Eli siis kysyn tätä mitä on kysytty miljoona kertaa aiemmin, eli siis haluun laittaa pyörääni erimalliset pöntöt ja nostaa ne ylemmäs ku mitä vakiot...ja tietenkin ei löydy muuta ku läpivirtaavaa mallia ja sekin suht isoa...riittää yksi pönttö aina 160hp asti ja mun olis tarkoitus asentaa niitä kaksi kpl niinkuin vakioitakin on...
tavoitteena ei siis ole tehojen nosto eli ei oo tark laittaa suodatinta tms. Voiko noiden pönttöjen asennus ilman suuttimia tms vahingoittaa pyörää??
Eli käykö liian laihalla jos en laita suuttimia pönttöjen asennuksen jälkeen?? Haluisin vaan modata ulkonäköä, pyörä ei mielestäni tarvii niitä 2-5hp mitkä suuttimilla sais lisää ja toiseks niiden asennus tulis maksaan niin helvetisti ettei riitä rahkeet...
Neuvokaas ny uutta ku ei näistä vehkeistä niin suurta kokemusta ole... *
Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
Honda VTR 1000F vm 2000
Honda cbr 600F vm 1992
Yamaha Virago 535 vm 1999
Tä...? Eli siis joo, suuttimet.![]()
Viisas pääsee vähemmällä!
Piti pariin kertaan lukia et hoksas mitä kysyttiin...
Itellä ei ole suuttimia vaihdettu, ja hyvin pelaa 2500 - 3000 paikkeilla jossain kohtaa joskus pienen nykäsyn oon tuntenu, mutta on niin pieni ettei häiriöksi..
Leo Vincen HiPipet 700€ hujakoilla, niin saat putket ylös ja ääntäkin.
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
joo eli kysyin tosiaan melkoisen epäselvästieli vahingoittuuko pyörä jos asentaa tehoputken mutta ei suuttimia ja ilmansuodatinta... Joo, mä aattelin asentaa ihan tollaset mallia ei mitään merkkiä, putket taivutan itse rosterista, ja koko paskalle kahden rosteri pöntön kanssa tulee hintaa 320€, ja kaverin kanssa tietysti asennellaan
![]()
Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
Honda VTR 1000F vm 2000
Honda cbr 600F vm 1992
Yamaha Virago 535 vm 1999
siittä vain, ei aiheuta mitään muita muutos tarpeita.
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM