Sivu: 18 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81617181920 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 644:sta
  1. #511
    Lainaa (Turder @ Loka. 03 2009,20:58) kirjoitti
    Kalliolla ruutu 10. Kaatumatta olisi taas hyviä pisteitä tarjolla?

    ...
    Onneksi kakspyöräisissä lähtöpaikalla ei ole niin suurta merkitystä, jos pyörän muuten saa nopeaksi, ja kuljettaja on parempi muiden kanssa kisatessa kun nopeaa kierrosta yrittäessä. Ohi pitäis kyllä päästä.

    Huomenna sen sitten näkee. Jos sinne 5-7 sijoille...
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  2. #512
    Katsotaanpas kristallikull... eikun Olvi tölkistä, Kallio saa tuttuun tapaansa huonon lähdon, porukkaa lappaa ohi vasemmalta ja oikealta, kuittaa Canepan ekan kierroksen päätteeksi. Toseland ei pääse rytmiin ja jää jälkeen, Kallio kisaa loppuajan Angeliksen ja Eliaksen kanssa kolmistaan, Angelis kaatuu ja Elias blokkaa kaikki Mikan yritykset. Randy de Puniet heittäytyy kans ja Mika ylittää maalilinjan, kymmenentenä. Nyt näky hieman hälvenee, täytyypi kurkistaa seuraavaan tölkkiin.
    Tomorrow is just your future yesterday.

    K1 Gixxeri
  3. #513
    Neloselta:
    "Yamaha-kuljettaja Spies ajaa villillä kortilla Valenciassa
    3.10.2009 14:55:09

    Yamaha vahvisti lauantaina Estorilissa, että yhdysvaltalaiskuljettaja Ben Spies ajaa MM-kauden päättävän Valencian osakilpailun niin sanottuna villin kortin kuljettajana 8. marraskuuta.

    Spiesin siirtyminen MotoGP-luokkaan ja maanmiehensä Colin Edwardsin kaveriksi Yamahan satelliittitiimiin varmistui Portugalin GP:n alla torstaina.

    Spies, 25, ajaa Valencian kilpailun Yamahan tehdastiimin nimissä. Hän kilpailee pyörällä, jolla on ajettu testejä Japanissa.

    Valenciassa käynnistetään perinteisesti myös jo kaudelle 2010 tähtäävät testit. GP:n jälkeen pidetään päivä taukoa, kunnes kuljettajat palaavat Ricardo Tormo-radalle tiistaina ja keskiviikkona."[B]
    ** Hengitä vapaasti **
  4. #514
    Joo... Kalliolta taas vahva kisa
  5. #515
    Ei taas.. No, hyvältä näytti Kallion meno tohon asti. Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää. Vielä kun pysyis pystyssä.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  6. #516
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  7. #517
    Lainaa (Medi @ Loka. 04 2009,15:15) kirjoitti
    Ei taas.. No, hyvältä näytti Kallion meno tohon asti. Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää. Vielä kun pysyis pystyssä. *
    Onkohan se vika valitettavasti tässä?
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
  8. #518
    Aika mitäänsanomaton kisa kyllä oli.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  9. #519
    kummasti alkoi ducati kulkea kun tuli stoner hanoihin.... ne varmaan viritti sitä....
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  10. #520
    Ehkä Kallion kannattaa hakeakkin rajoja ja kovia kierros aikoja ens kautta varten . Testaaminen kun on kiellettyä niin jossain ne rajat on haettava Ens kesänä kulkee sit samalla tavalla kun Lorenzolla...
  11. #521
    Lainaa (jamas @ Loka. 04 2009,16:01) kirjoitti
    kummasti alkoi ducati kulkea kun tuli stoner hanoihin.... ne varmaan viritti sitä....
    Aivan samaa naureskelin! Kyllä onneksi vielä miehet ajavat pyöriä, eikä toisinpäin. Helvetin hienosti Stoner vei dukua. Mika "konttaus" Kalliolla kisa alkoi kyllä liiankin hyvin ja tuota juuri osasin odottaa... Siinä oli viides sija tarjolla.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  12. #522
    Sitä samaahan se Kallio on valitellu kuin Haydenkin Ducatista. Ei saa tuntumaa siihen missä menee pidon raja. Onhan se aika vaikee ajaa kovaa, jos pitää tuurilla kallistella.
    buell xb12s -> ktm superduke
  13. #523
    Lainaa (wheel @ Loka. 05 2009,15:45) kirjoitti
    Sitä samaahan se Kallio on valitellu kuin Haydenkin Ducatista. Ei saa tuntumaa siihen missä menee pidon raja. Onhan se aika vaikee ajaa kovaa, jos pitää tuurilla kallistella.
    Siinä taitaa olla juuri se ero, että parhaat kuskit sen jotenkin osaa.

    Taitaa vaan valitettavasti olla niin, että toistaiseksi Kallion taidot riittää ajamalla vain sinne sijoille 8-10 (jos kukaan ei kaadu edestä). Jos Kallio itse yrittää ajaa kovempaa, niin tulos näyttää olevan ulos...

    Ja moniko muistaa sitä kun Kallio ja Stoner ajoi samaan aikaan piikeissä KTM:llä 2004... sinä vuonna KTM ei ollut vielä kilpailukykyinen mutta jäsentenvälinen tulos oli silloinkin aika selvä.
  14. #524
    No ei se kyllä nyt ihan selvä ollut. Kalliolla oli huonoa tuuria ja pelit eivät kestäneet. Kallio 80-90 pistettä ja Stonerilla jotain 150. Seuraavalla kaudella vauhti on jo ihan toista. Joka kerta on tavallaan uusi rata.
  15. #525
    Niin, ja vastaavasti Stonerin ensimmäinen kausi MotoGP luokassa oli muistaakseni melko "kaatumarikas". Niin vaan tuli äijästä ajaja. Siinä suhteessa Lorenzon alku on ollut varmaan yksi parhaista, oli jo heti ekana vuonna vuosi sitten ihan kärkikahinoissa mukana.



    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  16. #526
    Lainaa (Havis @ Loka. 05 2009,19:05) kirjoitti
    Niin, ja vastaavasti Stonerin ensimmäinen kausi MotoGP luokassa oli muistaakseni melko "kaatumarikas". Niin vaan tuli äijästä ajaja. Siinä suhteessa Lorenzon alku on ollut varmaan yksi parhaista, oli jo heti ekana vuonna vuosi sitten ihan kärkikahinoissa mukana.
    Eikös se lorenzokin ollut ekalla kaudellaan aika tiuhaan nurin.
  17. #527
    Oli kyllä ja Lorehan pääsi aika hyvin kehitetyn myllyn puikkoihin.Tosin huonolla kaverilla ei sitä saumaa tulekaan.
    Mun mielestä Mika tekee ihan oikein nyt kun ei ole oikein mitään saavutettavaa että ajaa nyt sitten niin riskirajoilla kuin vaan voi.Ne kynsilleen menon rajat pitää hakea tällä kaudella ja seuraavalla olisi sitten tultava tulostakin jollakin tasolla.Hyvän alunhan se nytkin veti,ajomiehet vaan vetää kaikki kaksikymmentä kierrosta sitä samaa.
  18. #528
    Lainaa (New York @ Loka. 05 2009,18:26) kirjoitti
    No ei se kyllä nyt ihan selvä ollut. Kalliolla oli huonoa tuuria ja pelit eivät kestäneet. Kallio 80-90 pistettä ja Stonerilla jotain 150. Seuraavalla kaudella vauhti on jo ihan toista. Joka kerta on tavallaan uusi rata. *
    Toivotaan, että näin on ja Mika parantaa ens kaudella. Tällä hetkellä pyörä ei vielä kestä pystyssä top5 vauhdeilla.

    Ja 2004 KTM ei tosiaan kestänyt kisoissa, mutta jos katsoo aika-ajoja niin Stoner oli lähes aina eturivissä ja mika 2-3 riveissä. En muista oliko Kallio kertaakaan ruudukossa Stonerin edellä tuolla kaudella... jos oli niin korkeintaan 1-2 kisassa.
  19. #529
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (zpete @ Loka. 05 2009,20:48) kirjoitti
    Lainaa (New York @ Loka. 05 2009,18:26) kirjoitti
    No ei se kyllä nyt ihan selvä ollut. Kalliolla oli huonoa tuuria ja pelit eivät kestäneet. Kallio 80-90 pistettä ja Stonerilla jotain 150. Seuraavalla kaudella vauhti on jo ihan toista. Joka kerta on tavallaan uusi rata. *
    Toivotaan, että näin on ja Mika parantaa ens kaudella. Tällä hetkellä pyörä ei vielä kestä pystyssä top5 vauhdeilla.

    Ja 2004 KTM ei tosiaan kestänyt kisoissa, mutta jos katsoo aika-ajoja niin Stoner oli lähes aina eturivissä ja mika 2-3 riveissä. En muista oliko Kallio kertaakaan ruudukossa Stonerin edellä tuolla kaudella... jos oli niin korkeintaan 1-2 kisassa.
    Eikös Stoner kuitenkin ole aloittanut ennen Kalliota? Eli enemmän kokemusta, ja sitä myötä kovempi vauhti. Väheksymättä yhtään ko. herrojen lahjakkuutta.
    Superbike #7
  20. #530
    stoner ajoi ekal moto gp kaudella MM pisteissä 8:si ... toisella kaudella maailmanmestariksi..jne..et eiköhän ole turha väitellä kumpi on lahjakkaampi kuljettaja kallio vai stoner...vaikka nyt suomalaisia ollaankin....
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  21. #531
    Lainaa (Nitrous @ Loka. 05 2009,20:56) kirjoitti
    Eikös Stoner kuitenkin ole aloittanut ennen Kalliota? Eli enemmän kokemusta, ja sitä myötä kovempi vauhti. Väheksymättä yhtään ko. herrojen lahjakkuutta.
    MM-tasolla molemmat aloitti parilla kisalla 2001, Stoner kävi ajamassa 2002 puolikkailla ilman menestystä ja tuli takaisin piikkeihin 2003 (Hondalle).

    Tuolta lisää:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Casey_stoner
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mika_Kallio

    Mika ajoi siis jo 2003 KTM:llä ja sai 2004 Stonerin tallikaverikseen. Stoner oli heti nopeampi, jatkuvasti eturivissä... tällöin itse kiinnostuin kaverista ja aloin häntä seuraamaan, minusta silloin melkoinen lahjakkuus tuli jo esiin.
    Ja tämä siis mun mielipide yhtään Mikaa väheksymättä, Mikalla vaan on vielä kovasti työtä edessä jos hän aikoo joskus päästä kärkitaisteluun.
  22. #532
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (zpete @ Loka. 05 2009,21:06) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Loka. 05 2009,20:56) kirjoitti
    Eikös Stoner kuitenkin ole aloittanut ennen Kalliota? Eli enemmän kokemusta, ja sitä myötä kovempi vauhti. Väheksymättä yhtään ko. herrojen lahjakkuutta.
    MM-tasolla molemmat aloitti parilla kisalla 2001, Stoner kävi ajamassa 2002 puolikkailla ilman menestystä ja tuli takaisin piikkeihin 2003 (Hondalle).

    Tuolta lisää:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Casey_stoner
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mika_Kallio

    Mika ajoi siis jo 2003 KTM:llä ja sai 2004 Stonerin tallikaverikseen. Stoner oli heti nopeampi, jatkuvasti eturivissä... tällöin itse kiinnostuin kaverista ja aloin häntä seuraamaan, minusta silloin melkoinen lahjakkuus tuli jo esiin.
    Ja tämä siis mun mielipide yhtään Mikaa väheksymättä, Mikalla vaan on vielä kovasti työtä edessä jos hän aikoo joskus päästä kärkitaisteluun.
    Kiitoksia tästä infosta. Arvasin, että täältä löytyy tietoa asiasta.
    Superbike #7
  23. #533
    Stonerhan on ajanut asfaltilla kilpaa jo 13-14 vuotiaasta kai ihan päätoimisesti joten hänellä taitaa olla virkavuosia enemmän kuin Mikalla.Katsotaan nyt kuitenkin nämä kauden viimeiset kisat kuinka Mika pysyy kärkiporukan mukana.Jos jää jo aika-ajoissa 1-2 sekkaa niin kyllä se kertoo siitä että ihan pelkästään omin avuin ei aivan kärjen tuntumassa olla.Jos taas kisavauhti on 3-4 kymppää hitaampaa niin siitä kertyy yli kahdenkymmenen kierroksen kisassa melkoinen kaula.
  24. #534
    Nyt vois Australiasta tulla tulosta, jos Mika pysyy kilpailussa pystyssä maaliin asti;

    "Kauden toistaiseksi parhaan aika-ajotuloksen saavuttaneen valkeakoskelaisen ero kärkeen oli 1,043 sekuntia. Vain kärkikaksikko oli Mikalta karussa, sillä kolmas sija jäi noin 0,3 sekunnin ja kuudes sija vain reilun kymmenyksen päähän."

    Pidetään peukkuja. Hanaa, Mika !!
  25. #535
    Tais Mika jäädä vähän pussiin Dovin ja Eliaksen taakse aika-ajon lopussa. Taisi mennä ne kaksi viimeistä kierrosta siihen.

    Toivottavasti pysyy pystyssä kisan ja saisi hyvän lähdön niin ei tarvitse sitten paikkailla menetettyjä sijoja liiallisella riskillä.
  26. #536
    Jaahas alkaa olemaan rossi taas mestari jos kestää vaan pystyssä...
  27. #537
    Stoner
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  28. #538
    Stoner & Rossi * *
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  29. #539
    Harmi että rossin "täytyi" varmistella tuossa lopussa pisteitä. Näytti jo siinä yhdessä kohtaa että olisi päässyt ohitse helpostikin tiedä sitten kuluiko renkaat liiaksi vai rupesiko jänskättämään.
  30.  
  31. #540
    Lainaa (vuohi @ Loka. 18 2009,09:50) kirjoitti
    Harmi että rossin "täytyi" varmistella tuossa lopussa pisteitä. Näytti jo siinä yhdessä kohtaa että olisi päässyt ohitse helpostikin tiedä sitten kuluiko renkaat liiaksi vai rupesiko jänskättämään.
    Näytti hieman siltä että Rossin tarkoitus oli perinteisesti kyttäillä ja sitten käyttää perässä ajen Stonerilta nähdyt "heikot kohdat" hyväksi viimeisillä kierroksilla. Mutta taisi Stonerin loppukierrosten vauhti yllättää Rossin. Olisikohan sittenkin viisaampaa ollut puikata ohi kun mahdollisuus oli? *



    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Sivu: 18 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81617181920 ... ViimeinenViimeinen