Päivää
ostin joulukuussa ekan pyöräni cbr 600f -94 ja olen sillä tämän kesän ajellut hymy korvissa, kunnes valkeakosken reissun loppuvaiheessa rupesi koneesta kuulumaan kokoajan voimistuvaa kilinäävanhat parrat meinas että vika on venttiileissä. jos haluaa katsoa kunnolla venttiilien toiminnan, pitääkö koko kone ottaa pöydälle???
eskepe
Taitaa olla nokkaketjun kiristäjä? Eikös se näissä ole kulutustavaraa. Mitä sanoo CBR ekspertit?
Elä usko vanhoja partoja aivan heti
Mut tarkista jakoketju ja sen kiristin nyt ekana, se noissa välillä rallattaa.
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Tee kuitenkin ensimmäiseksi varmuuden vuoksi kunnollinen, silmämääräinen moottorin ulkopuolinen tarkastelu. Itse vaihdoin -89 mallisesta nokkaketjun kiristäjän ja sitten vasta huomasin pakosarjasta irronneen kiristyslaipan kolisevan pakokäyrien välissä *
www.motzcari.com
Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
venttiilit pitää normaalisti erilaista ääntä kun nokkaketju.. nokkaketju rallattaa, venttiilit tuntus "tikittävän"..
Itellä venttiilit pitää pientä tikittävää ääntä kun kone kylmä, nokkaketju rallattaa taasen sitten riippuen kierroksista, tietty voi pitää ääntä kokoajankin, jos kiristin/ketju kovinkin loppu..
Kiitoksia kaikille vastaajillemitenkäs tämä nokkaketjun kiristäjä kaivetaan esiin??
eskepe
Tuolla on jotain kuvia aiheesta -> Linkki
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.