Onko rauta foorumin takana loppu vai mistä johtuu? Onko muilla ollut pätkimistä?
Kaikki muut sivustot toimii, joten en usko sen johtuvan omasta koneesta/yhteydestä.
BMW K1200S
On niin epäselvä "vikailmoitus" ettei tuohon voi sanoa mitään. Kertoisitko tuosta pätkimisestä lisää.(DoDo @ Elo. 13 2009,17:04) kirjoitti
Itse rauta voi ihan hyvin eikä valvontajärjestelmäkään ole raportoinut outouksia - samaten logit ja graafit osoittavat ettei mitään katkoksiakaan ole ollut.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Firefox herjaa toisinaan seuraavaa:
"Yhteyden aikakatkaisu
Palvelin osoitteessa www.moottoripyora.org vastaa pyyntöihin liian hitaasti.
Palvelin ei vastannut yhteyspyyntöön, ja selain lopetti vastauksen odottamisen.
* Palvelin voi olla kovan rasituksen alainen tai väliaikaisesti huollettavana. Yritä myöhemmin uudestaan.
* Jos muutkaan sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen verkkoasetukset.
* Onko tietokone tai verkko suojattu palomuurilla tai käytetäänkö välityspalvelinta? Virheelliset asetukset voivat haitata selaamista.
* Jos ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä verkon ylläpitoon tai verkkoyhteyden palveluntarjoajaan."
Esiintyy satunnaisesti oikeastaan pelkästään .orgin selailun yhteydessä, muutaman minuutin päästä kun kokeilee uudelleen niin toimii.
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
Mulla pätkivät kaikki, eli Firefox,Vista ja Google Chrome, vaikka
koneessa pitäisi olla tehoa vähintäänkin riittävästi, eli mahtaisiko
johtua näistä?
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Melkein päivittäin käy niin, että kun Firefoxilla avaa nipun välilehtiä kerralla, niin org ei aukea ja muut aukeavat. Ensimmäisen kerran kun aukeaa, niin sen jälkeen pelittää ihan hyvin. On tehnyt tuota jo pidemmän aikaa. Lieneekö tuossa jokin nimipalvelin-juttu, kun ei heti löydy.
Dixi et animam levavi
Nimipalvelimia on 5 kpl käytössä, joista 4 suomessa ja 1 englannissa. Resolvauksen nopeudesta tuo ei pitäisi olla kiinni, mutta toki aina kun pidemmältä ulkomailta käyttää voi ekan haun resolvaus ottaa oman aikansa. Oletan siis ek@ että surffailet edelleen epsanjasta?(ek@ @ Elo. 13 2009,17:55) kirjoitti
Valvonta valvoo minuutin välein itse http-palvelimen sockettia hakien sieltä tiettyä dataa, jos tuota dataa ei saada tulee hälytys. Samaten valvotaan palvelimen kuormaa, mysql-yhteyttä. Lisäksi käyttömääristä sekä palvelimen kuormasta piirretään käppyrää seurantakäyttöön.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Mulla siis tekee silleen, että kun klikkaan jotain threadia tai seuraavaa sivua tai uuden alueen auki, niin kone alkaa lataamaan sivua ja sitten tulee, että ei yhteyttä.
Sen jälkeen aukeaa kyllä kaikki muut sivustot, mutta ei .org
Pari minuuttia tästä toimii taas normaalisti.
BMW K1200S
Eipä oo ollu ongelmia![]()
Kahvankääntäjä
Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
Eipä ole ollut mitään ongelmia
This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KTM SM 690 2007
Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
X: Suzuki Hayabusa 2003
X: Kawasaki Z750 2007
Kaikki ei oo aina mun kanssa samaa mieltä
...muuten toimii hyvin...
Litranen sisävessa
Tästä asiasta moni taitaa olla kuitenkin samaa mieltä kanssasi(viltsu81 @ Elo. 13 2009,20:02) kirjoitti
![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Omituista. Nyt minullakin pätki Orgin sivut. Ei auennut. Muut sivut toimivat.![]()
Durty Nelly's Boys