Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Stressaantuneissa merkeissä ilmoittaudun. Mulla todellakin on vm. 99 vn800 classic pyörä ja laatikosta kuuluu kolinaa pienillä kierroksilla kaasutuksen alussa ja liikkeelle lähdössä! Oliskohan teillä jotain hyvää neuvoa että mitä seuraavaksi!
    Väinö Väinö....
  2.  
    Lainaa (Kasarmi @ Heinä. 31 2009,19:00) kirjoitti
    Stressaantuneissa merkeissä ilmoittaudun. Mulla todellakin on vm. 99 vn800 classic pyörä ja laatikosta kuuluu kolinaa pienillä kierroksilla kaasutuksen alussa ja liikkeelle lähdössä! Oliskohan teillä jotain hyvää neuvoa että mitä seuraavaksi!
    Ookkona varma että tulee laatikosta?

VN800:ssa on tasapainoakselin vedossa kumiholkit, jotka saattavat kulahtaa 10 vuoden kuluessa.

Kaliseeko jos vedät etujarrun pohjaan ja päästät kytkintä, mutta siten ettei takapyörä pääse pyörimään?

Jos kalisee niin sitten löysä on jossain kampiakseli - tasapinoakseli - ensiöratas - kytkin -alueella eikä itse lootassa.

Saattaahan vaikkapa kytkimen metalliset välilevyt olla menneet kytkinkelloon kiinni ottavien ulokkeiden kohdalta väljiksi?

Onko ensiöratas TIUKASTI kiinni akselissa? Se pitää olla ihan törkeen kovassa momentissa, ettei löysty ja ala kalisemaan akselilla. Heti akselimutteri kireelle, muuten eturatas hakkaa akselin lommoille ja akselin vaihto vaatii koko koneen halkaisemisen (ts. kone atomeiksi).
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008