Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
    Miten mahtaa olla vaikea ajettava/raskas tällainen pärrä ekaks pyöräks? ja miten pahalta mahtaa pyörästä kuristaminen tuntua?

*kliks*

Honda VTR SP1 (2. kuski)
    ex Kawasaki z750
    ex Kawasaki er-5
    Hyvä pyörä tuo on. Ei paina paljoa enempää kuin normi japsikyykky. Ajoasento on kohtuullisen etukeno, joten pientä totuttelua varmaan vaatii. Kuristamisesta ei Ducatin kohdalla ole tietoa, mutta ei pyörä kuristamisesta kärsi.
    Ducati 749s -06
    Tossa on kyllä aika jyrkkä ajoasento... jos sen pitää olla D, niin entäs Monster? (siihenkin saa tarvittaessa clip-onit ;)
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Mikäs siinä, oikeinkin hyvä pyörä kunhan muistat sen että lähin huolto Kuopiosta katsoen on Jyväskylässä. Kuopiolaiset pajat eivät ota kantaa Ducatin huoltoihin. Kuristusta kannattaa kysellä maahantuojalta Hailac.ilta, voi tosin heiltä hankittuna olla hinnakas mutta ainakin tietävät onko saatavilla.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    Kyseinen pyörä on aikoinaan ollut itsellä ensimmäisenä "isona" pyöränä, jonka jälkeen myin sen veljelleni, kun hän sai kortin.

Ihan hyvä sillä oli harjoitella ajamista, kuten tuossa edellä jo sanottiin melko paljon paino on käsillä, mutta siihen tottuu tosi nopeasti. Teho tulee tasaisesti koko kierrosalueelle, eikä siis esiinny mitään repiviä tehopiikkejä. Muita plussia vielä halvat vakuutukset ja kuluttaa vähän bensaa. Ja ihan hyvin sillä normaalin liikenteen seassa pärjäsi jopa kuristettuna.

Sitten pientä mainostusta: Kannattaa soitella veljelle ja sopia, koska pääsette katsomaan. Pyörä on erittäin hyvässä kunnossa ja hyvin pidetty.
    Ex:t
    Aprilia RS125 -99
    Ducati SS750FF -00
    Yamaha 1000R Thunderace -02
    Nykyiset:
    Ducati 999S -06
    Honda CR250R -06
    Yamaha R1 -04 (kilvetön)
    juu-u ois se vaan hienoo saada oma Ducati. Tarpeeks tyylikäs pyörä, ei liian valtavirtaa kuten ei omistajansakaan halua olla.
    Monster on myös vaihtoehto, en vaan vielä ole päättäny onko se todella kaunis vai äärimmäisen ruma malli

Huollosta ei huolta, oma mekaanikko on.
    Honda VTR SP1 (2. kuski)
    ex Kawasaki z750
    ex Kawasaki er-5
    Viime kesänä oli pyörävaihto edessä ja kävin tuollaista nakuna jopa kokeilemassa - en tykännyt yhtään. Ja viimeistään soitto vak.yhtiöön musersi täysin kun olisi kuulemma pitänyt 990e vuodessa repiä jostain vakuutuksiin. Ja kuristuskaan Dukuun ei olisi kuulemma tiputtanut vuosimaksua kuin "huimat" 40e No sitten tuli Kawa ja nyt saman yhtiön vak.täti, samoilla ehdoilla kuin Dukussa tyytyy vain n. 550e vuodessa

Mutta siis Dukusta, niin omina minuksina:
    - asento tälläiselle 196cm ukolle oli tosiaan ihan liiankin etukeno
    - mopo tärisi tietyillä kiekoilla kuin horkkatautinen ja mittaristostakaan ei tuolloin mitään selvää saanut, peileistä nyt puhumattakaan
    - mikään kevein käänneltäväkään se ei tuntunut olevan

Ja tietty plussa-puolellakin oli jotain:
    + äänistä ISO PLUSSA!
    + polttoaineen ruiskutus toimi nätisti, välitön kaasuvaste, ei takkuiluja

Mutta eihän varsinkaan mopon valinnassa koskaan kannata luottaa siihen miten toiset ovat jonkin päristimen kokeneet! Itse sillä ajelet, niin itse se on silloin käytävä myös kokeilemassa
    - Pyörä myyty jo pois -
    Lainaa (HiTec @ Helmi. 24 2009,12:48) kirjoitti
    Viime kesänä oli pyörävaihto edessä ja kävin tuollaista nakuna jopa kokeilemassa - en tykännyt yhtään. Ja viimeistään soitto vak.yhtiöön musersi täysin kun olisi kuulemma pitänyt 990e vuodessa repiä jostain vakuutuksiin. Ja kuristuskaan Dukuun ei olisi kuulemma tiputtanut vuosimaksua kuin "huimat" 40e No sitten tuli Kawa ja nyt saman yhtiön vak.täti, samoilla ehdoilla kuin Dukussa tyytyy vain n. 550e vuodessa

- mopo tärisi tietyillä kiekoilla kuin horkkatautinen ja mittaristostakaan ei tuolloin mitään selvää saanut, peileistä nyt puhumattakaan

+ äänistä ISO PLUSSA!

Mutta eihän varsinkaan mopon valinnassa koskaan kannata luottaa siihen miten toiset ovat jonkin päristimen kokeneet! Itse sillä ajelet, niin itse se on silloin käytävä myös kokeilemassa
    Minulla on 800 Monsteri -04. Läpivuoden liikennevakuutus 350 € (noin). Ei todellakaan tärise ja peileissä ei ole mitään ongelmia millään kierrosluvulla. Lieneekö vuosimallikysymys ja väärä vakuutusyhtiö?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
    Jep jep,

Viime kesänä aloitin pyöräilyn 750 Sllä.
    Muutama havainto muistissa.
    Ajoasento aika etukeno, tosin 186 cm pituiselle se ei tuottanut ongelmaa, vaikka aikaisempaa kokemusta ei ollutkaan.
    Hitaat risteykset hankalampia kuin nykyisellä. Piikkiä pienempi eturatas saattaisi auttaa, toisaalta moottoriteillä kiepit korkeammalla
    Ja tankillisella päsee pitkälle, ainakin verratuna 999iin.
    Jos jalat vaan tapaa maata niin Dukatilla matkaa

Niin ja kuullostaa tosihyvältä, ei oo mikään japsi singeri josta katsottava kieppimittarista että käykö vai ei.
    - ex 999 - ST4S - ZZR1400
    Hyvä ja "helppo" pyörä aloittelijalle, eikä kuristaminenkaan maksa paljoa. Kuristamisessa rajoitetaan vain kaasuvaijerin liikettä.
    Lainaa (Pete2 @ Helmi. 24 2009,13:14) kirjoitti
    Minulla on 800 Monsteri -04. Läpivuoden liikennevakuutus 350 € (noin). Ei todellakaan tärise ja peileissä ei ole mitään ongelmia millään kierrosluvulla. Lieneekö vuosimallikysymys ja väärä vakuutusyhtiö?
    No ne tuosta jäi. Kyseessä oli siis SS 750 -02 ja yhtiönä IF (40v mies Helsingistä, ympärivuotinen täyskasko 150e omavastuulla ja bonarit liik 35 + kasko 70)

Mutta kuten sanoin, nuo olivat vain yhden koeajokerran omia kokemuksiani tuosta Biketeamin tuolloin myynnissä olleesta yksilöstä. Ja kun tuolloin Frankilta sai vielä 500e enempi hyvitystä vanhasta vaihdossa Kawaan (pyynnöt oli molemmissa fillareissa 10e tarkkuudella samat) + että Duku oli nakuna ja Kawassa 3x laukut, niin kauppaa ei tosiaan kauaa tarttenut funtsia

Näin siis itselläni tuolla kertaa. Kenties sinä olisit valinnut toisin, en tiedä. Siksi vielä kerran kehoitankin alkup. kysyjää käydä ehdottomasti ainakin koeajamssa Dukua niin ei jää sitten myöhemmin mahd. kaivelemaan. On ne äänet sen verran
    - Pyörä myyty jo pois -

R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (HiTec @ Helmi. 24 2009,12:48) kirjoitti

+ äänistä ISO PLUSSA!

Vaimokkeella oli tuollainen pari kesää ja omat kokemukseni siitä:

-Asento 190cm mittaisella OK. Ei mitenkään erityisen etukeno. Mittasuhteiltaan vaan erilainen kuin mihin olin Japseissa tottunut.

-Rasittava ajettava kun alle 4 tuhannen kierroksen ravistaa älyttömästi ja veto katkeaa 8 tonniin=> kapea käyttöalue ja joutuu esim maantiella rajoituksen vaihdellessa 100km/h -80km/h kelaamaan 5:n ja 4:n väliä jatkuvasti.

-Äänethän tuossa on makeat.

-Ruiskun käytös nyt ei ollut mikään erityisen hieno. Tasakaasullakin pätki silloin tällöin aivan kuin olisi jäänyt kipinöitä välistä. kuuluu kuulemma asiaan.

Ulkonäöllisestihän se on hieno. Varsinkin juuri tuollaisena keltaisena.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
    Se on oikein kiva peli. *Älä kuitennkaan harkitse muuta, kuin 900cc mallia. *Sekään ei mikään ohjus oo ja pienemmät vielä selvästi laiskempia. *Mulla on ollut myös SS750m joten jotain kokemusta asiasta on. *Jos rahulit riittää DS1000 malliin niin semmonen sitten. *

Japsimiesten kommentit kannattaa jättää omaan arvoionsa. *Niin erilainen se on jos sitä vertaa vaikka 600F cebariin. Ei ole siis ihme jos cebariinsa rakastunut jannu ei tosta pidä. Se on pyörä, joka täytyy ihan itse koeajaa ja sen jälkeen tehdä päätös pitääkö siitä vai ei. *Mitä huoltoihin tulee, niin eipä paljon helpompaa huollettavaa voi olla. *Hihnojen vaihto (peikko jolekin...) on oikeasti 15-20min juttu ja jos osaa pitää jakaria oikeinpäin kädessä, ei sen tekeminen oo todellakaan paha rasti. *Yksinkertainen peli jossa on yksinkertaista tekniikkaa. *Sopii oikein mainiosti harrastajalle joka tykkää/ osaa välillä ropailla mopoaan.

Ainakin itselle se on ollut myös oiva peli rata-ajon opetteluun. *Kova tärinä on vaan merkki siitä, että konetta ajetaan väärillä kierroksilla. *Jos peilit tärisee on vaihde liian iso. Käytännössä 4000r ja siitä ylöspäin toi kone on mukavasti toimivalla alueella. Vetää se toki alempaakin, mutta se ei välttämättä tee gutaa pitkässä juoksussa koneelle.

Edit:
    Katselin vielä linkin. *Ihan nätti peli. *Sopivat "mausteetkin" siitä löytyi. *Mitä kuristamiseen tulee, niin kait se on sama kuristaako 900 vai 750cc pyörän. *Sitten se palkitsee, kun ne saa pois. *Oma 750cc ducati oli kuristettu semmosella systeemillä mikä rajoitti kaasuvivuston liikettä. *Oli suht helppo poistaa, kun itse en ole kuristuksia koskaan tarvinnut ;)

MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    kyllä se vaan 750 cc riittää tytölle tässä vaiheessa, ei sitä heti saa parasta maistella *
    Onko tarkempaa tietoa tuosta kuristamisesta, edullista, mutta paljonko maksaa? Onko tämä kaasuvaijerin viritelmä sitten helposti myös venkslattavissa pois ja paikoilleen?
    Honda VTR SP1 (2. kuski)
    ex Kawasaki z750
    ex Kawasaki er-5
    Lainaa (EllaÖ @ Helmi. 24 2009,12:47) kirjoitti
    juu-u ois se vaan hienoo saada oma Ducati. Tarpeeks tyylikäs pyörä, ei liian valtavirtaa kuten ei omistajansakaan halua olla.
    Monster on myös vaihtoehto, en vaan vielä ole päättäny onko se todella kaunis vai äärimmäisen ruma malli
    Itellä oli vähän samanlaista arpomista kun olin hankkimassa ekaa pyörää. Kun sitten tajusin, että Monster on oikeasti hieno mopo, niin sellainenhan se sitten piti saada. Mielestäni erittäin hyvä mopo aloittelijalle. Itsellä oli 750M. Siitä se Ducatismi sitten alkoi
    Ex.
    Ducati 1098 -07
    Ducati 749s -03
    Ducati Monster 750M -99
    Tosta SS:stä on ihan turha kysellä, käykää koeajamassa. Se on varmaan kyykyin pyörä mitä markkinoilta löytyy, tokihan parimetrisille äijille mikään kyykky ei ole kyykky ja muuta kuin naurettavan näköinen yhdistelmä mutta esimerkiksi 175 pitkä kaveri kuten minä makaa täysin käsillään tuon päällä, ei voi puhua samana päivänäkään japsikyykkyjen kanssa. Satulassa myös on pehmustetta noin puolisenttiä joten laihan kaverin perseeseen sattuu puolen minuutin istumisen jälkeen, naisilla nyt tosin voi olla pehmustetta omasta takaa kompensoimaan tilannetta. Ajo-ominaisuudetkin ovat nimenomaan rata eikä katupuolelta joten kun SS:llä opettelee ajamaan niin varmaankin oppii, mutta mikä tahansa muu mopo on varmasti helpompi aloittelijalle.
    P*skapuhetta Ei se mikään älyttön kyykky oo. Toki siinä on paljon painoa käsillä, mutta tosta sun kirjotuksesta saa semmosen käsityksen, että käsillä seisominenkin olis kevyempää kuin sillä ajo. Itse olen 178cm pitkä ja ihan suht lepposaa tolla on ajella. Ratapäiville apparalle ajelen Turusta, vetelen rataa pitkin iltaa ja ajan sitten kotiin. Tulee varmaan n.400km kaikenkaikkaikkiaan. Ihan hyvin onnistuu. Se penkkihän on oikee sohva! Omaan olis tarkoitus askarrella neopreenipehmuste ja singleseat.

Ajo-ominaisuudet on oikein hyvät mutkateille ja radalle. Maantielläkin tolla 900cc mallilla on ihan kiva ajaa, jos nyt sitten ylipäänsä jaksaa isoja ja suoria teitä ajella. Mä en jaksa millään vehkeellä. Alustan osalta 750 ja 900 malleissa on ihan käytännössäkin huomattavaa eroa. 900 alusta toimii sellaisenaankin paremmin. Nielee patit pehmeämmin kuin pikkumallien alustat.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    No on se.

Paitsi jos kuski on gorilla ja nyrkit on suunnilleen polvien korkeudella, kun seisoo selkä suorana.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
    Lainaa (naukkis @ Maalis. 02 2009,14:08) kirjoitti
    Se on varmaan kyykyin pyörä mitä markkinoilta löytyy, esimerkiksi 175 pitkä kaveri kuten minä makaa täysin käsillään tuon päällä, ei voi puhua samana päivänäkään japsikyykkyjen kanssa. Satulassa myös on pehmustetta noin puolisenttiä joten laihan kaverin perseeseen sattuu puolen minuutin istumisen jälkeen. Ajo-ominaisuudetkin ovat nimenomaan rata eikä katupuolelta.
    Tän on nyt ihan pakko olla semmonen trulli.
    S750sen omistaneena - kommenttia lähinnä ajoasentoon liittyen. Minustakin se on etukenoin kyykkypyörä mitä löytyy eli painoa tulee paljon käsille (ongelma ehkä taajamissa ja pidemmilläkin matkoilla jos ajaa alle 100sta). Enemmän kuin Ducatin uudemmissa Hypersporteissa esimerkiksi ja japsikyykyissä. Jaloille taas on tilaa kohtuu mukavasti esim. japsikyykkyihin verrattuna. Itse olen 186 pitkä. Jos kahvat säätää siten, että alavatsa koskee vähän tankissa olevaan "pattiin", muttei paina kuitenkaan liikaa niin paine käsille kevenee hieman. *

Helppo ja tukevahan tuo on ajaa ja hyvät jarrut.

Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Taas karkaa vähän homma käsistä. Kuski ei ole kuin 165 cm pätkä, joten pituus ei ole ongelma ainakaan toiseen suuntaan ja jos kyykkyä haluaa ni kyllähän se tiedossa on minne se paino nojautuu. Ajo-ominaisuuksista ollaan "yllättäen" kahta eri mieltä, mutta miten on sen kuristuksen laita? Minkä hintaiseksi tulee osat? *
    Honda VTR SP1 (2. kuski)
    ex Kawasaki z750
    ex Kawasaki er-5
    Mitään tarkkaa en valitettavasti osaa sanoa, mutta ei se voi paljoa maksaa, jos kaasuvivustoon tulee yksi osa, joka rajoittaa kaasuläpän aukeamista.

Edit:
    Soita hailac oy:lle ja kysy. *Sieltä varmaan saisit vielä todistuksenkin kuristamisesta jos antaisit heidän asentaa sen osan.

http://www.ducati.fi/yhteystiedot.php

MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Kumma juttu että täällä mielipiteet vaihtelee

Katoppa tuolta joku nummero ja rimpauta siitä kuristamisesta. Luulis noiden tietävän ainakin suuntaa antavan hinta-arvion.

Hienon pyörän olet hankkimassa! Mulla oli s800ff toissa kesänä ja pelkästään hyvää sanottavaa! Tietty joitain eroja tohon 750:een on, mutta ainahan niitä

Pääasia on, että olet itse tyytyväinen tekemääsi ratkasuun!
    Sopivasti täysillä!!

749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
    Ajo-ominaisuuksista vielä *Siitä lähdetään, että millään Ducatilla ei ole huono ajaa aikalaisiinsa verattuna jos pyörä on kunnossa. Ergonomiasta voi olla montaa mieltä. Vaikka moitinkin ajoasentoa aika etukenoiseksi (= kahvojen keskipiste on alempana ku perse) ajelin silti sillä yli 500 kilsan päivämatkoja ja siltä tietty tuntukin sen jälkeen. *

Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
    Kivittäkää vain, mutta omasta mielestäni SS on aika kehno pyörä aloittelijalle. Sarvet on viety pitkälle, tankki tuotu syliin ja lisäksi pyörä on aika korkea, ei siis mikään pienen ihmisen menopeli.

Kaupungissa pyörä on heikoimmillaan. Hidasajo Ducatilla on helppoa, mutta pienessä tilassa kääntyminen vaatii tottumusta ja taitoa. Urheilullinen ajoasento vaikeuttaa havainnointia ja saattaa jäykistää tottumattoman kuljettajan.

Oma putputin on SS800 ja hoikalle 180-senttiselle, jolla kädet ja jalat ovat apinain sukua pyörä on passeli. Geometria ja kate toimii.

Aloittelijana miettisin vakavasti Monsteria, jos pyörän pitää olla Ducati. Muuten CBR:ää tai jotain pystypyörää.
    Desmo Jugend
    täällä linkoon asetellaan jo kivenmurikoita
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Lainaa (verner @ Huhti. 17 2009,20:51) kirjoitti
    Kivittäkää vain, mutta omasta mielestäni SS on aika kehno pyörä aloittelijalle. Sarvet on viety pitkälle, tankki tuotu syliin ja lisäksi pyörä on aika korkea, ei siis mikään pienen ihmisen menopeli.

Kaupungissa pyörä on heikoimmillaan. Hidasajo Ducatilla on helppoa, mutta pienessä tilassa kääntyminen vaatii tottumusta ja taitoa. Urheilullinen ajoasento vaikeuttaa havainnointia ja saattaa jäykistää tottumattoman kuljettajan.

Oma putputin on SS800 ja hoikalle 180-senttiselle, jolla kädet ja jalat ovat apinain sukua pyörä on passeli. Geometria ja kate toimii.

Aloittelijana miettisin vakavasti Monsteria, jos pyörän pitää olla Ducati. Muuten CBR:ää tai jotain pystypyörää.
    Miks aloittelijan pitää ostaa joku tehoton louskutin johon kyllästyy heti ja sit pitää taas vaihtaa pyörää?

Kannattaa ostaa omien mieltymysten mukainen pyörä. Käydä koeajamassa ja katselemassa. Oli se sitten kisakiree kilonen tai superduke tai hypermotardi... Kaikilla niillä pärjää aloittelijakin kun pitää järjen päässä ja muistaa ajella omien kykyjensä sisällä rauhallisesti.

Tosta 750ss voisin sanoa sen verran, että mainio alusta, mutta tarvis 50 heppaa lisää et olis paremmin tarkoitukseensa sopiva pyörä, eli radalla / mutkatielle.
    Lainaa (TSK @ Huhti. 20 2009,02:51) kirjoitti
    Miks aloittelijan pitää ostaa joku tehoton louskutin johon kyllästyy heti ja sit pitää taas vaihtaa pyörää?
    Taivahan tosi; vasta näin "vanhempana" huomaa, ettei välttämättä pyörällä hauskanpitoon tarvita +100 hv, useimmiten 50 hevostakin riittäisi vallan hyvin...

Jos 750SS-Duccella ei saa mutkateillä hauskuutta aikaiseksi, niin joko
    a) tie liian iso
    b) kuskilla ei ole osaamista
    c) todennäköisesti molemmat
    ...
    Lainaa (Tenere-Heikki @ Huhti. 20 2009,06:45) kirjoitti
    Jos 750SS-Duccella ei saa mutkateillä hauskuutta aikaiseksi, niin joko
    a) tie liian iso
    b) kuskilla ei ole osaamista
    c) todennäköisesti molemmat
    Aika hyvin sanottu. Ite kun päästelee 73 hevosvoiman turvin niin välillä ihmetyttää että mihin sitä oikein tarvitsisi toisen mokoman lisää. Kaasun kun kierasee auki niin hyppää se etupyörä tälläkin pystyyn (ei aina välttämättä niin kivaa aloittelijalle). Maantieohituksissa kaasun avaaminen hyppäyttää heti nopeuden yli sallittujen rajojen joten ei sielläkään enempää puhtia tarvitse. No ehkä jos ajelisi katetulla pyörällä Saksan autobaanoja niin voisi olla suuremmasta tehosta hyötyä.

Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  30.  
    Lainaa (TSK @ Huhti. 20 2009,02:51) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Huhti. 17 2009,20:51) kirjoitti

Kannattaa ostaa omien mieltymysten mukainen pyörä. Käydä koeajamassa ja katselemassa. Oli se sitten kisakiree kilonen tai superduke tai hypermotardi... Kaikilla niillä pärjää aloittelijakin kun pitää järjen päässä ja muistaa ajella omien kykyjensä sisällä rauhallisesti.

Tosta 750ss voisin sanoa sen verran, että mainio alusta, mutta tarvis 50 heppaa lisää et olis paremmin tarkoitukseensa sopiva pyörä, eli radalla / mutkatielle.
    Lainasitko oikean tekstin?

Ruohonleikkurissa ja Supersporteissa on suunnilleen saman verran tehoa, mutta ruohonleikkuri saattaisi mielestäni olla aloittelijalle helpommin sisäistettävissä. Täriseekin vähemmän. Toki sillä mennään, millä tykätään. Itse pudotin 40 hepoa pois ja löysin itselleni Ducatin.

Mutka teillä on yleensä 60-80 km/h nopeusrajoitus ja radallakin olen tykänny ajaa mutkassa, en suorilla.

ps. Minäkin luulin eilen jo saaneeni omaan prätkääni jonkun jännittävän italialaisvian, mutta pakkanen vain olikin tappanut akun. SS:n järjestelmät toimivat kyllä aika persoonalliseti alijännitteen kera...
    Desmo Jugend
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen