Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 113:sta
  1. #1
    ABS-yksiköän varoitusvalot herkesivät taas tänään pitämään valo-showtaan. Vahva oletus on, että vikailmoitus on sama kuin jo kaksi kertaa aiemmin viitaten hydrauliyksikön mäntä-vikaan (ABS2 Piston fault).

    Eli Esson-baari-tarinat kertovat noita käytettyjä hydrauliyksiköitä olevan myynnissä muutamalla satasella, uuden varaosan 1400€uron sijasta.

    Eli onkos joku törmännyt moisten kaupustelijaan juuroopassa? Ihan ensimmäinen googletus ei tuonut positiivista tulosta....
    <p>2002-2014</p>
  2. #2
  3. #3
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 01 2009,18:11) kirjoitti
    ABS-yksiköän varoitusvalot herkesivät taas tänään pitämään valo-showtaan. Vahva oletus on, että vikailmoitus on sama kuin jo kaksi kertaa aiemmin viitaten hydrauliyksikön mäntä-vikaan (ABS2 Piston fault).
    No mitään en tiedä noista ABS yksiköiden totaalituhoista mutta tuli vaan mieleen yksi juttu.

    Johtuuko ongelma jostain kanavien tukkeutumisesta?
    Voisiko sen koko yksikön heittää ultraäänipesuriin ja katsoa mitä tulee?
    Ultraäänipesuri tekee kaasareillekin ihmeitä.
    Onko jarrunesteet vaihdettu vähintään kahden vuoden välein?

    Tuntuu aika ihmeelliseltä, että se koko yksikkö tuhoutuu kokonaan ja pitää vaihtaa.

    Pekka
    Pekka
  4. #4
    Siegfried Simak:lla on paljon käytettyä Bmw-rompetta ebay.de:llä

    http://myworld.ebay.de/ssimak/

    Kari
  5. #5
    Lainaa (mopoolli @ Elo. 01 2009,18:43) kirjoitti
    Joo tänks mutta ei käy mulle. Tarvitaan ABS2-yksikkö (siis ehkä, mutta todennäköisesti).
    <p>2002-2014</p>
  6. #6
    Lainaa (Garba @ Elo. 01 2009,19:46) kirjoitti
    Siegfried Simak:lla on paljon käytettyä Bmw-rompetta ebay.de:llä

    http://myworld.ebay.de/ssimak/

    Kari
    Tänks. Perehdytään tarjontaan....
    <p>2002-2014</p>
  7. #7
    Lainaa (Pekkavee @ Elo. 01 2009,19:34) kirjoitti
    No mitään en tiedä noista ABS yksiköiden totaalituhoista mutta tuli vaan mieleen yksi juttu.

    Johtuuko ongelma jostain kanavien tukkeutumisesta?
    Voisiko sen koko yksikön heittää ultraäänipesuriin ja katsoa mitä tulee?
    Ultraäänipesuri tekee kaasareillekin ihmeitä.
    Onko jarrunesteet vaihdettu vähintään kahden vuoden välein?

    Tuntuu aika ihmeelliseltä, että se koko yksikkö tuhoutuu kokonaan ja pitää vaihtaa.

    Pekka
    En oikeasti tiedä muuta kuin sen, että pyörää on huollettu huoltokirjan mukaan. Itse asiassa viime kesänä kun kyseinen vika ilmeni ensimmäisen kerran niin sattui Heinolla asiaa selvivä kaveri olemaan hyvinkin tuttu pyörän kanssa ja kertoi jarrunesteiden tulleen vaihdetuksi 20tkm aiemmin.

    Omalla kohdalla ongelma alkoi kun vuosi sitten talvella vaidoin jarrupalat ja nesteet. Kun rykäisin pyörän käyntiin niin pukkasi heti ABS-häiriön päälle.

    Ajoin fillarin Heinolle, jossa vikakoodit tuolloin luettiin. Silloin juttelin myös aiemmin mainitun pyörän tunteneen huoltoveijarin kanssa, joka oli pyörää huoltanut uudesta saakka.

    Vika asettui reset'illä vaikka kuulemma moista vikaa BMW:n ohjeen mukaan ei edes pitäisi voida resetoida. Vika viittasi hydrauliyksikön mäntävikaan ja korjausohje oli vaihtaa koko yksikkö. No kun vika asettui komentamalla ja ja ABS jopa testissä toimi, niin unohdin koko ongelman. Nyt taas alkukesästä paukahti vika päälle. Pozon GS911:llä luimme vikakoodin ja resetoimme sen. Kyseessä sama "ABS2 Piston Fault". Kaikki toimi taas hienosti tähän päivään jolloin vika ilmeni uudelleen.

    Alkaa siis olla vaihtoehdot vähissä. Toki pistän ABS-hydrauliyksikön ruumiinavaukseen, mutta ensin haluan löytää uuden toimivan/käytetyn. Yksi vaihtoehto tietty olis hävittää koko ABS ja korvata jarruputket metallivahvisteisilla (kun rekisteriotteessa ei ole sanaakaan lukkiintumattomista jarruista) mutta ei viittis. Mua ei mikään syö niin paljon kuin toimimaton tekniikka! Viiksettää kympillä ja haluais korjata vian!



    <p>2002-2014</p>
  8. #8
    Sakumakkarat ovat noita ABS-yksiköitä aukoneet ja yksi tyypillinen vika käsittääkseni on tuon magneettikytkimen ruostuminen, jonka powerboxer.de -sivustolta herr Jörg on ilmeisesti saanut korjattua. Vika aiheuttaa tuon "ABS2 piston fault"in, joka valitettavasti tuli keväällä itsellenikin tutuksi. Sen ennaltaehkäisyyn taas ei jarrunesteen säännöllinen vaihtokaan taida auttaa. Heinollakin noita koodeja luettiin ja yritettiin resetoida mutta ei siitä apua ollut.

    Olen yrittänyt itsekin edullisempaa ABS-yksikköä metsästää, mutta toistaiseksi laihoin tuloksin. Hieman arveluttaa tuo käytetyn tilaaminen ulkomailta jos sattuu samanlaisen romun saamaan. Ei tuo kalastuskaan kiinnosta niin ei ole kalliille verkonpainoille tarvetta. Motorworksilta vastattiin että aikamoista arpapeliä on heiltä tilaaminen kun hylkäysprosentti noissa on suuri. Risan saisi kyllä vaihtaa mutta itse joutuu postikulut kärsimään ja pelkästään heiltä Suomeen se on £35. Hyllyssäkään ei silloin kuulemma ollut.

    Ajattelin itse myös oman yksikön avata, mutta kun en tiedä sopivia tiloja tässä Tampereen seutuvilla jossa pyörää voisi purettuna pitää hieman pidempää aikaa, jäänee tuo toimenpide odottelemaan talvea (jos nyt silloinkaan löytää remppakelpoisen säilytyspaikan).

    Mistä muuten C-A-D tuota uutta yksikköä 1400 €:lla löysit, et Suomesta sentään? Heinolla haluaisivat 1750 € ja sakumakkaroilla (Siebenrock) oli muistaakseni aika lähelle tuon 1400 €.

    Tuolta http://www.powerboxer.de/4V-Funktion...es-ABS-II.html löytyy lisätietoa ABS-II:n teurastamisesta ja tuosta ruostumisilmiöstä. Kohtalaisesti olen tuosta ollut jotain ymmärtävinäni vaikka saksan kielestä on vain alkeiskurssit tullut suoritettua (Oktoberfesteillä ainakin sain tehtyä itseni ymmärretyksi . ). Tuolla http://www.joerg-wl.de/Dateien/ABS_Unit_c.htm on Jörgin kuvia ABS:n purkamisesta ja ruosteesta!
  9. #9
    Masennus Toi 1400 perustui pelkkään muistikuvaan viimevuotisesta keskustelusta huollon kanssa. Olet varmaan sitten tuon 1700€uron hinnan kanssa lähempänä oikeaa...

    Josko tuon sitten vaihtaa, niin ei tartte tuosta pyörästä luopua vuosiin Ei oo kyllä paineita muutenkaan.... Pitänee käydä juttelemassa Heinolla. Jos sitten syksyllä/talvella täytetöinä tukisi Suomalaista työllisyyttä....

    jurppii kympillä...
    <p>2002-2014</p>
  10. #10
    Lainaa (peteace @ Elo. 01 2009,20:46) kirjoitti
    Tuolta http://www.powerboxer.de/4V-Funktion...es-ABS-II.html löytyy lisätietoa ABS-II:n teurastamisesta ja tuosta ruostumisilmiöstä. Kohtalaisesti olen tuosta ollut jotain ymmärtävinäni vaikka saksan kielestä on vain alkeiskurssit tullut suoritettua (Oktoberfesteillä ainakin sain tehtyä itseni ymmärretyksi . ). Tuolla http://www.joerg-wl.de/Dateien/ABS_Unit_c.htm on Jörgin kuvia ABS:n purkamisesta ja ruosteesta!
    Ja P***kele tietty vaan Saksaksi...
    <p>2002-2014</p>
  11. #11
    Vie se Pekkaveelle KYllä se sen kuntoon laittaa.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  12. #12
    Lainaa (kepa09 @ Elo. 01 2009,22:57) kirjoitti
    Vie se Pekkaveelle KYllä se sen kuntoon laittaa.
    Ei taida Pekka tätä jopia jonottaa...
    <p>2002-2014</p>
  13. #13
    Mulla on ylimääräinen ABS yksikkö jossain tallin perillä. Se on purettu palaneesta 1200 GS:stä ja päällepäin se ei näyttänyt kovinkaan nätiltä. En ole sitä sen enempää tutkiskellut onko siinä päällä jotain irtonokea vai onko se kärsinyt pahemminkin.

    Jos itselläni olisi mopo johon se kävisi ja oma yksikköni menisi rikki niin toki kokeilisin toimiiko se vai ei. Jos jollakulla moposta hajoaa kyseisenlainen yksikkö ja halvemman yksikön toivossa testaamisintoa löytyy niin tuo joutaa kyllä testattavaksi ja jos se toimii niin sitten sille pitää miettiä joku hinta.
  14. #14
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 02 2009,00:20) kirjoitti
    Lainaa (kepa09 @ Elo. 01 2009,22:57) kirjoitti
    Vie se Pekkaveelle KYllä se sen kuntoon laittaa.
    Ei taida Pekka tätä jopia jonottaa... *
    Ei onnistu, vaikka muut huollot ja korjaukset kytkinremonteista lähtien kyllä onnistuu.

    Pekka

    PS. Tai ehkä sittenkin
    Mielenkiintoinen projekti, katso alla



    Pekka
  15. #15
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 01 2009,22:30) kirjoitti
    Ja P***kele tietty vaan Saksaksi...
    Tai sitten englanniksi tai jopa suomeksi... varsinkin tuo suomi versio on aika hauskasta luettavaa...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  16. #16
    Näytti aika ruosteisille nuo vekottimet. CRC-kylpyyn viikoksi, ja jotain ruostettaestävää perään.
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  17. #17
    Lainaa (vkoivu @ Elo. 02 2009,02:31) kirjoitti
    Mulla on ylimääräinen ABS yksikkö jossain tallin perillä. Se on purettu palaneesta 1200 GS:stä ja päällepäin se ei näyttänyt kovinkaan nätiltä. En ole sitä sen enempää tutkiskellut onko siinä päällä jotain irtonokea vai onko se kärsinyt pahemminkin.
    Taitaa tuossa 1200GS:ssä olla ihan eri mallin yksikkö kuin tuo C-A-D:n ja minun kaipaama ABS-II. Muutenhan tuota toki kannattaisi kokeilla.

    Sellainen juttuhan noissa ABS-II:ssa ainakin sitten on, että jos sen käytetyn yksikön vaihtaa eri mallin pyörästä (esim. GS -> RT jne.), täytyy yksikkö "koodata" uudelleen pyörämallille sopivaksi. Pelkkä vikakoodien nollaus ei siis riitä. Tuo koodaaminen pitäisi onnistua BMW:n testerillä vaikkapa Heinolla.
  18. #18
    Pitää muistaa tarkistaa että vaihdettavassa ABS mutikassa on sama numero kupeessa, ohjelmoiminen ei ole mahdollista jos väärän mallin ABS II . BMW Internet Riders sivuilta loytyy muistaakseni, minkänumeroiset käy mihinkin BMW:n malleihin.
    Jos joku haluaa harjoitella korjausta mulla olis yksi opettelukappale. Laitan sen numeron tänne kunhan kaivan sen mutikan esille. Siinä takapyörän modulaattori viallinen (varmaan ruostunut) Vaihdan jarrunesteet joka vuosi.

    Edit: Mulle maksoi koodaus 75 ekee tuskin halventunut vuodesta 2005



  19. #19
    Lainaa (iaj @ Elo. 02 2009,09:53) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 01 2009,22:30) kirjoitti
    Ja P***kele tietty vaan Saksaksi...
    Tai sitten englanniksi tai jopa suomeksi... varsinkin tuo suomi versio on aika hauskasta luettavaa...
    Joo... Noi on tietty tuttuja, mutta yleensä tosiaan hauskempia kuin informatiivisia. Tuolla Enkunkääntäjällä tuota lueskelinkin jo illalla. Tahtoo vaan tarinakin vääntyä käännöksessä.

    Täytynee aikansa tutkia ja sitten ehkä kaivaa taskua syvemmältä Ei tuota viitsi risana kuitenkaan edes myydä. Hyvä puolihan tuossa olisi se, että pyöränvaihtohaaveetkin menisivät sen tien. Tai jos vaihtais ton Hondan ABS-yksikköön.

    * MIKÄÄN EI NIIN HATUTA KUIN TOIMIMATON TEKNIIKKA! *
    <p>2002-2014</p>
  20. #20
    Lainaa (Eagle-no2 @ Elo. 02 2009,12:16) kirjoitti
    Jos joku haluaa harjoitella korjausta mulla olis yksi opettelukappale. Laitan sen numeron tänne kunhan kaivan sen mutikan esille. Siinä takapyörän modulaattori viallinen (varmaan ruostunut) Vaihdan jarrunesteet joka vuosi.
    No ilmoittaudun heti kiinnostuneeksi tuosta yksiköstä. Omassakin taitaa olla nimenomaan tuo takapyörän modulaattori sökönä. Voisi nimittäin yrittää korjausta näin kesäkautena, jolloin koeajolenkin tekeminen onnistuu helpommin. Realoem.com -sivustolta ilmoittaa 04/2000 -mallin R1100RT:hen osanumeroksi 34512331935. Mahtaako olla sama numero?
  21. #21
    Lainaa (peteace @ Elo. 01 2009,20:46) kirjoitti
    Tuolta http://www.powerboxer.de/4V-Funktion...es-ABS-II.html löytyy lisätietoa ABS-II:n teurastamisesta ja tuosta ruostumisilmiöstä. Kohtalaisesti olen tuosta ollut jotain ymmärtävinäni vaikka saksan kielestä on vain alkeiskurssit tullut suoritettua (Oktoberfesteillä ainakin sain tehtyä itseni ymmärretyksi . ). Tuolla http://www.joerg-wl.de/Dateien/ABS_Unit_c.htm on Jörgin kuvia ABS:n purkamisesta ja ruosteesta!
    Noi PowerBoxerin ohjeet on hyvät.
    Niiden avullahan noita ABS yksikköjä voi varmaan korjatakin.

    Ei ongelma olekaan kanavistojen tukkeutuminen vaan ihan muut syyt mm. mekanismien ruostuminen.

    Pekka
    Pekka
  22. #22
    R1100R sarjan pyörissä muistaakseni sama yksikkö, paitsi R1100S. Mun toimimaton oma lähtee PekkaVee:lle, Obduktioon! Tulokset varmaan julkaistaan! Jos pekka saa sen kuntoon. Hyvä niin, niillä avuilla voi pelastaa muitakin BMW (FAG) ABS Painemodulaattoreita!
    Se pitää sit vaan ohjelmoida uudelleen jos "status" (nykyään R1100RS) ei vastaa asennettuun pyörään. Motronick keskustelee sen ABS II kanssa ja siitä syntyy se "status", Kun noissa R, RS,RT, kaikissa eri massa mitä jarrutetaan, on ABS jarruohjelmakin eri! Mut munkin "uusi" oli R1100R. Ohjelmoitiin uusiksi, MotoTrip, 75 euroa. Toimii hyvin! Varmaan maksaa nykyään enämpi, tuo Moditeck aika! (uuden ABS yksikön hinta oli 2005, 1750 euroa) Sitä "statusta" kun ei voi kotikonstein kuitata!



  23. #23
    Meinasin myös omani palastella kunhan saan uuden tilalle. Pitänee huomenna ilahduttaa Heinoa...
    <p>2002-2014</p>
  24. #24
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 02 2009,20:27) kirjoitti
    Meinasin myös omani palastella kunhan saan uuden tilalle. Pitänee huomenna ilahduttaa Heinoa...
    Voithan ostaa Eagle-no2:lta tuon hänen vanhan ABS yksikkönsä, jos saan sen kuntoon.

    Pekka
    Pekka
  25. #25
    Onneksi tilanteessa, jossa ABS ei toiminut, kun piti tuontipyörä R1100RS saada kilpiin, BOXER, Ismo Vaara, auttoi. Vähän ajetusta, kolaroidusta, R1100R pyörästä purettu, ABS yksikkö, uudelleen ohjelmoituna, toimii edelleen. Maksoi puolet uuden hinnasta, oli kuin uusi. Pikkuraha siinä vaiheessa, kun Maahantuotikatsatusaika alkoi loppua! Kilpi saatiin, FE-715. Musta Kaunotar, sen nimeks sitten tuli. Toinen juttu.

    Edit: Pekka korjaa, jos saa kuntoon. Ostakoon joku jos haluaa, testiajajaa tarvitaan!



  26. #26
    Joops, R1100X-XX jarrut toimii, vaikka ABS oliskin pois pelistä, valot vilkkuen. Ovat vaan normaalit, lukkiintuvat jarrut, ei syytä huoleen. Tehoa on, etukahva tunnokas! Mut "paniikissa" menee kyllä lukkoon, jos jarruttaa, kuin ABS..

    Sitten kun, uusi tai korjattu ABS yksikkö, on hydraulisesti liitetty järjestelmään, tarvitaan, jarrujärjestelmän alipaineilmaustyökalua. (Pornokauppa) Koska kahvasta tahi polkimesta pumppaamalla, ei saa ABS:ää ilmattua. ABS II yksikössäkin, molemmille piireille, omat ilmausnipat. PekkaVee.ltä löytyy ohjeet! Huolto CD! Ja sen jälkeen tietokonetta peliin! Vanhaa tekniikkaa, jo vm. 1993!



  27. #27
    Lainaa (Eagle-no2 @ Elo. 02 2009,21:20) kirjoitti
    Joops, R1100X-XX jarrut toimii, vaikka ABS oliskin pois pelistä, valot vilkkuen. Ovat vaan normaalit, lukkiintuvat jarrut, ei syytä huoleen. Tehoa on, etukahva tunnokas! Mut "paniikissa" menee kyllä lukkoon, jos jarruttaa, kuin ABS..

    Sitten kun, uusi tai korjattu ABS yksikkö, on hydraulisesti liitetty järjestelmään, tarvitaan, jarrujärjestelmän alipaineilmaustyökalua. (Pornokauppa) Koska kahvasta tahi polkimesta pumppaamalla, ei saa ABS:ää ilmattua. ABS II yksikössäkin, molemmille piireille, omat ilmausnipat. PekkaVee.ltä löytyy ohjeet! Huolto CD! Ja sen jälkeen tietokonetta peliin! Vanhaa tekniikkaa, jo vm. 1993!
    Toimiihan noi jarrut toki. Mulla on vaan ikävän (kallis) asenne, joka edellyttää, että vehkeet toimii kuten on suunniteltu ja ovat siinä kunnossa kun tehtaalta lähteissä oli mietitty. Noi vilkkuvat punavalot ajaisivat lataamoon aika nopeasti. Eikä niiden sammuttaminen auttaisi asiaa kun tiedän tuon olevan viallinen. Eli jotain pitää keksiä.

    Tietty - rekisteriotteessa ei ole sanaakaan lukkiutumattomista jarruista, joten periaatteessa nuo olisi aika helppo raksia veks. Vaihtamalla kaikki jarruputket metallivahvisteisiin, saisi jarruihin tehoa ja tuntoa ihan uudella tavalla. Tuo olisi myös edullisin - suorastaan ilmainen tapa päästä ongelmasta. Sielu vaan pistää vastaan....

    Taidan resetoida tuon vielä kertaalleen ja sitten jos/kun vika ilmaantuu uudelleen, niin katsotaan mitä Pekkavee on saanut aikaan :-) tai kannetaan merkkiliikkeeseen kassillinen rahaa....
    <p>2002-2014</p>
  28. #28
    Joo. Kävin vahvistamassa, että 1750€ velottavat uudesta yksiköstä. IHANAN KALLISTA! Tuohon vielä työtä päälle :-( vähintään uuden yksikön ohjelmoinnin verran, jos ei päädy siirtämään sielua vanhasta yksiköstä.

    MUTTA - moisella rahasummalla on valmis jo vähän tekemään Googlettamista. Löytyihän tuolta "viisauden lähteestä" aika mukavan oloinen ABS II:n ruumiinavausraportti ja toimintakuvaus.

    http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom...20II%20D&A.pdf

    Taitaapa oma hydrauliyksikkö mennä tuohon ruumiinavaukseen ja huoltoon ennen uuden hankintaa. Sen verran kuitenkin vilkaisin korjaamokirjaa, että viimeisen päälle hilpeästä purkusessiosta ja sorminäppäryyttäkin vaativasta projektista kuitenkin on kyse, että jää kyllä talvi-iltojen ratoksi tuo puuha. Ajatuskin siitä, että jos tuo ei sitten edes auta ongelmaan, saa hampaat kirskumaan...



    <p>2002-2014</p>
  29. #29
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 03 2009,13:21) kirjoitti
    Joo. Kävin vahvistamassa, että 1750€ velottavat uudesta yksiköstä. IHANAN KALLISTA! Tuohon vielä työtä päälle :-(
    Siis eihän toi oo todellinen toi hinta

    Yleensäkkään että tulee tommonen suunnittelumoka ja vielä velotetaan selkänahasta tollasia summia päälle. Joutuis ite kaks kertaa miettiin et maksaisko sen päälle mitä siitä ABS:ista on joskus ylimäärästä pyörän oston yhteydessä maksanut vielä ton verran lisää!

    Nykyajan maantierosvot löytyy nykyään MP varaosahinnottelun puolelta! Autoihin on kaikki niin ihanan halpaa
    1300cc Suzuki
  30.  
  31. #30
    Lainaa (C-A-D @ Elo. 03 2009,13:21) kirjoitti
    MUTTA - moisella rahasummalla on valmis jo vähän tekemään Googlettamista. Löytyihän tuolta "viisauden lähteestä" aika mukavan oloinen ABS II:n ruumiinavausraportti ja toimintakuvaus.

    http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom...20II%20D&A.pdf
    Kerrassaan loistavaa! Ihmettelin jo että kuinka en tuohon ollut törmännyt kun keväällä etsin aiheesta tietoa, mutta sehän oli kait kirjoitettu vasta kesäkuussa. Tuo "ker-chunk" kuvaa kyllä mainiosti sitä ääntä joka kuuluu vian yhteydessä meikäläiselläkin. Eli voisi auttaa tuo yläkautta purkaminen ja puhdistaminen, jolloin koko yksikköä ei tarvitse irrottaa ja avata. Tankille asensin jo aiemmin pikaliittimet jotta tuohon pääsee tupperware -kutsujen (RT) päätteeksi mukavammin käsiksi. Vaan tuon jos sössii niin ajokausi katkeaa ja/tai tili tyhjenee, joten saattaapa jäädä testaaminen myöhäisempään ajankohtaan.

    Täytynee seuraavaksi pyöräksi hankkia joku ABSiton GS. Vai täytyykö tässä suorittaa syvempää itsetutkiskelua, kun viimeisen viikon aikana on kilometrejä kertynyt polkupyörään 160 ja moottoripyörään 0!

    Taidettiin muuten Eagle-no-2 olla alkukesästä samaan aikaan siellä Pekkaveen kurssilla. Olin sinisellä RT:llä liikkeellä.
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen