Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Siis; jos on vähän ropsahtanut pellit kurseeseen ja vinkkarit ruttuun, niin kauanko on kestänyt korvauspäätöksen tuleminen? Vahinkoilmo on tehty nettiin ja vakuutustarkastajille on ilmoitettu, niin kauanko on saanut odotella ylipäänsä viestejä?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Itsellä mennyt jo 7 arkipäivää eikä mitään ole kuulunut. Tosin kaikki tarvittavat osatkin on jo kyllä tilattu...
    https://www.juvander.me/ilpo

AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
    Tarkastaja tarkastaa, kuvaa ja antaa sen jälkeen korjausluvan korjaamolle tai ehdottaa lunastusta josta korvaus tulee 30pv aikana. Tarkastukseen pääsy/tarkastajan käynti 2-4 päivää, työkiireistä riippuen.
    Omakohtainen kokemus, enemmänkin henkilövahinkopuolelta, on että jos et itse kiirehdi ja pidä huolta asioiden kohtuullisessa ajassa käsittelemisestä niin helposti viikot muuttuvat kuukausiksi ja sitä rataa...
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
    Kuten Nox aiemmassa paskiksen ketjussa valaisi, rahojen saaminen kestää tasan 31 päivää, koska kuukauden jälkeen alkaa mennä viivästyskorkoa. Itse sain rahat 32 päivän päästä, koska 31 pv oli pyhä.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  6.  
    No ei vissiin tarvii ihmetellä, miksi niitä keskeytysvakuutuksia ei tahdo enää saada. Ainut konsti mikä laittaa vakuutusyhtiöön edes jotain vauhtia on se kun taksamittari raksuttaa...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?