Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    paikallaan ollessa ottaa täydet kierrokset mut ku lähden ajaan ni rupee pätkiin ja ei ota kierroksia.olen vaihtanut toisen puolan,tulpat,kondensaattorit,katkojankärjet ja ajanut niillä n.1500km.rupesi tempuilemaan ihan yhtäkkiä.vinkit tulisi tosi tarpeeseen,on nimittäin jo muutama kaveri hämmästellyt tilannetta.
  2. #2
    Mikä CB sulla on? -72 tehtiin monta mallia, twinejä ja foureja

    Onko pätkiminen sellaista aaltoilevaa vai pysähtyykö kierrosten nousu terävästi? Jos on enemmän aaltoilevaa niin vika voi olla kaasareissa. Oletko kurkannut bensahanan kupin? Yhden kaasarin kohokammion voisi ottaa auki ja kurkata onko sinne kertynyt ylimääräistä scheissea.

    Toimiiko keskipakoaikaistin (sytkälevyn takana). Oletko säätänyt kärjet ajoituslampun kanssa? Se kannattaa ostaa kärjellisen pyörän kanssa, ei maksa monta kymppiä. Vanha Honda on meinaan PIRUN tarkka oikeasta sytkän ajoituksesta ja sen pitää olla tismalleen sama molemmilla sylinteripareilla. Jos on pahasti pielessä niin voi kiertää kun pieni eläin paikallaan, mutta ajossa *ei ole yhtään voimaa... *
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
  3.  
  4. #3
    mul on cb 500 four.kiitos neuvosta. sytkä ongelmiin ollaan päädytty mekin.kaasari on ollu auki moneen otteeseen ja putsattu on.nyt huomasin että syö bensaakin enemmän ku alko toi pätkiminen ja tehojen häviäminen.ykkös pyttykin jää kylmemmäksi kuin muut.nyt pitää opetella ajoituslampun käyttö.