Kiitokset tilannepäivtyksestä ja kovasti potkua kuntoutukseen. Rankan reissun olet jo läpikäynyt, toivottavasti jatko on helpompaa. Onneks nuoret luut sentään paranevat nopeasti.
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
Tsemppiä ja voimia BB-87:lle kuntoutukseen *![]()
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
Yamaha FZ 1-Naked -10
Honda CB 600 F Hornet -08
Kiva kuulla, että olet paranemaan päin.
Ei muuta kuin leuka ylös ja kohti tulevaisuutta.
Tsemppiä!
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Ohhoh, melkoinen vikalista(BB-87 @ Loka. 23 2009,16:34) kirjoitti
Hienoa että olet itse siitä täällä kertomassa - Tervetuloa takaisin ja tsemppiä kuntoutukseen!![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Voimia kuntoutumiseen. Kyllä siinä oltiin sydän kylmänä odottelemassa apuja ja mielessä toi ajelu on ollut pitkin syksyä. Onneksi olet siis vielä täällä.
Pappatuna tallissa.
ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
Melkoinen "vikalista"(BB-87 @ Loka. 23 2009,16:34) kirjoitti
Toipumisia.
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
Hyvä et olet hengissä, pk-kaahaustorstain jälkeen kannattaa olla ilonen jos selviää kunnossa.
SUZUKI B-KING
höpöhöpö(AF-1 @ Loka. 23 2009,20:27) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Joo. Todella hienoa kuulla, että kaveri on "kunnossa". Ei muuta kuin onnea ja tsemppiä kuntoutukseen.
Osaatko/haluatko kertoa vielä omia ajatuksia mitä siinä oikeen tapahtu? Mehän ollaan vaan seisottu tumput suorina ja paskat housussa ja ihmetelty, et mitä oikeen tapahtu
premier
emeritus
Menihän se tilanne nopeasti ja moni on spekuloinut että olisin säihkähtänyt edessä olevan väistöliikettä tai pelästynyt hiekkaa. Todellisuudessa en havainnut hiekkaa ollenkaan, vaan keskityin mutkaan tulemiseen ja aivan ylättäen etupyörä lähti alta ja tajusin että lennän suoraan tolppaa kohti. Taisin ehtiä yhden kirosanan sanoa kun olin jo maassa. Sitä olen ihmetellyt että missä asennossa olen tolppaan osunut kun vähän joka paikka hajosi.
Yamaha YZF-R6R -09 - vakuutusyhtiö lunastanut omakseen
+1(AF-1 @ Loka. 23 2009,20:27) kirjoitti
![]()
Honda 1100 XX Superblackbird -08
Kawasaki Monster ZX-10 R -09
Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
Kawasaki H2 SX SE -18
Hienoa kuulla, että olet selvinnyt tänne kirjoittelemaan BB-87. Kylläpäs näytti pahalta tuo "vikalista". Ei voi muuta ku kiittää onneani, kun selvisin kolmella sairaslomapäivällä tuosta rytäkästä. Voimia kuntoutukseen ja toipumisia *![]()
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -