Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Terve. Minulla on noin 14000km ajettu R6R ja siihen vaihdettiin juuri 27.7 oikeanpuoleinen etustefa, kun päästi öljyä ulos. Huollossa sanottiin ettei varmasti tarvi vaihtaa toiselle puolelle noilla kilometreilla, mutta tänään kun päräytin kotiin niin vasen puoli päästi öljyä läpi... Korjaus maksoi noin 100 euroa (sis. stefat, öljyt + työ) ja nyt varmasti sama summa menee toiseen puoleen. Onko ollut vastaavia ongelmia ja mitä hintoja olette maksaneet? *
  2.  
    Lainaa (pexiset @ Elo. 03 2009,23:04) kirjoitti
    Terve. Minulla on noin 14000km ajettu R6R ja siihen vaihdettiin juuri 27.7 oikeanpuoleinen etustefa, kun päästi öljyä ulos. Huollossa sanottiin ettei varmasti tarvi vaihtaa toiselle puolelle noilla kilometreilla, mutta tänään kun päräytin kotiin niin vasen puoli päästi öljyä läpi... Korjaus maksoi noin 100 euroa (sis. stefat, öljyt + työ) ja nyt varmasti sama summa menee toiseen puoleen. Onko ollut vastaavia ongelmia ja mitä hintoja olette maksaneet? *
    Mors.
    Itse tein just keväällä saman homman 38tkm. ajettuun ´06 R6-R:ään. Toinen puoli ( oikea kanssa ) vain vuosi, mutta vaihdoin samalla molemmat kun oli kumminkin niin pienitöinen homma ja muutenkin kaikki keulasta siten purettu, että saa putket irti.
    Stefat 8,5€+ öljyt ~15€. ja mitä nyt sitten omalle työlle hintaa laskee.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"