Omistan kyseisen mallin mutta tuolla reissussa ei näe yhtään samanlaista liikenteessä. Eli eikö pyörää ole myyty muille kuin minulle vai ovatko pikku BMW:n omistajat niin ujoja etteivät tohdi niitä tallistaan tuoda ulos. Itse olen ollut omaani oikein tyytyväinen kaikin puolin.
Ajellaan tuolla aikansa ja vaihdetaan pikkasen kookkaampi monikäyttöpyörä tilalle, merkki ei tule vaihtumaan koska tämä toinenkin BMW:ni palvelee minua juuri kuin sen pitääkin.
-ei se niin mene etteikö se jotenkin mene-
Samaa olen ihmetellyt. Pyöriä on kyllä myyty mutta missä on kuskit? Ei näy maanteillä eikä p***urallissakaan. Perin juurin outoa on *
Mikäs sun exbemari oli?
Tämä on toinen kesä, kun kyseisellä pyörällä ajelen ja kyllä niitä tuolla liikenteessäkin välillä näkyy. Viime kesänä tuli rullattua n. 14tkm ja nyt tänä kesänä ajettu n. 8tkm.
Bmw K 1200 R
Bmw *F 800 ST
Kawasaki Z 750 S
Honda cb 500
F650 Funduro -00 oli ensimmäinen merkinkantaja.
-ei se niin mene etteikö se jotenkin mene-
Allekirjoittanutta kuljettää tämän vuoden F800S ja ei voi kuin allekirjoittaa edelliset - ainakaan täällä Pohjanmaan nurkilla F sarjan bemareita on aika hintsusti liikenteessä - GT pyöriä tuleekin sitten vastaan useampi päivässä![]()
Itselläni 2. kausi menossa ja 32 tkm mittarissa. Tyytyväinen olen eikä vaihtoa voi ainakaan järkisyillä perustella mihinkään nyt markkinoilla olevaan pyörään. Tarpeet saattavat toki joskus muuttua...
Kyllä F-pyöriä näkee ainakin Etelä-Suomessa. Arvioisin, että F800GS on se yleisin äffä.
BMW F800 ST
Honda CBF600 S
Yamaha XJ600 S Diversion
Ostin emännälle kuussatasen Hondan Hornetin ja lähes pelkästään sillä olen nyt itse ajellut. Mikähän ihme tässä oikein on? **
Itsellä siis (tallissa) ST 800.
Pyörät senkuin pienenee vuosien myötä - ei ainakaan tarvitse syyttää peniksenjatkeista.*
Täällä yhteiskäytössä rouvan kanssa harmaa ´07 F800ST valkoisilla tankki- ja lokariteippauksilla ja Akran putkella. On siinä sivulaukutkin.
2 suvea ajeltu vuoronperään, mittarissa n. 18 000 km. Ihan mainio vehje, ei mitään vikaa missään vaiheessa. Mutta ajoin tänä kesänä myös K1300S:ää ja sellainen pitäis saada. Eli F800ST myytävänä, anyone..?![]()
-¤- BMW F800 ST -¤-
Kawasaki ER-6n
Honda CB 500
Ajoin kolmessa päivässä vähän yli 2000 km. Ykspäällä kolmella laukulla erinomainen, riittävästi tehoa reippaaseen ajoon, miksei tarakkaharakankin kanssa mutta vain satunnaisesti. Kevyt käsitellä, ei matkapyörän tarvitse painaa sen enempää. Remmi huoltovapaa, bmw laatu tuntuu ja näkyy. Ajotietokone hyvä lisävaruste, saa räplätä ja tarpeellista tietoa. Tankatessa naama menee virneeseen ja tankillisella ajaa noin 400 km, kulutus 4l molemmin puolin. Lämmöt pysyy vakiona valoissa jurratessakin. Mielelläni suunnittelen jo seuraavaa vkonloppureissua. Sopii yli nelikymppisille jotka ei hae koko ajan jotain extremeä pyörältä, eikä tarvitse kyrvänjatketta kaveripiirissä, siihen on sitten toiset vehkeet... erinomainen valinta -itselle.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Täällä myös F800ST ajossa. Aika vähän olen muita samanlaisia nähnyt vaikka kohta 10tkm on tullut tuolla ajettua. Toimii niin työmatkapyöränä kuin pidemmälläkin matkalla. Hyvin jaksaa viedä myös kaksipäällä täyteen lastattuna.
Ei ole vielä kahden kauden jälkeen ollut tarvetta katsella uutta pyörää.
--
t. oj
BMW F800 ST