Sivu: 9 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 644:sta
  1. #241
    jännä homma ettei edes missään koosteessa näytetty kallion lippoja
    GSXR-1000 Limited
  2. #242
    Ei toi Kallio mikään ihan huono kuski ole: tämän kisan jälkeen on MM-pisteissä toiseksi paras Ducati-kuski.

    Todella mielenkiintoinen kisa oli, Rossi kävi varikkosuoralla 4 kertaa...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  3. #243
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Mikäs tota Kawasakia vaivaa ku se on alkanu pärjätä ihan hyvin tuolla motoGP:ssä? Hyvä niin!!
    GAAAAAZ!!!!
  4. #244
    Lainaa (micky1000 @ Touko. 17 2009,18:28) kirjoitti
    Mikäs tota Kawasakia vaivaa ku se on alkanu pärjätä ihan hyvin tuolla motoGP:ssä? Hyvä niin!!
    Tehdas vetäytyi pois viime talvena, tuo Hayate on käytännössä melkeinpä privaattitiimi. Sitäkin uskomattomampaa on menestys ollut tällä kaudella, kyllä kaikinpuolin hatunnoston arvoinen suoritus, ja Melandrille palsamia viimekauden haavoille!
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  5. #245
    Lainaa (TPM @ Touko. 17 2009,16:19) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Touko. 17 2009,16:14) kirjoitti
    täytyy sanoa kawa miehenä että kyllä jännitti että pysyykö melandri pystyssä loppuun asti.hieno juttu kawalle. *
    Hieno sijoitus Melandrille ja kawalle!
    +1, kyllä oli Melandrilla hymy herkässä palkintojenjaossa eikä suotta! Toivottavasti menestystä tulee jatkossakin.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  6. #246
    Ihan mielenkiinnolla odotellaan ensi kisaa, on Kallion pojalla kuitenkin sen verran mukavan tuntuinen kehityskäyrä ollut että ihan jännityksellä voi odottaa yllätyksiä...
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  7. #247
    Lainaa (Havis @ Touko. 17 2009,21:09) kirjoitti
    jännityksellä voi odottaa yllätyksiä...
    jep jep, tänään Mugellon treeneissä viimeinen. Vaikka oli huippua pääsuoralla melkein samat kuin Pedrosan uusi enkka, eli 349.3km/h!! Mikähän Mikalle tänään tuli, kun ei kulje (tai siis kulkee kyllä muttei koko kierrosta!)... pyöräkö taas poiki, vai?



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  8. #248
    Olisikohan ajettavuudessa taas jotain pikku hämminkiä... tai ei löydy luottoa jompaan kumpaan kumiin.Taikka sitten tosiaan tekniikka on lysähtänyt.
  9. #249
    Lainaa (pecha @ Touko. 29 2009,22:12) kirjoitti
    Vaikka oli huippua pääsuoralla melkein samat kuin Pedrosan uusi enkka, eli 349.3km/h!!
    Hyvin kulkee !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  10. #250
    Mika kisaan viimeisestä lähtöruudusta. On ajanut pienemmissä luokissa monta kertaa ihan hyvin Mugellossa, kyllä aika omituinen juttu miten nyt on vauhti noin kateissa.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  11. #251
    Ei Mikan vauhti ole kateissa, kun ei pysty ajamaan kovempaa niin ei pysty. Alkaa totuus paljastua, MotoGp on kova luokka ja siellä on kokeneet kuskit, aina kun Mika tällä kaudella pääsee kymmenen sakkiin, voimme olla iloisia hänen puolestaan.
    Kuitenkin lienee syytä muistaa että pyörä ja kuski ovat toiminnallinen paketti, molempien pitää toimia. Vika ei aina ole pyörässä. Toisaalta kuskin pitää osata säätää pyöränsä sopivaksi. Ettei vain käy niinkuin Formuloissa, ei riitä Kimille että ajaa, pitää osata säätää. Hyvät kuskit osaavat sen tehdä. Muutama esimerkki, Fomuloissa Alonso ja Schumi ja MotoGp Rossi, Lorenzo, Stoner, ovat teknisiä kuskeja. Kaikissa moottoreissa on voimaa ihan tarpeeksi, alustan säätö on se taikasana, se pitää osata tehdä. Ei riitä että sanoo että se ei toimi.

    Aletaan odottamaan Mikalta tuloksia ja varmuutta muutaman vuoden kuluttua. Kaikkea onnea ja menestystä Mikalle, tie on "kivinen".
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  12. #252
    Lainaa (57pannu @ Touko. 30 2009,21:41) kirjoitti
    Vika ei aina ole pyörässä. Toisaalta kuskin pitää osata säätää pyöränsä sopivaksi. Ettei vain käy niinkuin Formuloissa, ei riitä Kimille että ajaa, pitää osata säätää. Hyvät kuskit osaavat sen tehdä. Muutama esimerkki, Fomuloissa Alonso ja Schumi ja MotoGp Rossi, Lorenzo, Stoner, ovat teknisiä kuskeja. Kaikissa moottoreissa on voimaa ihan tarpeeksi, alustan säätö on se taikasana, se pitää osata tehdä. Ei riitä että sanoo että se ei toimi.
    Melandria oltiin jo laittamassa eläkkeelle. Viime vuonna Ducatilla tuloksena sija 17. Vaan nyt jässikkä vetelee sydämensä kyllyydestä Hayate-Kawalla. Paremmin kuin kukaan ennen Kawalla. Ducatia Melandri ei saanut kulkemaan ikinä, mutta Kawan kylläkin. Missä vika, että Ducatin säätö ei onnistunut? Miehessä, tallissa vai kalustossa?
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  13. #253
    Sinivalkoisten lasien läpi katsellenkin, ei Mikan vauhti kuitenkaan ole muutoin ollut motogp-luokan hitainta.

    Tästä on osoituksena talven testien hyvät esitykset, ja pari 8:tta sijaa... ja mukaan mahtuu myös keskeytys tekniseen vikaan, sekään tuskin omaa syytä.

    250cc luokasta on noussut tuonne monta kovaa kuskia kuten Stoner, Pedrosa, Lorenzo (sekä tietysti Rossi).. erityisesti nämä 800cc pyörät tuntuu suosivan puolikkaista tulevia.

    Varmaan se on joku setuppiin liittyvä asia, mutta onhan se erikoinen homma, että Haydenkin on sijaluvulla 16.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  14. #254
    Tämä onkin erikoinen tapaus, eli pyörä ja kuski ovat paketti, jonka pitänee toimia. Rossi, kaikesta huolimatta, on hyvä löytämään pyörän parhaat puolet. Ennen ajoi Hondalla ja siirtyi Yamahaan. Silloin aikoinaan Jammu oli sijoilla "ja ne muut". Mutta nyt onkin tilanne toinen, vaikka Rossi selvästi jäähdyttelee.

    Ohi topikin, Motogp on luokka joka kuolee kohta pois, ellei jotain tehdä, ei ole lähtösuoralla tunkua. Kiinnostus on hiipumaan päin, vähän niikuin Formula1:ssä. On niin tekninen ja kallis laji että kohta moto ei tarvitse kuskiakaan, joka suoran pätkälle ja mutkan eri vaiheisiin oma softan pätkä. Vielä kun kuussaset sotkee tämän paletin niin huhuh, mikä lie ero 800 ja 600 välillä, siis loppujen lopuksi.



    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  15. #255
    Tuleva Moto2-luokka EI tule kärsimään osanottajien vähyydestä:

    Moto2-luokkaan on tungosta - Ajon hakemus myös sisällä
    30.5.2009 19:09:32

    MotoGP-sarjan 250-kuutioisten luokka korvataan vuonna 2011 Moto2-luokalla, jonka pyöriin Honda toimittaa moottorit. Ensi kausi merkitsee siirtymävuotta, jolloin radalla nähdään edelleen myös 250-kuutioisten luokan pyöriä.

    Kiinnostus kustannuksiltaan kohtuulliseen Moto2-luokkaan on osoittautunut melkoiseksi. Moto2-luokan moottorit ovat 600-kuutioisia ja nelitahtisia.

    Talliyhdistys IRTA on näet saanut määräaikaan mennessä uuden luokan osalta hakemukset yhteensä 47 tiimiltä, jotka kattavat tässä tapauksessa 91 kuljettajaa. Niistä vain yksi tiimi ja kaksi kuljettajaa ovat ilmoittaneet olevansa matkassa ilman Moto2-luokan kalustoa.

    Hakemuksensa on jättänyt myös suomalaistiimi Ajo Interwettenin tallipäällikkö Aki Ajo.

    - Hakemus on sisällä, mutta katsotaan nyt, mitkä mahdollisuudet meillä ovat. Helppoa ei paikkaa uudesta luokasta ole saada, sillä hakemuksensa ovat jättäneet myös monet MotoGP-luokan tiimit. Kuljettajien lopullinen määrä liikkuu nähtävästi 30-40 välillä, tietää Ajo kertoa.

    Piikkiluokan maailmanmestaruutta tiimitasolla puolustavan Ajon mukaan hänellä on olemassa edelleen useampiakin vaihtoehto ensi kauden osalta, jos hakemus hyväksytään.

    - Ajatukseni on, että jatkaisimme edelleen myös 125-kuutioisten luokassa. Silloin saattaisimme ajaa esimerkiksi yhdellä kuljettajalla molemmissa luokissa. Tai sitten tekisimme mahdollisesti yhteistyötä Moto2-luokassa jonkun toisen tiimin kanssa. Kuten totesin, vaihtoehtoja on olemassa. Ensin meidän täytyy tietenkin saada tieto siitä, miten hakemuksemme käy, muistuttaa Ajo.

    MotoGP-sarjan niin sanotun keskiluokan alustava kuljettajalista otetaan kansainvälisen moottoriliiton FIM:n, sarjan kaupalliset oikeudet omaavan Dornan ja IRTA:n tarkempaan käsittelyyn Katalonian GP:n yhteydessä kahden viikon kuluttua Barcelonassa.

    Silloin on tarkoitus julkaista jo hyvissä ajoin alustava 250-kuutioisten ja Moto2-luokan yhteinen kuljettajalista kaudelle 2010.

  16. #256
    Oh hoh hellurei mikä viimeinen kierros 250-luokassa, ja vielä märällä radalla... ei pysynyt ollenkaan laskuissa, montako kertaa vaihtui kärkipaikka! Enpä olisi uskonut mutta Pasini vain oli päättänyt puolustaa kärkipaikkaansa kuin susiemo poikasiaan, ja lopuksi se palkittiin. Juuri tämä tekee mp-kisoista hienompaa katsottavaa kuin mitä nelipyöräisissä nykyisin näkee.

    Bautistalle yksi Simoncellin aiheuttama ulosajo plus yksi highside-melkein-kaatuminen taisi sittenkin piisata. Huvittavaa, kun Martinez yritti varikkomuurilta näytellä monta kertaa, että himmaa nyt saakeli hiukan...
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  17. #257
    Niin oli, tuo on sitä kunnon kilvanajoa. Ei körötellä peräkkäin ja odotella että tulisipa ruutulippu jo äkkiä. Sääli että puolikas luokka loppuu. Miten käy piikkien, tuleeko siihen puolikas nelari. Joku ihme vimma hävittää nämä kakstahtiset maailman kartalta. Saasteet kuulemma syynä, no en tiedä, kilpakakstahtisen putkesta ei haukea tule . Saasteita tai ei, jos tällä politiikalla maailma pelastuu, niin silloin tehtäköön.
    Mutta vielä pysyn kannassasi, jos MotoGP:lle ei jotain tehdä, luokka näivettyy.



    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  18. #258
    Lainaa (57pannu @ Touko. 31 2009,14:44) kirjoitti
    Niin oli, tuo on sitä kunnon kilvanajoa. Ei körötellä peräkkäin ja odotella että tulisipa ruutulippu jo äkkiä. Sääli että puolikas luokka loppuu. Miten käy piikkien, tuleeko siihen puolikas nelari. Joku ihme vimma hävittää nämä kakstahtiset maailman kartalta. Saasteet kuulemma syynä, no en tiedä, kilpakakstahtisen putkesta ei haukea tule . Saasteita tai ei, jos tällä politiikalla maailma pelastuu, niin silloin tehtäköön.
    Mutta vielä pysyn kannassasi, jos MotoGP:lle ei jotain tehdä, luokka näivettyy.
    Taitaa olla markkinointi juttuja nämä nelareihin siirtymiset. 2-t pyöriä kun ei nykyään enään kadulle myydä jolloin niillä kilpaa ajamalla ei voida mainostaa/kehittää pyörämerkin nelari vehkeitä niin hyvin.
  19. #259
    Olivat sitten laittaneet Rossille kovan seoksen slicksin eteen, millä kesti pitkään saada lämpöä, kun muut kärkiukot oli mediumeilla. Saattoi hyvin maksaa voiton, koska tavoitti ´väärällä´ rengasvalinnallakin kärkeä, mutta sehän nyt on jossittelua. Lorenzon puoli tiimistä on viime kisoissa hanskannut taktisen puolen paremmin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  20. #260
    Kallio 10. aika-ajoissa. +1,362sekuntia Jorge Lorenzosta, joka lähtee paalulta.
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
  21. #261
    Lainaa (Number28 @ Kesä. 13 2009,17:32) kirjoitti
    Kallio 10. aika-ajoissa. +1,362sekuntia Jorge Lorenzosta, joka lähtee paalulta.
    Oujee!
    Jännä kisa tulossa.
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
  22. #262
    Lainaa (Number28 @ Kesä. 13 2009,17:32) kirjoitti
    Kallio 10. aika-ajoissa. +1,362sekuntia Jorge Lorenzosta, joka lähtee paalulta.
    http://www.motogp.com/en/Results+Sta...t+Partial+Time

    Motogp sivujen mukaan kun noista tilastoista kattoo sektoriaikoja, niin Mika pärjää hyvin 1. ja 3. sektorilla, joissa ilmaisesti vähän mutkia ja paljon suoraa, ja taas sektorit 2 ja 4 joissa enemmän mutkia, ei kulje ihan niin hyvin. Pyörä ei meinaa kääntyä?

    1. sektori 8.
    2. sektori 16.
    3. sektori 7.
    4. sektori 17.
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  23. #263
    Pitää taas huomenna iltapäivällä muistaa vilkaista telkusta kuinka Mika vetää !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  24. #264
    . Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team 1min 41.974 sec
    2. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 1min 41.987 sec
    3. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 1min 42.426 sec
    4. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 1min 42.594 sec
    5. Toni Elias SPA San Carlo Honda Gresini 1min 43.139 sec
    6. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 1min 43.168 sec
    7. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 1min 43.175 sec
    8. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 1min 43.207 sec
    9. James Toseland GBR Monster Yamaha Tech 3 1min 43.233 sec
    10. Mika Kallio FIN Pramac Racing 1min 43.336 sec
    11. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP 1min 43.365 sec
    12. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP 1min 43.411 sec
    13. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 1min 43.414 sec
    14. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini 1min 43.422 sec
    15. Sete Gibernau SPA Grupo Francisco Hernando 1min 43.714 sec
    16. Yuki Takahashi JPN Scot Racing Team MotoGP 1min 43.777 sec
    17. Marco Melandri ITA Hayate Racing Team 1min 43.792 sec
    18. Niccolo Canepa ITA Pramac Racing 1min 43.991 sec
    19. Gabor Talmacsi HUN Scot Racing Team MotoGP 1min 45.833 sec


    Fastest practice time:
    Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha 1min 41.899sec

    2008 Catalunya Grand Prix - 8/6/2008:
    Pole position:
    Casey Stoner AUS Ducati Marlboro (B) 1min 41.186sec

    Fastest race laps by manufacturer:
    Dani Pedrosa SPA Repsol Honda (M) 1min 42.358sec
    Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha (B) 1min 42.555sec
    Casey Stoner AUS Ducati Marlboro (B) 1min 42.831sec
    Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki (B) 1min 42.871sec
    John Hopkins USA Kawasaki Racing (B) 1min 43.792sec
  25. #265
    Terveisiä täältä Barcelonasta. Tultiin paikan päälle kattoon että kuinka se Mika vetää...ja hyvinhän se tänään meni. Tukalan kuumaa touhua, myös katsomossa. Tunnelma oli jo tänään ihan kohdallaan, huomennaa porukkaa ehkä tuplasti enemmän...
    ex: SuperDuke
    ex: CBR1000RR
    ex: GSX-R600
  26. #266
    Julian Simonilta aika paha moka ja tuuletteli kierros ennen maalia. Eikö puuttuva ruutulippu herättänyt epäilyksiä tai mikä lie ollut syynä. Pitboard miehet ainakin huitoivat siihen malliin, että olisivatko näyttäneet väärin aiemmalla kierroksella? Reaktiot heillä siinä vaiheessa, kun Simon tuuletteli, oli aikalailla priceless-kamaa
  27. #267
    Kyllä oli tosiaan varikkomuurilla käsiä ilmassa, kun sinkkiä ei enää pidettykään kireellä. Vaan hyvin Mr. S. vielä nousi, vaikkei riittänytkään enää palkintopallille. Mahtaa miestä kyrsiä...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  28. #268
    Rossi vei voiton ja Kallio hienosti 9
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
  29. #269
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Olihan hienot viimeset kierrokset MotoGP:ssä. Pitkästä aikaa oli kunnon luisutteluakin. Rossi kyllä näytti kaapin paikan Lorenzolle vikassa mutkassa.



    Superbike #7
  30.  
  31. #270
    Kyllä oli semmonen taidonnäyte toi ohitus Rossilta, että siinä voi Lorenzo katella replaytä muutamaan kertaan ja miettiä, et kuin hitossa siinä noin kävi Loistokisa pitkästä aikaa, vaikkei kärjessä ollutkaan kuin kaksi jannua. Kalliokin ajoi hyvin kyllä.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Sivu: 9 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen