Onko kellään kokemusta cbr:n virtalukon vaihtamisesta ?
Nyt on Hondaan tilattu uusi virtalukko ja tässä lukon saapumista odotellessa tuli mieleen että mahtaako olla vaikea homma toi virtalukon vaihtaminen.
Onko jotain tiettyjä asioita mitä pitää vaihdossa ottaa huomioon ?
Siellä näkyy ainakin virtalukon alla jotkut erikoiset pultit.
Saako niitä irroitettua vai onko porattava irti ?
Omassa Yamahassani ainakin oli sellaiset pultit, joista kannat katkeavat pois kiristyksen loppuvaiheessa. Eli porahommiksi meni, mutta ei mikään kauhean paha rasti penkkiporakoneella kun otti koko yläkolmion irti.
I am afraid I was very, very drunk
Ainakin vanhemmassa cbr:ssä on katkeava kantaset pultit ja tuskinpa niitä ovat muuttamaankaan menneet eli uskosin poraus hommiksi menevän.