys ja ketteryys on omaa luokkaansa mutkissa noilla Michelineillä). Aiemmin mulla on ollut Bridgestonen 020:t ja Metzelerin Z6:ia useampi setti ja Avonin renkaita (malleja en muista).Seuraava setti tulee myös olemaan tuo Michelinin Pilot Road 2 setti.
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-

Mulla etu sama ja taka tavallinen Z6 vahvistettu. 10tkm menty ja etu alkaa olemaan sileä, takana näyttäis olevan hyvin pintaa sivuilla mutta keskeltä paha sanoa.

Edellinen rengastus oli pilot R2 edssä ja Z6 takana, noista en tiedä oliko vaihdettu samaan aikaan kun ostin käytettynä, aika samaan aikaan nuo oli kuitenkin vaihtokunnossa.

Aika hyvä minusta tuo uudenpi Z6 edessä, märälläkin tuo on varoitellut eikä lähtenyt yllättäen vain alta hitaassa tiukassa kurvissa.
    Ensviikolla tulee molemmat uudet Z6 alle.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

Paras ajettava mielestani oli Pirellin Strada mutta etu kului laineille aika nopeasti. Nyt alla jo kolmas sarja Michelin Pilottia joka on mielestani paras kompromissi.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    Nyt on sitten alla uudet Z6 interactive etu/taka ja täytyy sanoa että pyörä oikein imeytyy tiehen kiinni ja menee mutkissa kuin juna
    ZX10R -08
    S1000RR -11

Tässä 17 tkm sekalaista ajoa FJR:llä ajettu vahvistettu Z6-sarja. Alkaa olemaan TWI-merkeissä vasta, tuossa vaiheessa kuitenkin vaihdoin uusiin samanlaisiin. Ei tämä välttämättä paras rengastus ole, mutta sen tavat on jo oppinut, ei yllätä luistossa eikä kulumisessa. Kokeilempa tätä kuvapalvelinta, toimineeko?

Päädyin sit noihin Interacteihin toisen kerran, kiitoksia mielipiteistä ja jos rengasrintamalta uutta kuuluu niin annetaan sanan kiertää.
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
    Nyt kolmas FJR menossa. Tässä nyt Batlax 021 ja lähtee keväällä huits sun... sinne. *On se merkillistä, että ei edes Roadtecci osunut kohdalle. Tosin, ei sekään kovin ihmeelinen ole. En lähde nimeämään mitään rengasta, mutta Micukkaa ja Pirelliä haetaan... *
    Minulla -08 FJR ja alkuperäiset battlax 021.t muttei kauan enää. Tai siis ajettuna 8200km ja etunen täysin vaihtokunnossa, takanen OK . Misukoita saat sopivasti ostettua www.renkaat-online.com Vahvistettu pr2 D, 116,60€ kotiin toimitettuna, toimitus noin kesti noin viikon.
    siis kyseessä eturengas 120/70-17

CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    Itella on 05 mallin fjr. Ehdottomasti misukan roadtec pilot 02. Antaa hyvän kyydin ja pidon sateella ja kuivalla. Muitakin on ollut. Tarkka pyörä eturenkaastaan. Ikävä kulkupeli vääränlaisella renkaalla. Esimerkiksi alkuperäinen bridgestone ei oikein vakuuttanut.
    Michelin Pilot Road 2 kesti takana 21700 km (siinä oli varmaan vikaa?), tavallinen etunen 15000 km. Olisi mennyt vielä kesän. Vaihdoin Jämsässä molemmat kakkosiin, maksoi 350 euroa alle laitettuna.
    Kesä 2010 oli juhlavuosi: 50. kesä kahdella pyörällä!
  12.  
    Mynetmoto Tuolta kannattaa tilata renkaat.

Itselläni on FJ1200 ja olen ajellut Bridgestone Batlax-45 renkailla useampia vuosia. Takarengas kestää noin 8000 km ja erurengas noin 16 000km.
    * * * * * * * * * * *

Tää on allekirjoitus!

* * * * * * * * * * *
    Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
    Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
    Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
    Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
    Ei tiedä vielä