Tilasin merkkiliikkeestä tiivistekumit Yamahan etujarrusatuloihin, pelkät isompien mäntien kumit kun erehdyksessä olivat myyneet minulle aiemmin vain pienepien mäntien kumisarjat.
Tuli loppuviikosta viesti että tilaus saapunut liikkeeseen. Hinta 117 Euroa. Ei perke.. tossa siis vain puolet tarvittavista tiivisteistä molempiin satuloihin.
Vertailun vuoksi Englannista saa kaikki tiivisteet molempiin satuloihin 35 Euroon lähetyskulut jotain 7 euron luokkaa.
ZX10R -08
S1000RR -11
rykkönen? olen noista kumienvaihdoista ja niiden hinnoista aiemminkin kuullut. kuinka usein yamahan kumeja suositellaan vaihtamaan?
"My final offer is this: nothing"
-Il Bastardo-
4 vuoden välein jos nyt muistan oikein. Oma on FJR mutta luulis et hinta johtuu enemmän merkkikohtaisesta hinnoittelusta kuin mallista.
Mulla loppuu tämän maahantuojan tukeminen kunhan saan nuo tiivisteet maksettua.
ZX10R -08
S1000RR -11
Eikö kannattaisi sieltä maahantuojalta ihan kysyä suoraan vasten naamaa, että
"onkos tässä teidän mielestänne nyt jotain järkeä, kun laskutatte minulta 120e tuotteista, jotka saisin suoraan postilaatikkooni ulkomailta satasen halvemmalla?"
Jos tulee hyvä selitys ihan pokerinaamalla niin sitten voi varmaan maksaakin sen satasen bonuksen valittamatta..![]()
636 -> 998
Mistäs paikasta sieltä Englannista saa noita Yamahan orkkisosia? En ole ite löytäny Euroopasta kuin cmsnl.com:in, siellä tuntuu olevan aika tyyristä.
En minäkään rahoita enää näitä nylkijöitä!
Yamahan bensaletku 50€, kytkinkahva 40€.
Myyjä vielä pokerinaamana ettei näitä saa mistään halvemmalla. Tilasin sitten varakahvat jenkeistä 4 kertaa halvemmalla postikuluineen, säästö 60€ (75%),
vähän on jo liian suuri tuki kotimaiselle myyjälle, koska ei sitä osaa hyllystä löytynyt!
Vastarannankiiski
Niin kauan, kun suomalainen maksaa ja vikisee jälkikäteen tässä maassa ei mikään muutu, paitsi kauppiaat rikastuu...
Itse suosin ulkomailta tilaamista ja Lidl'ä *![]()
Itse tilasin tasasuuntaajan/jännitteensäätimen Suzuki SV:hen. Englannista toimituskuluineen 86€*ja Suomesta kyseltäessä halvin hinta oli 216€
FZ1-S abs 2008
Kawasaki ER-6F abs 2009
Suzuki SV650 2000