Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    CarpeTDM -keskustelupalstalla vaikuttava veijari nimimerkillä TDMtoraneko on tehnyt kovan työn kehittäessään TDM 900:lle touring-pleksiä.

Tulos on nähtävissä linkin takaa: CarpeTDM ja Tigerscreen

EDIT: Uusi versio tehty, nyt pienempi ja toimii ilmeisesti yhtä hyvin kuin vanha. Linkki: New Tdm Shield A.k.a Tigerscreen Mk2, Improved design with a sports / Dual Purpose look

Hintaa tuolle kertyy 113€ + 53€ rahtikuluja. Uudessa versiossa hieman pienempi kokonaiskustannus.

Mitäs mieltä TDM:n omistajat ovat? Aluksi ajattelin, että on se ruma, mutta mitä enemmän asiaa tutkii niin sitä houkuttelevammalta vaihtoehdolta tuo vaikuttaa. Screenin saa nätisti kiinni olemassa oleviin koloihin ja melko helposti irti ilman jälkiä. Näin tuosta tuulenhalkojasta voisi saada kätevän pitempien matkojen tuulensuojan.

Olen tässä harkinnut, että olisiko tuo tilaamisen arvoinen. Samalla juolahti mieleen, että olisiko muita suomalaisia innostunut, saisi ehkä kimppatilauksena rahtikulut pienemmäksi *

Mopoton
    Itsekin olen samaa miettinyt. Tilasitko jo? Mulla on tosin pituutta 196cm joten en tiedä auttaako vai pahentaako tuo tilannetta.. Melkein pitäis päästä kokeilee..
    Suzuki GSX 1400 '06

ex. Yamaha TDM 900 '02
    Lainaa (Tsuku @ Huhti. 18 2010,12:01) kirjoitti
    Itsekin olen samaa miettinyt. Tilasitko jo? Mulla on tosin pituutta 196cm joten en tiedä auttaako vai pahentaako tuo tilannetta.. Melkein pitäis päästä kokeilee..
    En ole tilannut vielä. Tietyllä tavalla kiinnostaa kovastikin, kun tuntuu tuo TDM olevan aika ongelmallinen tuulen kannalta. Tuo Tigerscreen on kyllä aika hävytön tuulenhalkoja, oikein tulee mieleen pappatunturin iso pleksi...
    Mopoton
    Lainaa (Trapezoid @ Huhti. 19 2010,09:53) kirjoitti
    Lainaa (Tsuku @ Huhti. 18 2010,12:01) kirjoitti
    En ole tilannut vielä. Tietyllä tavalla kiinnostaa kovastikin, kun tuntuu tuo TDM olevan aika ongelmallinen tuulen kannalta. Tuo Tigerscreen on kyllä aika hävytön tuulenhalkoja, oikein tulee mieleen pappatunturin iso pleksi...
    Jep, hurjan näkönen on. Vaan lukipa tuolla threadissä, ettei kimppakaupat ole mahdollisia kun yksikin pleksi menee jo ihan paketin maksimimittojen rajoilla. Voi olla, että täytyy laittaa tilaukseen.. Saattaa olla pitkä toimitusaikakin kun jokainen pleksi tehdään omien mittojen mukaan.
    Suzuki GSX 1400 '06

ex. Yamaha TDM 900 '02
    TDM 900 alla ja pituutta 198 , pitäis ratkaista sama tuuliongelma. Nykyinen Givi touring ei anna riittävää suojaa.

Onko kukaan tilannu tiikeriä ja koittanu toimiiko.

Luulis että jos noita tilais kolmekin niin alkais rahti tippumaan

Kysyin itte onnistuisko pleksin teko suomalaisittain.
    http://www.atplexi.fi/
    Tossa tosin voi olla haasteena muotin teko sun muut jutut.
    yritin kirjautua sivulle kun ei pysty lähettämään PM viestiä ilman sisään kirjautumista,siinä onnistumatta,
    koska olisin tilannut kyseisen plexin. no pitää yrittää uudestaan
    TDM 900 -06
    No kokeilaan tämän kautta viesti suoraan adminille;
    (gmailn kautta)

God morning

I try to open an account in the forum but have not succeeded in.

Just because I want to buy this Tiger Screen,so if you can convey to the seller of my e-mail address.

Katsotaan jos nyt saisi vastausta
    Lainaa (Willys66 @ Huhti. 08 2011,02:23) kirjoitti
    (gmailn kautta)

God morning

Just because I want to buy this Tiger Screen,so if you can convey to the seller of my e-mail address.

G'day Ake, if you're interested in the new version TigerScreen for the TDM 900 it is 124 Euro + 63 Euro to ship via registered air freight to Finland.
    Että tälläinen hinta rahteineen........
  9.  
    Lainaa (Willys66 @ Kesä. 15 2011,12:52) kirjoitti
    Lainaa (Willys66 @ Huhti. 08 2011,02:23) kirjoitti
    (gmailn kautta)

God morning

G'day Ake, if you're interested in the new version TigerScreen for the TDM 900 it is 124 Euro + 63 Euro to ship via registered air freight to Finland.
    Että tälläinen hinta rahteineen........
    Kyllä on kallis pleksi, huh huh.
    Mopoton