Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Kylmänä pitää hetken aikaa pientä rohinaa, kunnes kone lämpenee ja sen jälkeen nakuttaa tasaisesti. Huomaa hiton hyvin kun pysää esim. valoihin.

-Voiko joku tekniikan tohtori ensinnäkin selventää ihan kansantajuisesti mistä toi nakutus johtuu? *

-Kuinka vaarallista toi nakuttaminen ylipäätänsä koneelle on?

-Oon saanut sen käsityksen että tuon ikäiset kikottimet on muutenkin käyntiääniltään melko perverssejä ilman että niissä välttämättä mitään vikaa on, kuuluuko toi nakuttaminen näihin ääniin?

-Tuntuu että jos tytölle juottaa VeePoveria niin nakutus vähenee hieman verrattuna ysivitoseen traktoripensaan. Tai sit se vähenee vaan korvien välissä...

-Mitä vaihtoehtoja tuolle on? Huoltoon vaan...? Venttiilit tarkastettu n.4000 km sitten, ei löytynyt säätötarvetta. Pyörällä ajettu abt. 35000 km.
    Litranen sisävessa
    Tuon ikäiset? Tarkoitatko nyt 2002 vuotista Suzukia? Ei noin nuoren ja vähänajetun nestejäähdytteisen rivinelarin soisi mitään kummia ääniä päästellä, kun eivät 20 vuotta ja lähes 100 000 ajetutkaan päästele.

Kuka on venttiilit tarkastanut, teitkö sen itse tai katsoitko vierestä, että ne varmasti tarkastettiin?

Onko koneessa tarpeeksi öljyä ja kiertääkö se?
    Jos se oikeesti nakuttaa haitalliseen ottomoottorille tyypilliseen tapaan (esim. sytkä liian aikasella, laiha seos yms.) ilman kuormaa tyhjäkäynnillä, niin sitten olisin huolissani. Nyt vaan ei tiedä, millainen nakutus sieltä kuuluu...
    YZF-600R -96 -> SV650S -03 -> R1 -02 -> R1 -04 -> Aprilia RSV1000R Factory
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Kuulostaapi venttiilien säädön tarpeelta, sillä nuo naputukset mulla on vehkeistä hävinnyt. En usko että tuon ikäisessä/kilometreillä vielä mikään muu napisee... Sen verran "huoltojen" toimista että henk.koht. en anna kuin yhdelle pikku, ei merkkikorjaamo, pajalle luoton että mitä tehty ja että ON! Nimiä mainitsematta kokemusta mm. suzukeja/yammuja sekä toinen esim. kawaa/hondaa/kotaria myyvien liikkeiden "tekemisistä"...
    Edit: itse huollan nyk. kaiken, tiedän mitä saan, muka säästän mutta tekniikka on varmaan tiptop... jollei puhuta katteiden ulkonäöstä, ne pistetään talvella

TL1000R -00 InMaking
    TL1000S -99 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 EX
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
    Pyörän entinen omistaja käynyt ne säädättämässä. Ihan kai merkkiliikkeessä, kai... Jos ei sitä lappilaisiin voi luottaa niin kehen sitten... kai *
    Litranen sisävessa
    Onko kaasarit synkattu. Auttaa koneen kilinöihin ja muihinkin ääniin, kun se käy tasaisesti.
    parempi pienikin krapula, kuin ihan selvinpäin
  8.  
    Itellä 60k ajettu K2 kiksu ja vein venttiilien tarkastukseen. Eipä tarvinnut säätää.

Kuulemma tämänvuotisista kuuluu sitä nakutusta vakiona.