Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Onko muilla ollu semmosta ongelmaa et kun lämmöt on 90-100 välillä ja sammuttaa niin paisuntasäiliössä alkaa hirvee porina ja jos nestettä on vaik kylmänä minimi viivassa niin silti työntää ylivuotoletkusta vähän maahan ja sit ku jäähtyy niin siellähän ei sit ole enään mitään tarvis vaihtaa uudet nesteet ja koittaa sit!mut ne ei kyl hirveen vanhat ole ja nesteen ei pitäs kiehua kun jossain120 asteessa!voiko siellä koneessa olla semmosia lämpöpatoutumia jossain kohtaa et nousee yli 120 astetta?vai mikä vittu sitä riivaa?
    YZF1000R
  2. #2
    Oiskohan kansipahvin vaihto edessä..
    -
  3. #3
    Peltitiivisteen ei ihan heti pitäs palaa!eikä se oo pakokaasua kun ei käynnissä sitä tee?eli mun ymmärryksen mukaan jos pahvi on palanu niin pakokaasu pääsee nesteen sekaan ja pulputtaa säiliössä mut ei se tee niin vaan sit kun sammuttaa!vai oonko väärässä?lisää neuvoja!



    YZF1000R
  4. #4
    Tsekkaa jäähdyttimen korkin toiminta vielä varuiksi, mut voip olla että se kannentiiviste on rikki...
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  5. #5
    Syylärin korkki uusiksi... Samaa oiretta oli itselläni joskus muutama vuosi sitten ja uudella korkilla korjaantui.. Normaalistihan tuo ei pitäisi edes kiehua tuolla lämmöllä jos paineet pysyy järjestelmässä oikeina
  6. #6
    Jäähdyttimen korkkia vois epäillä, jos ei pidä painetta, kiehauttaa nesteet
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  7. #7
    sehän vois olla hyvä juttu jos se on vaan se korkki se kone oli talvella levällään ja siihen vaihdettiin peltipahvi!ei se pöllyytä valkosta savuakaan putkesta et en kyl usko et se pahvi ois paskanu?vituttaa jos on!
    YZF1000R
  8. #8
    No niin!thänks hyvistä neuvoista kävelin mopokauppaan enkä saanu uutta korkkia heti niin aattelin entrata vanhan kuntoon!korkki oli ihan mujussa ja paskassa joten otin sen pienemmän tiivisteen pois ja putsasin kunnolla korkin ja tiivisteen ja laitoin silikonin ja pienen meisselin kanssa toisinpäin paikalleen uudet liemet koneeseen.käyntiin ja pientä letkujen puristelua sit kierrättelin lämmöt noin sataseen ja virrat pois eipä pulputtanu enää nyt pieni testiajo kun exup alko herjaamaan äsken ja ku avasin sen suojakannen ja pyörittelin siitä haarukasta sitä läppää niin servomoottori oli vähän aikaa mukana ja sit rupes lyömään tyhjää eli ei enää kuulunu servon ääntä mut kun laitto virrat päälle niin palautti 0 kohtaan!onkohan sekin menossa kohta paskaks!nostin tankkia vähän ylös ja katsoin että siinä on ruuvit et sen saa varmaan purettua jos vielä alkaa renaamaan!?
    YZF1000R
  9.  
  10. #9
    Mulla on vähän samankaltainen ongelma, mutta sylkäsee vähä nestettä paisuntaletkusta kentälle lämpimällä koneella tyhjäkäynnillä. Kun lähtee liikkeelle ni nesteen tulo loppuu... Pakokaasu on normaalia, ja ei kerää normaalia kummosempia paineita syyläriin eikä pulputa joten tuskin kansipahvikaan on menny? Pyörässä ei ole paisuntasäiliötä joten neste valuu maahan... Jos tekisi vaikka paisuntasäiliön...