Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 206:sta
  1. #91
    niinpä fjr tomaattina saa melkein kotiinkantohintaan
    SUZUKI B-KING
  2. #92
    Lainaa (sjobbe @ Loka. 29 2009,22:08) kirjoitti
    Harva kuva on suoraa takaatapäin... Ymmärrän hyvin miksi.
    onko tuossa perassa jotain vikaa? http://www.flickr.com/photos....7573484
  3. #93
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    Lainaa (ttuttu @ Marras. 02 2009,18:10) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 29 2009,18:49) kirjoitti
    hieno se on! Ikävempi juttu jos hinta ylittää 20000e
    Totta. Ei oikein VFR pärjää hintakilpailussa. K13S maksaa vähän yli 22 ke, FJR:ää saa ylivuotisena noin 20 ke.... *GTR:kin jää alle 25ke:n.... *
    Keulasta tulee mieleen Kawan Versys.
    Saa sitten jokainen sanoo itse tykkääkö vai ei.
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-
  4. #94
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Mikawa @ Marras. 03 2009,04:57) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Loka. 29 2009,22:08) kirjoitti
    Harva kuva on suoraa takaatapäin... Ymmärrän hyvin miksi.
    onko tuossa perassa jotain vikaa? http://www.flickr.com/photos....7573484
    Pahus. Se istuu ton pyörän päällä, niin ei pysty sanoon onko hyvän näkönen vai ei.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  5. #95
    Lainaa (sikiviki @ Marras. 03 2009,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Mikawa @ Marras. 03 2009,04:57) kirjoitti
    Lainaa (sjobbe @ Loka. 29 2009,22:08) kirjoitti
    Harva kuva on suoraa takaatapäin... Ymmärrän hyvin miksi.
    onko tuossa perassa jotain vikaa? http://www.flickr.com/photos....7573484
    Pahus. Se istuu ton pyörän päällä, niin ei pysty sanoon onko hyvän näkönen vai ei.
    Hyvä se on ! mä tykkäsin jo vtec 800 hanurista ja on tossa lappujen asettelussa jotain samaa...jarruvalo keskellä ja vilkut sivuilla
    SUZUKI B-KING
  6. #96
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 29 2009,18:49) kirjoitti
    hieno se on! Ikävempi juttu jos hinta ylittää 20000e
    Tässä kohtaa Honda jatkaa VFR perinteitä eli selvästi kalliimpi kuin kilpailijan "samankokoinen" peli. Tässä mielessä tästä ei ole tulossa Bläkkärin seuraajaa hyvän hinta/laatusuhteen omaavana pelinä, joka myy hyvin.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  7. #97
    Pakoputkille täytyy taas tehdä parannuksia.
    Missä pyörässä on nykyisin hyvännäköiset putket vakiona??
  8. #98
    Lainaa (hondamania @ Marras. 03 2009,17:45) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 29 2009,18:49) kirjoitti
    hieno se on! Ikävempi juttu jos hinta ylittää 20000e
    Tässä kohtaa Honda jatkaa VFR perinteitä eli selvästi kalliimpi kuin kilpailijan "samankokoinen" peli. Tässä mielessä tästä ei ole tulossa Bläkkärin seuraajaa hyvän hinta/laatusuhteen omaavana pelinä, joka myy hyvin.
    Rivinelkku on rivinelkku, ja veenelkku on veenelkku. On yleensä kautta historian olleet vähän erihintaisia kamppeita, vaikka pari poikkeustakin löytyy. Tuo tulee muuten olemaan varsin turskean hintainen peli myös huollattaa.

    Hyödyttääköhän tuo halvaksi tai kalliiksi haukkuminen, ennen kuin kukaan edes tietää, paljonko tuo oikein tulee Suomessa maksamaan?
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  9. #99
    Lainaa (pecha @ Marras. 03 2009,18:41) kirjoitti
    Lainaa (hondamania @ Marras. 03 2009,17:45) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 29 2009,18:49) kirjoitti
    hieno se on! Ikävempi juttu jos hinta ylittää 20000e
    Tässä kohtaa Honda jatkaa VFR perinteitä eli selvästi kalliimpi kuin kilpailijan "samankokoinen" peli. Tässä mielessä tästä ei ole tulossa Bläkkärin seuraajaa hyvän hinta/laatusuhteen omaavana pelinä, joka myy hyvin.
    Rivinelkku on rivinelkku, ja veenelkku on veenelkku. On yleensä kautta historian olleet vähän erihintaisia kamppeita, vaikka pari poikkeustakin löytyy. Tuo tulee muuten olemaan varsin turskean hintainen peli myös huollattaa.

    Hyödyttääköhän tuo halvaksi tai kalliiksi haukkuminen, ennen kuin kukaan edes tietää, paljonko tuo oikein tulee Suomessa maksamaan?
    tai eskolla *
    Viimekesänä tehdessäni käsiraha ostoksen tosta kamppeesta eskon kanssa en tiennyt edes miltä *se tulee näyttämään.
    Myöhemmin ajokuume iski niin pahasti että ostin jonkun mopon mikä sillä oli valmiina siellä ja tilaus purkaantui vfr osalta.
    Silloin hinta oli n 19000e kalliimmalla vfr mallilla, paljonkohan se tulee nyt olemaan.


    ...uusi pannari maksaa eskolla n 20000e ...veeeeenelkku.



    SUZUKI B-KING
  10. #100
    Lainaa (AF-1 @ Marras. 03 2009,18:46) kirjoitti
    ...uusi pannari maksaa eskolla n 20000e ...veeeeenelkku.
    Höh. Ylivuotisia 2008 mallia ne on, tollaset pitääkin saada edullisemmin.
    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  11. #101
    virallinen maahantuoja tekee tot.näk jälleen ns.brandtit

    muyistuupa edellinen uusimalli paneuropean vuodelta 2002..hinta hinattiin pilviin siinäuskossa et aina löytyy joku joka maksaa mitä tahansa saadakseen hondan..tuolloin kun esimmäiset 1300 mallit tulivat hinta oli muistaakseno jotakin 31ke..helmikuussa 2003 hintaa hiukan tarkistettiin..kuustonttua hinnasta pois noin vain!?

    Samahan oli pläkkärin kans..aika kallis oli mut hinnasta häipyi pikkuhiljaa palttiarallaa samaset kuustonttua..tosin useamman vuoden aikana.

    Tuota pienemmän vifferin hinnoittelua en liioin ole ikuna oikein ymmärtänyt..nykyiselläänkin...17 262,74 eur...ihan posketon.

    Zimbabwen dollari tuntuu olevan vakaampi kuin tuo hondan hinnoittelu.

    Mutta jos ton 1200 mallin hinnaksi tulisi 25 ke niin taitaa kuulamustekynät kuivua käytön puuttees..
    ajatellen tuohon hintaan, ehkä pahimman kilpailijan 1300 ässäpemuun saa jo melkoisen varustepaketin ja ei lie epäselvää kumpi alle tulis vaikka hinta olis samakin





    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  12. #102
    Lainaa (Tuppervaari @ Marras. 03 2009,23:46) kirjoitti
    kun esimmäiset 1300 mallit tulivat hinta oli muistaakseno jotakin 31ke..helmikuussa 2003 hintaa hiukan tarkistettiin..kuustonttua hinnasta pois noin vain!?
    Muistaakseni 2003 alussa tapahtui jotain muutoksia mp-verotuksessa, ja myös tämä vaikutti hintoihin alentavasti.

    Tällaisissa ns.´premium´-malleissa hintakilpailu ei varmaankaan ole yhtä rajua kuin ihan kansanmalleissa, eikä valinta aina välttämättä osu siihen, joka on absoluuttisesti halvin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  13. #103
    Lainaa (pecha @ Marras. 03 2009,18:41) kirjoitti
    Hyödyttääköhän tuo halvaksi tai kalliiksi haukkuminen, ennen kuin kukaan edes tietää, paljonko tuo oikein tulee Suomessa maksamaan?
    Samaa lienee syytä sanoa myös arvioista huollon halpuudesta/kalliudesta.
    .
  14. #104
    jotain tollastahan silloin oli, mut lähinnä kosmeettista muutosta..ei suinkaa 6 ke luokkaa muilla merkeillä.

    ja esimerkkinä vois käyttää myös tuota winkulan hintaa..2001 ajattelivat et siitä maksetaan ihan mitä vain..jollen väärinmuista niin hinta oli jotakin 245 kmummoa eli likipäin 41ke.

    makuasioita, mutta hondan hinnoittelu on ollut aina hiukan outo..alussa leikitään pemaria sillä erotuksella, et pemareissa tuo hinta myös säilyy suht vakaana.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  15. #105
    Lainaa (vma @ Marras. 04 2009,09:47) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Marras. 03 2009,18:41) kirjoitti
    Hyödyttääköhän tuo halvaksi tai kalliiksi haukkuminen, ennen kuin kukaan edes tietää, paljonko tuo oikein tulee Suomessa maksamaan?
    Samaa lienee syytä sanoa myös arvioista huollon halpuudesta/kalliudesta.
    No ainakin huollon työtunteja ihan perusjuttujakin tehdessä tulee kulumaan täyskatetun poikittaisella V4:llä varustetun pyörän kanssa verrattain paljon. Jossain tosin mainittiin pidennetyt huoltovälit, ja se tietysti voi vaikuttaa asiaan melko paljonkin. Mikään erityisen simppeli huollettava se ei kuitenkaan tule olemaan silloin, kun se huoltoa kaipaa.

    Mainitsin huolloista lähinnä siksi, että VFR800 ei sillä rintamalla tunnetusti ole ollut kaikista kukkaroystävällisin. Vaan enhän tiedä esim. minkälainen venttiilivälysten tarkastus on tässä uudessa.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  16. #106
    Lainaa (pecha @ Marras. 04 2009,11:18) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Marras. 04 2009,09:47) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Marras. 03 2009,18:41) kirjoitti
    Hyödyttääköhän tuo halvaksi tai kalliiksi haukkuminen, ennen kuin kukaan edes tietää, paljonko tuo oikein tulee Suomessa maksamaan?
    Samaa lienee syytä sanoa myös arvioista huollon halpuudesta/kalliudesta.
    No ainakin huollon työtunteja ihan perusjuttujakin tehdessä tulee kulumaan täyskatetun poikittaisella V4:llä varustetun pyörän kanssa verrattain paljon. Jossain tosin mainittiin pidennetyt huoltovälit, ja se tietysti voi vaikuttaa asiaan melko paljonkin.
    Tilan ahtaus oli omassa kaasari VFR:ssä kyllä julma, kun esim tyhjäkäyntejä piti synkata. Nykyruiskuissa tuokin lienee jo helpompaa.

    Teknisesti tuo V4 ei ole sen kummempi kuin muutkaan konstruktiot perushuolloiltaan. Ahdasta saattaa olla vieläkin, mutta uskon että huoltovälit ovat pidentyneet, joten huoltojen kokonaishinta/ajokm pysynee kurissa.
    .
  17. #107
    Joo, mutta 800-kuutioisia ja varsinkin VTEC-versioita on kyllä laajalti ´kehuttu´ erinomaisen hankaliksi huoltaa, erityisesti venttiilinvälysten säädön osalta.

    No, toisaalta tässä 1200:ssa ei välttämättä ole tekniikan osalta enää mitään muuta samaa kuin 4 pyttyä v-mallisessa koneessa.

    Vuoden päästä varmaan ollaan paljon viisaampia sen suhteen, onko uusi VFR halvan vai vähemmän halvan pidettävän maineessa.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  18. #108
    Lainaa (pecha @ Marras. 04 2009,14:48) kirjoitti
    No, toisaalta tässä 1200:ssa ei välttämättä ole tekniikan osalta enää mitään muuta samaa kuin 4 pyttyä v-mallisessa koneessa.
    Eikä se V ihan totutunlainen edes ole...etupytyt ovat tossa uudessa V:ssä ulommaisina ja takapytyt niiden välissä rinnakkain...perinteisessä kun ovat siis lomittain.
    Don`t call me, I call you...

    VFR750, nuorekas kaks`kymppinen
  19. #109
    vautsi mikä tekniikan ihme, nyt saa pytytkin jo ihme järjestyksessä pakko ostaa paaakko ostaaa
    SUZUKI B-KING
  20. #110
    Onhan tuo VTEC VFR:n huollattaminen hieman tyyriimpää kuin normi-rivinelosen (lue: ompelukoneen), mutta onko niin paljon, että olisi kynnyskysymys...päättele itse:

    24tkm:n huolto (venan säätö) lisätöineen (takajarrupalojen vaihto) 550 eur
    30tkm:n huolto 172 eur lisätöineen (ketjurataspaketin vaihto...osat ei mukana hinnassa)
    36tkm:n huolto 289 eur (sis. nesteiden vaihdot)

    48tkm huolto onkin yleisesti ottaen kallein VFR:n huolloista kun mm. tulpat menee vaihtoon. David Silveriltä tilasin osat ko. huoltoa varten ja Brandtin hintoihin nähden säästöä tuli melkein 150 euroa. Sentääs Honda-osia ovat ja vieläpä UPS toi kotiovelle.

    Ei noi huoltohinnat ole ainakaan itselle se kynnyskysymys...V-koneesta kun ei tingitä...olkoonkin sitten V2 tai V4 :-) Nyt mennään V4:llä.



  21. #111
    Lainaa (SeniliX @ Marras. 04 2009,19:15) kirjoitti
    Onhan tuo VTEC VFR:n huollattaminen hieman tyyriimpää kuin normi-rivinelosen (lue: ompelukoneen), mutta onko niin paljon, että olisi kynnyskysymys...päättele itse:

    24tkm:n huolto (venan säätö) lisätöineen (takajarrupalojen vaihto) 550 eur
    24tkm ja venttiilit säädöistään ulkona VFRssä? Toki, näinkin voi käydä. Samaan sykkyyn TAKAjarrupalat vaihtokunnossa. Noh, sekin voi tapahtua, mikäli oikein yrittää.

    Em käyttötyylillä saattanee tulla pyörä kuin pyörä kalliiksi ylläpitää.

    Itsellä ollut VFR ja CB/CBR pelejä kovin monia. Halvin huolloissa on ollut VFR750 koska sen hydraulit eivät säätöjä huutaneet.Toisaalta, eivät ole CBR moottoritkaan säätöjä halunneet kovasti tähän saakka. Nyky CBR1000RR on mennyt 55tkm ja kaikki venat näyttävät olevan opitimi tilassaan.

    Näytää ongelmat olevan enemmän käyttäjä, kuin pyörä kohtaisia.
    .
  22. #112
    Lainaa (pecha @ Marras. 04 2009,06:46) kirjoitti
    Muistaakseni 2003 alussa tapahtui jotain muutoksia mp-verotuksessa, ja myös tämä vaikutti hintoihin alentavasti.
    Vero- ja hintamuutos tapahtui jo 2001 -> 2002 jolloin esim. V-Rodin hinnasta tipahti neljännes 40te -> 30te. Itse noihin aikoihin uuden pyörän ostaneena jäi asia mieleen. Vaikken itse juurikaan hävinnytkään hyvän alennuksen takia.
    Retired
  23. #113
    Lainaa (TwinTenox @ Marras. 05 2009,04:03) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Marras. 04 2009,06:46) kirjoitti
    Muistaakseni 2003 alussa tapahtui jotain muutoksia mp-verotuksessa, ja myös tämä vaikutti hintoihin alentavasti.
    Vero- ja hintamuutos tapahtui jo 2001 -> 2002 jolloin esim. V-Rodin hinnasta tipahti neljännes 40te -> 30te. Itse noihin aikoihin uuden pyörän ostaneena jäi asia mieleen. Vaikken itse juurikaan hävinnytkään hyvän alennuksen takia.
    Saattoihan jotain muutoksia tapahtua myös 2001-2002. Mutta osuipa kätöseen Moto1-lehti nro 2/2003. Pääkirjoituksessa mainitaan mm:

    "Tähän, nyt kuluvan kevään aikana taannehtivasti 1.1.2003 lukien voimaan astuvaan uuteen päätökseen on liittynyt runsaasti epätietoisuutta ja spekulointia, koska samassa yhteydessä myös veron laskentaperusteet muuttuivat. Ennen vero määräytyi maahantuontihinnan mukaan ja uudessa päätöksessä se lasketaan suositusvähittäishinnasta"

    "Isoimpien, siis kalleimpaan veroluokkaan kuuluvien pyörien kohdalla suositushintojen pudotukset olivat joidenkin yksittäisten mallien kohdalla jopa lähes 20%"

    "Käytäntö muuttuu 1.5.2003 lukien"
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  24. #114
    Lainaa (pecha @ Marras. 05 2009,07:28) kirjoitti
    Saattoihan jotain muutoksia tapahtua myös 2001-2002. Mutta...
    Olet muuten oikeassa. Rupesin asiaa tarkemmin miettimään ja tajusin miksi sekoilin. Ostin 2002 keväällä 2001 mallisen moottoripyörän (eli ylivuotisen esittelymallin) ja sitten vasta 2003 hinnat laskivat veromuutosten myötä. Eli tuo pyörän vm. asian sekoitin tähän veromuutokseen.
    Retired
  25. #115
    Lainaa (vma @ Marras. 05 2009,01:57) kirjoitti
    24tkm ja venttiilit säädöistään ulkona VFRssä? Toki, näinkin voi käydä. Samaan sykkyyn TAKAjarrupalat vaihtokunnossa. Noh, sekin voi tapahtua, mikäli oikein yrittää.

    Em käyttötyylillä saattanee tulla pyörä kuin pyörä kalliiksi ylläpitää. *
    Niin, korjattakoon tähän, että tarkoitin venojen säädöllä ns. isoa huoltoa jotta väki ymmärtää mistä puhutaan...ja VFR:ssähän ne tosiaankin vain tarkistetaan. Vaikka kyseessä on tarkistus niin tulee sille siitä huolimatta hintaa kun joutuu VTEC:n kanssa jumppaamaan. Eli EI säädetty!

    Jostain syystä edellinen omistaja oli jarrutellut takapalat finaaliin. Pyörä siirtyi itselleni 20tkm:ssä, joten aikaisemmasta ei ole tietoa. Saattahan olla, että tuolla on vedelty saksan autobaanoja vain takajarruja käyttäen...pyörä kun on niitä peruja. Mene ja tiedä.

    Nyt on lasissa n. 42 tkm ja vielä on samoilla etupaloilla menty, mitkä pyörässä oli tullessakin. Niissä on vielä varaa, mutta aattelin ne tässä talvella vaihdella, kun kerran on uudet odottelemassa.

    Ajotyylistä ei ylimääräisiä kustannuksia tule...kustannukset tulee lähinnä siitä, että normaalikesinä joutuu sen 3 kertaa huollossa poikkeamaan ajokilometrien takia.

    Olihan nuo kovemmat huoltohinnat tiedossa, eli kyseessä on tietoinen valinta niin en valita. Ihan samaa sanoisin muillekin...hittojako nillitätte? Valitkaa sitten semmoinen malli, jossa on halvemmat kulut jos pitää penniä venyttää. Eipä nuo Ducatistitkaan nyt ihan älyttömästi kulupuolta valita...tai ainakaan ole pistänyt silmään. Jos haluaa jotain niin siitä joutuu maksamaan, niin se vaan on.
  26. #116
    Tehojen puolesta tuli taas hondalta kova pettymys. Taas vähän enemmän painoa, vähän vähemmän vääntöä ja vähän vähemmän tehoa kuin ois odottanut.
    TRE 1130K
  27. #117
    Jep ja pikkasen enemmän hintaa...

    Lähes samalla rahalla saa Aprilian VEEnelosen jossa on oikeesti jotain uutta ja ihmaallistä.
    VFR on niin kallis pyörä, että on todella vaikea käsittää mihin tuo hinta perustuu eikö??
  28. #118
    Tämä suomen hinnoittelu on kyllä ollut kummallista kautta aikojen. Silloin kun XX:ää vielä myytiin suomessa n. 15ke:lla niin saman huutivat siitä saksassakin. VFR:n kohdalla tilanne oli toinen...saksassa 12ke, eli halvempi kuin XX...niin suomessa kehtasivat pyytää jopa ~19ke.
  29. #119
    Olisin kyllä aika pettynyt jos ajaisin XX:ää ja olisin odottanut seuraajaa... Tuohan on aivan väärään suuntaan. *
    Supermoto
  30.  
  31. #120
    Lainaa (jussa79 @ Marras. 09 2009,19:27) kirjoitti
    Lähes samalla rahalla saa Aprilian VEEnelosen jossa on oikeesti jotain uutta ja ihmaallistä.
    Mitäs "oikeesti jotain uutta ja ihmaallistä" siinä on muuten?
    .
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen