Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    elikkäs otin irti kyseisen osan, mutta nyt ei mene takiasin koloonsa.
    mikähän taikatemppu täs pitää tehä et sinne se taas sujahtas?

    kaikki apu tarpeen..
  2. #2
    kannattaa kertoa pyörän malli.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #3
    niinjoo, eli se on sellannen kuin 1996 pc31 600 cepari.
  4. #4
    Pitää ruuvata kasaan. Perästä mutteri auki, ja sopivalla meisselillä ruuvaat kiristimen kasaan. sitten kiristin paikalleen ja päästät meisselin irti.
    KTM 690SM
  5. #5
    okei, patukka kasassa. entäs nyt. korvasin sen vanhan pultin pidemmällä ja laitan mutterin millä lukitsen sen alla olevan pienen ruuvin kiinni ettei pääse löystymään.

    mistäs tiedän, että se pieni ruuvi on sopivan löysällä tai kireellä?
    voi kuulemma mopon käynnissä ollessa säätää kireyttä?

    kiitoset avuista!
  6. #6
    Onks tää provo vai mitä hittoo?

    Ei sitä pientä ruuvia saa millään lukita pyörimättömäks muuta kuin asennuksen ajaksi. Normaalistihan se pyörii automaattisäädön mukana jousikuormitteisena.

    Äläkä vaihda sitä päätypulttia eri pituiseen eikä mitään lukitusmuttereita jne paskaa!
    Se kiristin säätää sitä kireyttä ihan automaattisesti, ei sitä ite ruuvailla asennuksen jälkeen mihinkään.
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  7.  
  8. #7
    Lainaa (rekkari @ Elo. 15 2009,17:55) kirjoitti
    okei, patukka kasassa. entäs nyt. korvasin sen vanhan pultin pidemmällä ja laitan mutterin millä lukitsen sen alla olevan pienen ruuvin kiinni ettei pääse löystymään.

    mistäs tiedän, että se pieni ruuvi on sopivan löysällä tai kireellä?
    voi kuulemma mopon käynnissä ollessa säätää kireyttä?

    kiitoset avuista!
    Näin niitä kiristimiä ja ketjuja hajoaa....
    Älä korjaa ehjää....