Muijalta vietiin viime viikon ma-ti välisenä yönä punavalkoinen Honda CB600R VM 2001 Lahden Ahtialasta omakotitalon pihalta, Kyseessä oli tilaus työ, jos itänaapurin mulkut olisivat olleet asialla niin naapurista olis löytynyt kalliimpiakin pyöriä. Eli jos tietoo niin laittakaa ilmoitusta tai soittakaa 050-3770871 Tomppa
PALKKIO!!!!!
onko kuvaa laittaa?
Tosi harmillista!
Mä olen ajatellut, että ei meillä Lahessa mitään satu. Tullut pidettyä fillaria jopa pihalla parkissa kun ei ole viitsinyt autotalliin viedä. No nythän se menee sitten aina talliin!
Koita saada edes hyvä korvaus, kun ei sitä kuitenkaan löydy. Poliisilla on kato vähän muuta kiirettä kun selvitellä mitättömiä omaisuuteen kohdistuvia rikoksia. Pitää olla tutkaamassa ja tutkimassa pönttövalokuvia... (Mulla on kokemusta selvittämättömistä omaisuusrikoksista, tuntuu vielä ettei ne kiinnosta ketään).
Sitähän me kaikki tietty halutaan...
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
jep laitetaan ens viikon aikana ja kiitos mielenkiinnosta, sen verta vielä et kun se on puna-valkoinen niin siinä on vielä Arain tarra vasemmassa sivukatteessa ja oikeassa alhaalla jonkinmoinen koiran pää ja saattaa olla jotain muutakin vaikea sanoa ku ei oikein voi enää mennä tarkistamaankaan.(airfax @ Elo. 15 2009,16:31) kirjoitti
Nii se et virkavalta sen löytäis, niin on varmaan aika harvinaista ja näin suoraan sanottuna en sitä odotakkaan, mut sitä odotan et laaja tuttava verkosto sais jotain selville, niin olisi se takaisinperintä helvetin paljon hauskempaa.(Anatooli @ Elo. 15 2009,18:37) kirjoitti
Otan osaa. Toivottavasti löytyy hyvässä kunnossa tai jos ei, niin toivottavasti sujuu vakuutusyhtiön kanssa sutjakasti.(kane1 @ Elo. 15 2009,14:08) kirjoitti
Sellaista vain mietin, että voisiko syynä olla myös, että tuon sai helpommin käyntiin tms. kuin ne kalliimmat siitä naapurista?
Jeh,
Toivottavasti vakuutus korvaa menetyksen tai pääsisit perimään oikein kunnolla *!
KTM - Ready To Go
Noi motskarien lukot aukee vaikka linkkarin terällä jos on jo noin vanhoja, niitä ei yleensä kukaan millään voitele, huolto vähimmässä määrin, kuluneet jo niin paljon, varsinkin kun Avainperissä hirmuisia painoja kuluttamassa lukkoa! Siis avain-nippuja! Idänmieskin on viisas, jos helpolla lähtee, viedään!
On se saatana ihme homma kun ei tiedetä mikä on omaa ja mikä toisen!
YZF1000R
näistä rosvoista aina puhutaan et on (itä) naapurista.
viime syksynä multa vietiin 1000f cbr ja pelkällä liikennevakuutuksella...
no siinähän kävi sit hieman kirjotettavaksi kelpaamatonta tekstiä ja
tästä hieman opiksi ottaneena niin kiertäkää omat nurkat läpi ja vaikka kurkatkaa peiton alle saataa olla vielä ehjä.
ps. mun voro asu 300m mun hima
zzr 1400
tähän on tultu, kiitos kotiloiden ajonestojen.
näinhän se on, että se lähtee minkä helpoiten saa matkaan ja mistä parhaan katteen saa.
paras varkaudenesto on kaiketi riittävä määrä kettinkiä ja säilytys näkyvällä paikalla, koska lukituista talleistakin noita on viety.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Tallissa on toisaalta se huono puoli että siellä voi "rauhassa" valmistella kuljetusta tai räplätä mopoa ilman sivullisten huomaamista...(SamiN @ Elo. 16 2009,01:49) kirjoitti
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman